kuinka nopeasti kuukautiset alkoivat synnytyksen jälkeen?

Olisin halunnut tiedustella teiltä muilta synnyttäneiltä kauan kesti ennen kuin kuukautisenne alkoivat?
Hämmästelin nimittäin suuresti sitä että poika syntyi 6 viikkoa sitten ja edelleen pumppaan maitoa hänelle kun tissistä ei tykkää syödä ja kuukautiseni alkoivat jo! Olin niin toivonut muutaman menkattoman kuukauden lisää :p
Jälkivuotokin muuttui tosi nopeasti pelkäksi "läpinäkyväksi limaksi" ja tästä on aikaa jo vajaa kolmisen viikkoa..
Olen hiukan ärsyyntynyt :D
 
Menkat alkoivat n 2kk synnytyksen jälkeen, imetyksestä ja minipillereistä huolimatta :/
"Kierto" on kamala...1,5 vkoa ollut pisin aika ilman vuotoa..nyt vuodan toista vkoa. Hippasen kiristää vannetta mutta ei auta mikään. Pitää vaan "kärsiä" ja toivoa muutosta ajan kuluessa...
 
Klassinen tilanne: menkat ei ehtineet alkaa LAINKAAN, kun tulin uudestaan raskaaksi. Imetin edelleen (synnytyksestä oli noin 7kk), ja olin ehtiny vetää 3kk satsin minipillereitä, jotka tosin lopetin sivuvaikutusten takia (eli en syöny niitä raskautuessani). Täysimetin noin 4kk.
 
jälkivuoto loppu, ja alko uudestaan, ja sitten vielä loppu. meni kaksi päivää niin alko menkat. elikkä synnytyksestä alle 2kk. olisin halunnut että ois tullut joskus muutaman kuukauden päästä vasta... :/ täysimetyksellä on vauva ollut.
 

Yhteistyössä