Kuinka nopeasti ootte olleet lähtöpainossanne synnytyksen jälkeen?

Ja paljonko tuli sitä painoa yhteensä??

Ekasta tuli n.15kg ja jälkitarkastukseen mennessä oli jäljellä enää kilo kaksi ylimääräistä..loput lähtivätkin ja meni vielä miinuksen puolellekkin imetyksen aikana ni kolmessa kk..

Nyt tokasta tuli n.19 kiloa ja jäljellä ois vielä n. vajaa 10kg ja synnytyksestä aikaa 6vkoa..eipä taida yhtä nopeasti lähteä tällä kertaa.. :whistle:
 
ehi
Ekasta tuli 25kg, suurin osa lähti ensimmäisen kuukauden aikana, mutta lähtöpainossa olin n.10kk synnytyksestä.

Toisesta tuli 20kg, ja taas suurin osa lähti ensimmäisen kuukauden aikana, ja lähtöpainossa olin taas n.10kk synnytyksestä.

Esikoisen kohdalla piti viimeset kilot laihduttamalla laihduttaa, mutta toisesta ne lähti itsekseen kun imetin sinne 10kk ikään asti..

 
eka raskaus ja kiloja lähti eka 10 kg ja sit tuli 11 kg takas ku rupes ruoka maistuun ja synnytyksen jälkeisenä päivänä painoin 5 kg vähemmän kuin sinä päivänä kuin sain tietää et oon raskaana.

tokassa kiloja tuli reilu 20 kiloa ja en paina vieläkään niin vähän kuin ennen raskautta mut ekan ja tokan raskauden välissä oli noin kolme kuukautta eroa eli ku ekassa laihuin niin paljon et painoin 54 kg synnytyksen jälkeen niin nykyään painan 58.
 
Ekasta tuli 16 kg, vanhat vaatteet meni päälle jo 6kk synnytyksestä, mutta kaikista kiloista pääsin eroon vasta kun noin 1v synnytyksestä.

Tokasta tuli 17 kg, osa vanhoista vaatteista ei mene vieläkään vaikka synnytyksestä jo 13 kk, entisiin kg-lukemiin pääsin, kun muksu oli 11kk.
 
Miten te ootte tossa onnistunu?? Minä kun lihoin raskauden aikana sen 20kg ja melkein kaikki on tallessa vaikka kuinka oon lenkkeilly ja tyttö on osittain rintamaidollakin.. Miksi minulla ei kilot ota lähteäkseen?? :'(
Onko teillä levinnyt lantio niin paljoa kellään että vanhoja farkkuja ei ole mahdollista laittaa jalkaan vaikka olette saanut vanhan painonne takaisin??
Palautuuko lantio kuiteskin jonkun verran jos se on synnytyksen takia levinnyt??

Onneksi olkoon teille jotka hoikistutte noin helposti
:snotty: B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Väpä08:
Miten te ootte tossa onnistunu?? Minä kun lihoin raskauden aikana sen 20kg ja melkein kaikki on tallessa vaikka kuinka oon lenkkeilly ja tyttö on osittain rintamaidollakin.. Miksi minulla ei kilot ota lähteäkseen?? :'(
Onko teillä levinnyt lantio niin paljoa kellään että vanhoja farkkuja ei ole mahdollista laittaa jalkaan vaikka olette saanut vanhan painonne takaisin??
Palautuuko lantio kuiteskin jonkun verran jos se on synnytyksen takia levinnyt??

Onneksi olkoon teille jotka hoikistutte noin helposti
:snotty: B)
Kyllä mulle ihan samat farkut meni jalkaan ainakin ekan raskauden jälkeen mutta kyllä se kroppa jotenkin on muuttunut eli lantio on vähän leveämpi ja rinnat ihan olemattomat imetyksen lopettamisen jälkeen.
Siis esikoisesta.

Tänään synnytyksestä kulunut 2kk ja kiloja jäljellä n.6kg.

Luulen että enempää ei lähde ennen ku laihduttamalla laihduttaa.

Aattelin viel imettää kaikessa rauhassa ja sit kun en enää imetä ni ottaa niskasta kiinni itseään ja karistaa loputkin kilot!
 
Mun paino ei ole palautunut siihen, mitä se oli reilu 10 vuotta sitten ennen ekaa odotusta. Ekasta nousi 13 kg, tokasta 16 kg. Kolmannesta tuli 10 kg ja kaikki on lähteny pois jo ja vähän enemmän, vauva 4 kk... Imetys... :D En edes halua niin laihaksi painoindeksi on kuitenkin reilusti normaalin puolella. Kolmannen raskauden aikana meni samat farkut jalkaan kuin ennen raskautta.. Ei tarvinnu ostaa odotushousuja. :D
 
Ekasta tuli 12-13 kg, josta suurin osa lähti imetysaikana ja loput vuoden sisään pojan syntymästä. Toisesta tuli 10 kg ja kaikki lähti parissa kuukaudessa esikoisen perässä juostessa ja isokokoista kuopusta imettäessä. Parina seuraavana kuukautena lähti vielä 5 kg extraa.
 
Tove-81
Mulle tuli raskaudesta 12 kg. Nyt on reilu 2 viikkoa synnytyksestä ja kiloja on enää 1,5 jäljellä...
Enkä todellakaan ole laihduttanut, hyvä että on liikkumaan päässy näillä ilmoilla (ja haavoilla yms).

Viikko synnytyksestä kävin vaa'alla ja oli silloin lähteny 8kg, nyt siis reilut 2 vkoa takana ja lähtenyt 10,5 kg. Toki suuri osa jäi sairaalaan varmasti.
Mutta aika uskomatonta...Koko raskauden ajan olen liikkunut säännöllisesti ja silloin jo kyllä sanottiin neuvolassa että vatsan päällä ei ole paljoakaan rasvaa, mutta silti minusta aika hyvin! :D
 
Itse sain esikoiseni 2 viikkoa sitten ja painoa kertyi 20kg raskauden aikana.. Nyt kahdessa viikossa lähteny jo 15kg. Odotan, että saan alottaa treenaamisen ja pudottaa reilusti lisää painoa, kun sitä tais ennen raskautta jo olla hieman turhan paljon :p
 
8kk kesti. 18kg tuli yhteensä. 8 jäi laitokselle ja 4 suli viikossa. Loput kuusi jouduin laihduttamaan, kaksi lähti helposti ja loput oli tosi tiukassa :kieh: Kilon oon saanut pois noiden raskauskilojen lisäksi ja vielä olisi tarvis hävittää ainakin 4 kiloa.

Aloitin sunnuntaina karppaamisen, kun sitä niin on kehuttu niin on pakko koittaa ainakin pari viikkoa. Muuten olen ihan samankokoinen, kun ennenkin paitsi hirvee pömppis jäi. Sopivien housujen löytäminen on tuskaa, kun mikään ei mene hyvin päälle. Kunhan tosta ylisuuresta pömppiksestä vaan pääsen eroon niin sitten oon ihan tyytyväinen.. kai :snotty:
 
Mä kuulun niihin, jotka raskausaikana saa kasaan alle 5 kiloa osittain pahoinvoinnin vuoksi ja sitten imetysaikana on koko ajan nälkä. Esikoista imein 15kk ja sen jälkeen sitten laihduttelin "imetyskilot" pois. Toiset laihduttelee raskauskilojaan, minä imetyskilojani. Nyt tätä pikkuista imettäessäni yritän karsia ruokavaliosta kaikki tarpeettomat pois eli kaikki herkut. Nytkin kyllä on kova ruokahalu, ja en aio koko imetysaikana vaa´alla edes käydä. Yritän syödä terveellisesti ja säännöllisesti, jos taas tulee muutama lisäkilo niin sittenpä tulee. Ehkä ne on sitten jotenkin imetyksen kannalta tarpeen mun kohdalla. Ja varsinkin kun "lähtöpainoltani" olen ihan normaali.
 
Mulla tuli ekasta 5 kiloa ja jäi samatien ne synnärille.

kaksosista tuli 7 kg.
Laihduin aika tavalla heidän odotuksessa.

Kolmas raskaus,ja 5 kg taas vaan vaikka yritin imetyksen onnistumisen vuoksi saada kiloja.Imetys onnistui silti hienosti,painon sain takaisin n.vuoden sisällä.

Neljäs raskaus ja taas 5 kg..

en tiiä mikä on ettei kiloja tullut,oon 159 ja alkupaino ollut kaikissa 55 kg.
Maha on palautunut alle kuukaudessa vaikken ole mitään tehnyt,uskoisin että syy tuo vähäinen painon nousu ja se että vatsa on kasvanut hissuksiin,vasta 25 viikon jälkeen on maha pullahtanut.

 
Ekasta tuli lähes 20 kg. Lähtöpaino oli 63 kg, ja imetyksen lopetuksen jälkeen paino vakiintui 73 kg tienoille. Nyt toinen raskaus menossaan, painoa tullut 7 kg tähän mennessä. Puolivälissä ollaan nyt :LOL:

En usko ikinä näkeväni enää kilolukemaa 63 vaa'assa (ellei sitten joku toinen seiso siinä!!!) enkä housukokoa 36/38. Ja hitot siitä. Lapset ovat sen arvoisia!!!
 
Mä olin aika nopeasti siinä painossa missä olin ennen raskauttakin. Itse asiassa olin vielä hoikempi kuin ennen raskautta. Mutta heti kun imetys loppui, kiloja tuli lisää. pitäis kyllä mun vähän tsempata ettei liiaks tuu ylipainoa. :$ Mutta kuitenkin...

Raskauden aikana, kiloja tuli noin 12kg. Ja jäipä ne synnärille melkeinpä kaikki.
 

Yhteistyössä