Kuinka nopeasti pääsee kotiin 2.lapsen synnytyksen jälkeen?

  • Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti
JONSERED Karhunkantaja
JOs aamulla synnyttää, illalla voi päästä kotiin, jos lastenlääkäri ehtii tsekata lapsen. Ja sitten polilla piipahtamaan parin päivän päästä. Näin ainakin silloin aikoinaan...
 
Äiti
Alkuperäinen kirjoittaja olikohan:
Tossa oli vaan ehtona että piti käydä lysy polilla 2-4vrk kuluttua.
Meillä oli kans tuo ehtona. Lapsi syntyi päivällä niin että oltiin vasta illan suussa osastolla joten piti yöksi jäädä koska lääkärit ei enää kiertäny. Sitte kun olis pitäny tulla polille käymään 3. päivänä niin päätettiin jäädä suorilta sinne vielä toiseksikin yöksi. Meillä lapsi syntyi helmikuussa kovimpien pakkasten aikoihin niin ennemmin jäätiin yöksi kun lähdettiin kuljettamaan lasta ees taas pakkasilla.
 
En mä ainakaan sinne olisi halunnut jäädä mätänemään kun ihana esikoiseni oli kotona ihmettelemässä miksei äiti lähde sieltä sairaalasta matkaan. En pystynyt nukkumaan, oli ahdistunut olo koko paikasta, ärsytti se vankilafiilis, oli tylsää, ainoa mikä oli hyvää oli ruoka. Suihkuunkin pääsi kotona helpommin |O Ja jouduin osastolle pe, vauva syntyi la, ma päästiin kotiin. Muuten kauhean kiva paikka enkä kyllä sairaalaa vaihtais, mutta olisi selkeästi pitänyt ajoittaa synnytys ma-to välille :p
 
vieras
Mä kans inhosin siellä oloa, pää meinas levitä, olisin heti halunnu pois mut eivät päästäneet. Elämäni 3 pisintä päivää esikoisen syntymän jälkeen siellä vietin. Huonekaveri oli hullu (oikeesti, sitä kävi millon mikäkin taho hoivaamassa siellä) joten sekään ei helpottanu mun olo yhtään...
 

Yhteistyössä