Kuinka nopeasti raskaaksi kun aloititte ovulaatiotestien käytön?

Heipä hei!

Alkoi askarruttamaan seuraava asia;

itsellä YK7 menossa, en ole ikinä tehnyt ovulaatiotestejä enkä laskureita, ihan kalenterista olen hiukan laskeskellut otollista ajankohtaa.

Eli kysymys kuuluu; kuinka nopeasti olette raskautuneet kun olette alkaneet käyttää ovistestejä? Ja tietenkin että onko ovis löytynyt ja siten olette raskautuneet..

Kiinnostaa vain mikä on todennäköisyys sille, että jos alan seuraavassa kierrossa käyttää ovistestejä ja bongaan oviksen, niin tulisin raskaaksi.

Kerran olen siis jo raskautunut, meni kesken viime kuussa viikoilla 5+. Ja tuokin raskaus saatiin aikaan ilman oviksen bongailuja eli se positiivinen asia tuosta jäi, että tietää ainakin ovuloivansa. Tuntuu vaan että josko olisi kuitenkin paremmat todennäköisyydet raskautua ovistestien avulla.

Toivottavasti joku ymmärtää mitä ajan takaa tällä :ashamed:
 
Kaipa se on ihan yksilöllistä. Itse tikutin ovista kun oli noin puoli vuotta yritystä takana, siis muutaman kierron. Joka kerralla sen löysin, viiva aina jopa vahvempi ku kontrolliviiva. Ja nyttemmin on kaikki molemmilta tutkittu eikä mitään vikaa ole kummassakaan. Mutta eipä ole raskaus kertaakaan alkanu, ja nyt yritystä pian 1,5v. takana, ja noin 20 kiertoa. Mitä tähän siis voi todeta: toisilla nappaa, toisilla ei. Se on ihan tuuripeliä mun luullakseni koko raskautuminen.
Mutta onnea teillekin yritykseen, toivotaan että tärppää, testeilä tai ilman:wave:
 
Esikkoa yrittäessä ovistesti oli alusta asti apuna ja vasta yk9 tärppäs..nyt pikkukakkonen haaveissa, tässäkin alusta asti testit käytössä ja nyt menossa jo yk5..että vaikka ajotus on aina ollu kohillaan ei toivottua tulosta oo tullu..tosin monilla juuri ajoituksessa ollu ongelmia ja plussannu heti ovistesti kierrosta:)eikun kokeilemaan!
 
Meillä ei tärpänny vuoteen,oltiin ilman ehkäisyä asenteella tulee kun/jos on tullakseen.Aloin huolestua ja tilasin netistä kasan ovistikkuja,joka kuukausi löysin kyllä huipun,mutta ei tärpänny:stick:....

Tilattiin aika Avalle,mitään vikaa ei löytynyt kummastakaan,mutta en enää halunnut "yrittää" luomuna,vaan ekaks tehtiin inseminaatio,ei onnistunu,sitten siirryttiin IVF:ään,ekalla yrityksellä sitten nappas ja syntyi esikoinen tytär 2003 ja alkioita jäi pakkaseen,14kk päästä tytön syntymästä siirrettiin kaksi II-luokkasta alkiota luonnollisessa PAS:issä ja sekin nappas heti ja poika syntyi 2005.

Nyt ollaan mietitty josko yritettäis kolmosta ihan luomuna?Ei se mene aina ihan niin leikiten kun luullaan,mutta tsemppia kaikille:heart:

p.s Minusta ovistikut oli kyllä ihan hanurista:confused:,meillä niistä ei ollut mitään hyötyä,omat ovis tuntemukseni ja tikutuksen tulokset osuivat kyllä ihan eri päiville?
 

Yhteistyössä