Kuinka nopeasti saisit itsesi treffikuntoon, jos nyt tulisi kutsu?

"äitee"
puol tuntia. olen tällainen luonnollinen mimmi. vetäisin vaatteet päälle ja pesisin hampaat.

sinällään outo ajatus, kun oma kulta löytynyt jo iät ja ajat sitten.
 
lillaw
Jos kutsu tulisi nyt niin vaan 10min. (olen just tullut suihkusta, vaatteet on jo päällä, tukka tarttis laittaa ja pikameikki.

Mut se on sit eri juttu että antaako hyvän kuvan itsestään kun on heti lähtövalmiina.
 
"pia"
Riippuu ihan että mihin oltais menossa :) Ajattelin perjantaina mennä "treffeille" mutta meen ihan naapuriin kattomaan leffaa ja syömään karkkia, kestäis ehkä vartti vaihtaa vaatteet ja iskee vähän ripsaria naamaan.
 
nooo
No meikata tarvis ja laittaa tukka. Miettii vaatteet. Eli jos ihan uuden tuttavuuden kanssa menisin treffeille niin en alta puolentoista tunnin lähtis.
Jos oman ukon kanssa niin tunti.

En oo nähkääs kovinkaan luonnonkaunis enää tässä 40 iässä.
 
"vieras"
Riippuu minne mentäis. Vaatteiden kanssa voisi olla hankaluuksia, olen raskaana, ja kaikki "paremmat" vaatteet jotka menee mahan kanssa, taitaa olla pyykkikoneessa. Mut kyllä sitä jotain saisi kyhättyä noista mitä on käyttettävissä :) Vaatteiden sovitteluun ym. menisi varmaan ainakin 20min. Nopeesti meikki, hiukset on puhtaat ja saan ne laitettua nopeasti. Puolessa tunnissa ehtisin juuri ja juuri jos pitäisin kiirettä, mutta mielummin laittautuisin ajan kanssa ;)
 
....
Hiukset pitäis pestä, ja ilman föönausta kestäis joitain tunteja saada ne edustuskuntoon.

Puhtaitten hiusten kanssa ehkä 20min kestäis meikkaus ja vaatteitten valitseminen.
 

Yhteistyössä