Kuinka nopeasti?

Kuinka nopeasti olette alkaneet yrittämään uudestaan? Itse olin rv 12 (jotain) ja sain keskemenon. Haluaisimme yrittää uudestaan, mutta unohdimme kysyä lääkärissä kuinka nopeasti saa alkaa uudestaan yrittämään :(
 
Hopeso
Mul meni kesken rv 11 ja tänään sanoivat ultras, et suositellaan et olis kahet menkat ennen uutta yritystä...Keskenmenoriski suurempi ennen sitä. Luin jostain et asiantunijat suosittelee 1-3 kiertoo. Mut sano et ei nyt sen takii tartte alkaa ehkäsyy käyttään.
 
Mulla km raskausviikolla 7. Lääkäri sanoi, että uuden yrityksen voi aloittaa heti! Niinpä me myös teimme, yhdet menkat minulla tuli km:n jälkeen ja nyt taas raskaana :) Juuri alkoi rv7! Toivotaan, että tällä kertaa onni suosii hieman enemmän kuin viime yrityksessä!
 
nonon
Mulla oli ensimmäinen keskenmeno rv9+ odotimme yhdet kuukautiset ja sit olin taas raskaana tämäkin raskaus päättyi keskenmenoon rv 9+. Sen jälkeen odotimme yhdet kuukautiset ja olin jälleen raskaana josta syntyi terve vauva.

Muutama vuosi tämän jälkeen aloin taas odottaa. Raskaus päättyi rv 17 odotimme yhdet kuukautiset ja olin taas uudelleen raskaana. Tämäkin raskaus päättyi pari viikkoa sitten keskenmenoon rv 15+. Nyt aijomme odottaa ainakin puolisen vuotta oman mielenterveyden kannalta ja että kroppa saa kunnolla levätä.

Aina meille on lääkärit sanoneet niin sairaalassa kuin terveysasemalla että yhdet kuukautiset ja sit voitte taas yrittää.
 
kuunkantaja
Minulle sanottiin myös sekä kahden gynen että terkkarin suusta, että yhdet kuukautiset kannattaa odottaa. Tosin ensimmäinen erittäin asiantunteva gyne totesi, että varsinaista konsensusta asiasta ei ole ja keskenmenoriskiä ei ole varmasti todistettu vaikka yrittäisi jo heti keskenmenon jälkeen ensimmäisestä ovulaatiosta, mutta onhan tuo selkeämpää ja maalaisjärjellä ajateltuna parempi, että kohdun limakalvo ehtii uusiutua kunnolla ja vuotaa pois edes sen yhden kerran, voisi ajatella että seuraavan pikkuisen infektioriski pienenisi.
 

Yhteistyössä