Kuinka ohutreisinen on oltava voidakseen käyttää lyhyehköä hametta?

  • Viestiketjun aloittaja NewArtRiot
  • Ensimmäinen viesti
NewArtRiot
Tykkäisin niin kovin pukeutua pitkiin maihareihin, ylipolvensukkiin ja hameeseen, joka on noin puoleen reiteen. Onko moinen sallittua jos ei ole ihan hoikka? :ashamed:
 
vieras
Mun mielestä se on siinä, että jos niistä ylipolvensukista tulee makkarat kun se reuna uppoaa läskiin, niin ei ehkä kannata pitää :)

Ja jos taas valitsee muita sukkavaihtoehtoja, niin erilaisilla sukkahousuilla saa reitensä näyttämään hyvinkin erilaisilta, joten ei voi sanoa että kuka voi pitää kuinka lyhyttä. Yleinen tyylihän on kuitenkin tärkeämpi.
 
NewArtRiot
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:
Tykkäisin niin kovin pukeutua pitkiin maihareihin, ylipolvensukkiin ja hameeseen, joka on noin puoleen reiteen. Onko moinen sallittua jos ei ole ihan hoikka? :ashamed:
Mie ainakii oo pukeutunu :ashamed:
Rohkenenko mieki? Jahka tempasen sen uuden tukan niin vaatiihan se uuden tyylinki.. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:
Tykkäisin niin kovin pukeutua pitkiin maihareihin, ylipolvensukkiin ja hameeseen, joka on noin puoleen reiteen. Onko moinen sallittua jos ei ole ihan hoikka? :ashamed:
Mie ainakii oo pukeutunu :ashamed:
Rohkenenko mieki? Jahka tempasen sen uuden tukan niin vaatiihan se uuden tyylinki.. =)
No sulla on taatusti ohuemman reidet kun mulla :kieh: Joten tottakai rohkenet...
Mie oon tullu elämässäni siihen vaiheeseen jotta en enää mieti mitä muut ajattelee miun pukeutumisesta... tai siis en oo kyllä koskaan miettiny, mutta nyt oon alkanu pukeutuu vähän erilaisemmin vaikka olenkin tällanen pullukka... Ja en siis mieti muita, kuhan ite tykkään niin se riittää...
 
NewArtRiot
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Muistakaa, että ainakaan miehille eivät naisen reidet ole niin tärkeät, vaan se, mikä niiden välissä on.
No niinpäniinpä.. Mutta enpä mie miesten takia pukeudu, jos yksinäni lähen shoppaileen ja oma ukko on lasten kanssa kotona. En kyllä naistenkaan takia..
 
NewArtRiot
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
No sulla on taatusti ohuemman reidet kun mulla :kieh: Joten tottakai rohkenet...
Mie oon tullu elämässäni siihen vaiheeseen jotta en enää mieti mitä muut ajattelee miun pukeutumisesta... tai siis en oo kyllä koskaan miettiny, mutta nyt oon alkanu pukeutuu vähän erilaisemmin vaikka olenkin tällanen pullukka... Ja en siis mieti muita, kuhan ite tykkään niin se riittää...
Sie se aina löyät oikiat sanat :heart: :hug: Ja jos mie meinaan kehata sen tukan laittaa, niin mitä väliä on joillaki reisillä!! :LOL:
 
NewArtRiot
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:
Sie se aina löyät oikiat sanat :heart: :hug: Ja jos mie meinaan kehata sen tukan laittaa, niin mitä väliä on joillaki reisillä!! :LOL:
:heart: :hug:
Millon meinasit hiukset ajaa pois? :whistle:
Menit ryökäle paljastaan!! :D Jos maltan, oottelen pari viikkoa, että sais vielä vähän lisää mittaa sille keesille. Himottais kyllä tempasta jo tänään!
 
Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:
Sie se aina löyät oikiat sanat :heart: :hug: Ja jos mie meinaan kehata sen tukan laittaa, niin mitä väliä on joillaki reisillä!! :LOL:
:heart: :hug:
Millon meinasit hiukset ajaa pois? :whistle:
Menit ryökäle paljastaan!! :D Jos maltan, oottelen pari viikkoa, että sais vielä vähän lisää mittaa sille keesille. Himottais kyllä tempasta jo tänään!
Hups sori :ashamed: Kuhan mie saan ton niskan ja toisen puolen lyhkäseks, niin seuraava kokeilu voiskin olla toi keesi ja siitähän ois sitten helppo mennä koko kaljuun :whistle:
 

Yhteistyössä