Kuinka paha juttu on, jos juo 1 lonkero alkuraskaana ?

  • Viestiketjun aloittaja ?miettijä
  • Ensimmäinen viesti
kl
Kukaan ei voi tietää. Jos vauva on täysin terve kun syntyy niin ei aiheuta. Jos jotakin on niin sitä ei voi tietää mistä johtuu. Mutta eikös ne alkoholistiäiditkin saa melko terveitäkin lapsia, tuskin huolta.
 
ZEE
Sanotaan että yksikin annos alkoholia missä tahansa raskauden vaiheessa voi aiheuttaa sikiövaurion. Siksi suositellaan pidättäytymistä kokonaan.

Aika monissa asioissa liittyen raskauteen toitotetaan hyvin jyrkkiä linjoja ja suosituksia. Mutta eiköhän kautta ihmiskunnan historian odottavat äidit tee ratkaisut miten parhaaksi näkevät.

Itse oon juonu puolen välin jälkeen joka saunareissulla lonkeron tai siiderin, enkä jaksa stressata asiasta..
 
a
Alkuperäinen kirjoittaja ZEE:
Sanotaan että yksikin annos alkoholia missä tahansa raskauden vaiheessa voi aiheuttaa sikiövaurion. Siksi suositellaan pidättäytymistä kokonaan.

Aika monissa asioissa liittyen raskauteen toitotetaan hyvin jyrkkiä linjoja ja suosituksia. Mutta eiköhän kautta ihmiskunnan historian odottavat äidit tee ratkaisut miten parhaaksi näkevät.

Itse oon juonu puolen välin jälkeen joka saunareissulla lonkeron tai siiderin, enkä jaksa stressata asiasta..
Sinäpä se fiksu olet, voi v***u mitä ihmisiä. Varmaan vedät röökiäkin etkä stressaa asiasta? Miksi oi miksi? Mitä saat siitä yhdestä että se täytyy ottaa?
 

Yhteistyössä