Kuinka paljon clomit aikaistanut ovista?

Moi!

Mun pitäisi aloittaa clomit ensi kierrossa, siis jos ei ole tärpännyt... Tarkoituksena aikaistaa ovista ja lyhentää kiertoa, nykyisin ovis 25/37. Ongelmana nyt kuitenkin on se, että mies on lähdössä työmatkalle kp:t 14-22 ja jos clomit aikaistavat kiertoa taitaa osua juuri tuohon ajankohtaan. Eli onko kokemuksia kuinka paljon clomit ovat aikaistaneet ovista verrattuna aikaisempiin kiertoihin? Annostuksena mulla 1kpl kp3-7...

Kiitos vastanneille :)
 
Mulla oli clomit kierron 5-9 päivinä 1kpl ja ovis oli ihan normaalisti kierron puolivälissä. Ensimmäisestä kierrosta tärppäsi ja nyt ollaan viikolla 11:sta. toivottavasti oli jotain apua ja paljon onnea yritykselle. :heart:
 
Elisa
Sera83!!! Minäkin aloitan clomit kunhan vaan kuukautiset alkaa ja annostuksella 1päiväs kp 5-9 eli samoilla kun sulla oli... Siis olisin vielä sen verran udellut, että miten pitkä kierto sulla yleensä oli? kun olen miettinyt, että toisille ja yleisemmin popsitaan kp3-7. Että onko siihen jotain erityistä syytä? :headwall:
ja kun netistä katoin noita clomien ohjeita siellä luki että ovis viimeisestä tab. 7-12 vrk. Onko tämä pitänyt paikkaansa sulla?

:attn: muutkin jos annoksella kp5-9
 
Kiitos vastauksista! Eli yleisesti ottaen siis on myöhentänyt ovista, mutta siis netin ohjeiden mukaan viimeisestä tabletista ovis 7-12vrk kuluttua, onko pitänyt teillä paikkaansa? Ja siis mikä on ollut teidän normaali kierto eli milloin ovis verrattuna clomikiertoon? Menee juuri noille päiville kun mies poissa. Voi kökkö!!! Täytyy siis vaan toivoa, että olisi tärpännyt tästä kierrosta ja jos ei niin mennä luomuna vielä ensi kierto. Nyt harmittaa ihan kauheasti :'( <br><br>
 

Yhteistyössä