Kuinka paljon epäilisit (mies menossa Thaimaaseen)

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vieras";27856312]Mitä ihmettä te sitten _tekisitte_ jotka sanotte, että "minä en päästäisi"? Oletteko te lapsen kanssa naimisissa?[/QUOTE]

No, se on nähty että kyllä sellainen muutaman vuoden jatkuva vittuilu, mykkäkoulu, kiristäminen, marttyyrimeininki ja pihtaaminen on monelle palstamammalle ihan normaalia kauraa. Ja liian monet miehet (ja naiset) alistuvat siihen puolison kontrollikehään.
 
---
[QUOTE="Vieras";27856312]Mitä ihmettä te sitten _tekisitte_ jotka sanotte, että "minä en päästäisi"? Oletteko te lapsen kanssa naimisissa?[/QUOTE]

No kun luottamusta ei ole niin sitä ei sitten kanssa ole.

kauppaan voi _ehkä_ mennä (lue: päästää) yksin.
 
Vaimo-Rakas, huomasitko muuten että itsekin tykkäsit eräästä vittuilukommentista tässä ketjussa koskien minua? Älähän toki pahastu, jos vittuiluun vastataan vittuiluna..

Päätön muuten esitti hyvän pointin, josta tykkäsin. Tykkään, jos olen samaa mieltä, niin varmaan sinäkin, kun tykkäät tuota tykkäys-painiketta painella. :hug:

Ja.. Se, millaisen kuvan minusta saa on kanssa niin paljon kiinni siitä ihmisestä, kuka sitä kuvaa minusta yrittää muodostaa. Mun omasta seksielämästä taas ei voi kukaan tietää, kenelle en ole siitä puhunut tai kuka ei ole siihen osallistunut. Vai olenko sulle seksielämästäni paljonkin puhunut, kun tuollaisia johtopäätöksiä siitä vedät? Sulla näyttäis olevan aika vilkas mielikuvitus - nääs, ne kuvat on vain omassa päässäsi ja vain omista ajatuksistasi ovat peräisin. En mä sun pään sisälle näe kuten et sinäkään näe tietokoneruudun tälle puolen, pääni sisälle taikka makkariin. ;) :popcorn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27856323:
niinkun mun elämästä mitään tietäisit muutaman sanan perusteella. sulla on kyllä melkoset luulot itestäs. :D
Mä olen hyvin pitkään nähnyt paljon sinun tekstejäsi. Ihmettelen tätä sinun hyökkäystäsi minua kohtaan, koska en ole missään väittänyt että 100% voin mieheni puolesta sanoa pettäisikö Thaimaassa vai ei. Nimenomaan kirjoitin että voihan se uusi ja vieras kiinnostaa. Mutta edelleen vannon ja vakuutan että kukaan niistä maksullisista ammattilaisista eivät tiedä sillä tuntemuksella yllä samaan suoritukseen kuin minä kun vastapelurina on minun mies. Jos niillä olis sitten pidemmälti aikaa tutustua ja harjoitella niin sitten kyllä oppisivat ajan myötä mutta ei yhden Thaimaan loman aikana.
Ja kun minä en nyt puhu mistään perussetistä että vähän poskeen ja sitten sisään-hommista.
 
äippä x2
Ei olekaan ollut, siksi mä olin kiinnostunut. En mä pahalla kysynyt :) Kiitos vastauksesta.

Niitäkö ei sitten tule vanhemmille lapsille, kun sanoit että myöhemmin ei tarvii niistä ressata? Ja niitä tulee sun lapselle erityisen useasti ja yllättäen kun estää matkustamisen?
Kuumekouristukset loppuu ala-asteikään mennessä. Kovassa kuumeessa meijän esikoinen niitä saanu, jos on saanu useemman kun yhden niin riski saada kuumekouristus aina korkeessa kuumeessa on iso. Varsinkin kun meillä on vielä sukurasite eli lapsen isä saanut myös lapsena useita kuumekouristuksia, joten todennäköstä on et niitä tulee vielä tulevaisuudessakin. Joka kuumeessa ei oo tullu, mut koskaan kun ei voi tietää millon se taas tulee niin en uskalla ottaa sitä riskiä että se tulee sitten juuri siellä reissussa. Ja se kouristus tulee yleensä just sillon kun se kuume siinä taudissa ekan kerran nousee eli niihin on vaikee etukäteen varautua, viimesin meille tuli yöllä. Lapsi oli terve nukkumaan mennessä ja yhtäkkiä kuulin huoneesta erilaista ääntä (korinaa) ja menin kattomaan, lapsi aivan tulinen (ambulanssihenkilökunnan mitatessa 40 kuumetta) ja kouristi, oli tajuton ja oksensi eikä hengittänyt (luojan kiitos menin, olis voinu tukentua oksennukseensa) sai stesolidin mutta ei tehonnut joten ambulanssi hätänä paikalle. Tästä syystä en uskalla ulkomaille vielä muutamiin vuosiin mennä ja kun se ei oo pakollista niin pysyny suomessa ja mies saa halutessaan matkustaa kyllä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma;27856321:
Vaimo-Rakas, huomasitko muuten että itsekin tykkäsit eräästä vittuilukommentista tässä ketjussa koskien minua? Älähän toki pahastu, jos vittuiluun vastataan vittuiluna..

Päätön muuten esitti hyvän pointin, josta tykkäsin. Tykkään, jos olen samaa mieltä, niin varmaan sinäkin, kun tykkäät tuota tykkäys-painiketta painella. :hug:

Ja.. Se, millaisen kuvan minusta saa on kanssa niin paljon kiinni siitä ihmisestä, kuka sitä kuvaa minusta yrittää muodostaa. Mun omasta seksielämästä taas ei voi kukaan tietää, kenelle en ole siitä puhunut tai kuka ei ole siihen osallistunut. Vai olenko sulle seksielämästäni paljonkin puhunut, kun tuollaisia johtopäätöksiä siitä vedät? Sulla näyttäis olevan aika vilkas mielikuvitus - nääs, ne kuvat on vain omassa päässäsi ja vain omista ajatuksistasi ovat peräisin. En mä sun pään sisälle näe kuten et sinäkään näe tietokoneruudun tälle puolen, pääni sisälle taikka makkariin. ;) :popcorn:
Ei se ollutkaan pointti, toki saat tykkäillä ihan mistä vain. Mutta ihmettelen sitä että sinä omien sanojesi mukaan hyvässä suhteessa elävänä ihmisenä allekirjoitat sen että miehen vaimo ei voi olla sen miehen paras pano. So simple. Näin mä sen ymmärsin että olet samaa mieltä että se on vain vaimon typerä kuvitelma.
 
Mä olen hyvin pitkään nähnyt paljon sinun tekstejäsi. Ihmettelen tätä sinun hyökkäystäsi minua kohtaan, koska en ole missään väittänyt että 100% voin mieheni puolesta sanoa pettäisikö Thaimaassa vai ei. Nimenomaan kirjoitin että voihan se uusi ja vieras kiinnostaa. Mutta edelleen vannon ja vakuutan että kukaan niistä maksullisista ammattilaisista eivät tiedä sillä tuntemuksella yllä samaan suoritukseen kuin minä kun vastapelurina on minun mies. Jos niillä olis sitten pidemmälti aikaa tutustua ja harjoitella niin sitten kyllä oppisivat ajan myötä mutta ei yhden Thaimaan loman aikana.
Ja kun minä en nyt puhu mistään perussetistä että vähän poskeen ja sitten sisään-hommista.
mikä selvännäkijä :LOL:
aivan sama vaikka pitäisit minusta tiimarinvihkoa, mitää en ole tänne elämästäni tilittäny. enkä sitä tule tekemään.

tuo oli sinulta alkeellinen yritys ärsyttää kun et muuta taas keksiny.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: toinen näkökulma
Olen minäkin sitten ilmeisen naiivi pitäessäni todennäköisenä, ettei tuntematon thaimaalainen prostituoitu kykenisi tarjoamaan juuri minun miehelleni yhtä hyvää seksiä kuin minä kykenen juuri hänet ja hänen mieltymyksensä tuntevana :D Sitä kielletyn hedelmän makua en tietenkään pysty tarjoamaan ja jos mies tuntisi nimenomaan siihen viehtymystä, sille en mahtaisi mitään.
 
Olen minäkin sitten ilmeisen naiivi pitäessäni todennäköisenä, ettei tuntematon thaimaalainen prostituoitu kykenisi tarjoamaan juuri minun miehelleni yhtä hyvää seksiä kuin minä kykenen juuri hänet ja hänen mieltymyksensä tuntevana :D Sitä kielletyn hedelmän makua en tietenkään pysty tarjoamaan ja jos mies tuntisi nimenomaan siihen viehtymystä, sille en mahtaisi mitään.
Mutta eihän se nyt voi pitää paikkaansa kun Päätön ja Toinen Näkökulma toisin väittävät. Miten tästä VOI olla vetämättä johtopäätöstä että heillä ei kovin tajunnanräjäyttävää ole ainakaan pitkässä suhteessa ollut jos mielipide on mikä tuntuu olevan?!
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27856373:
mikä selvännäkijä :LOL:
aivan sama vaikka pitäisit minusta tiimarinvihkoa, mitää en ole tänne elämästäni tilittäny. enkä sitä tule tekemään.

tuo oli sinulta alkeellinen yritys ärsyttää kun et muuta taas keksiny.
Yritys ärsyttää? Minä en sinulle ole sanaakaan sanonut ennen kuin sinä aloit ärsyttämään minua "Niinhän sinä sanot"-kommentilla. Ja onneksi olkoon, onnistuit siinä. Tosin sillä hinnalla että viljelit samalla hyvin köykäisen mielikuvan omasta parisuhdeseksikokemuksestasi.
 
Mutta eihän se nyt voi pitää paikkaansa kun Päätön ja Toinen Näkökulma toisin väittävät. Miten tästä VOI olla vetämättä johtopäätöstä että heillä ei kovin tajunnanräjäyttävää ole ainakaan pitkässä suhteessa ollut jos mielipide on mikä tuntuu olevan?!
lueppas uudestaan mun viestit. en puhunu niissä itestäni vaan sun suurista luuloista itestäs. :rolleyes:
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27856373:
mikä selvännäkijä :LOL:
Tämä tässä on se huvittavin juttu, vaimo-rakas. Olet niin tietävinäsi kaikista kaiken, jopa meistä, sinulle tuntemattomista ihmisistä. Saman hengenvetoon sanot, että tiedät ja tunnet myös miehesi niin perinpohjaisesti, että tiedät, ettei hän parempaa panoa voisi keneltäkään muulta saada. Vaan kun voi, sitä kun et vielä tiedä, että jokaiselle erittäin, hirmuisen, älyttömän hyvälle ja ehdottomasti parhaalle - aina voi löytyä vielä se hitusen verran parempi, jännittävämpi. Uusi ihastuskin on aina entistä kiehtovampi ja parempi, vaikka kuinka sitä lapsena vannoi rakastamaan jotain teinirakkautta ikuisesti.. Avarra katsettasi, niin alat ymmärtämään myös muita paremmin.. Äläkä luule aina tietäväsi kaikista kaikkea, kun et sä oikeesti voi tietää. Jokainen kun elää täysin omassa päänsä sisäisessä maailmassa, jopa miehesi, ja sinne pään sisälle kun kukaan ulkopuolinen ei voi mennä tietääkseen joka kolkan toisen mielessä.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
Yritys ärsyttää? Minä en sinulle ole sanaakaan sanonut ennen kuin sinä aloit ärsyttämään minua "Niinhän sinä sanot"-kommentilla. Ja onneksi olkoon, onnistuit siinä. Tosin sillä hinnalla että viljelit samalla hyvin köykäisen mielikuvan omasta parisuhdeseksikokemuksestasi.
niinkun sanoin, selvännakijä. aika hyväkin kun kaiken tietää kahden sanan perusteella. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27856413:
lueppas uudestaan mun viestit. en puhunu niissä itestäni vaan sun suurista luuloista itestäs. :rolleyes:
Mutta erittäin helppo kaava; et usko että vaimo voi olla se ihminen joka antaa parhaimmat kyydit miehelleen. Itse et ole tainnut parisuhteessa kovin kummoisia kyytejä saada kun olet niin skeptinen?
Ja mulla ei ole mitkään suuret luulot itsestäni, puhun ainoastaan minun ja aviomieheni välisestä seksistä ja siitä minulla on sen verran nähtynä/kuultuna/tunnettuna kokemusta ja todistusaineistoa että uskallan väittää että kyllä, kumpikaan ei suhteen ulkopuolelta parempaa saisi, ainakaan millään kerta/viikkopanon kanssa.
Voi kun sä tietäisit. Piste. Se siitä. Usko mitä haluat. Minä voin nyt tässä sanoa sinun mielenrauhan takia että juu, kyllä kuka vain thaikkutyttö on parempi kuin minä ja keksii vielä jonkun reiän kropassaan (kairaa vaikka uuden putken) tai taian taidoissaan joita minulta mieheni ei saa. Ja se tyttö osaa lukea miestäni mitä sen pitää milläkin hetkellä tehdä, tai siis mitä kaikkea ja millä tahdilla jotta mieheni saa nautinnollisemmin, paremmin ja voimakkaammin kuin minun kanssani. :xmas:
 
"vieras"
Piste. Se siitä. Usko mitä haluat. Minä voin nyt tässä sanoa sinun mielenrauhan takia että juu, kyllä kuka vain thaikkutyttö on parempi kuin minä ja keksii vielä jonkun reiän kropassaan (kairaa vaikka uuden putken) tai taian taidoissaan joita minulta mieheni ei saa. Ja se tyttö osaa lukea miestäni mitä sen pitää milläkin hetkellä tehdä, tai siis mitä kaikkea ja millä tahdilla jotta mieheni saa nautinnollisemmin, paremmin ja voimakkaammin kuin minun kanssani. :xmas:
Aika pitkään jatkoit vielä pisteen jälkeen.
 
dijik
[QUOTE="Vieras";27855253]Ei oo käynyt mielessä saa olla vastaamati jos ei ole vastattavaa?[/QUOTE]

No ei tuolla akalla selvästikään ole käynyt mielessä, aina kun vastailee johonkin ketjuun niin ei edes lue mitä kysytään vaan tulee toitottamaan jotain ihkua omasta suhteestaan. Niin se joidenkin elämä pyörii oman navan ympärillä että aina pitää olla jauhamassa minäminäminäminää....
 
"vieras"
On teillä joillakin kyllä niin karmean kuuloisia miehiä, että oksat pois. Pakko kysyä, että mitä te saatte tuollaisten miesten kanssa suhteessa olemisesta? Muuta kuin ilmeisesti kasan sukupuolitauteja jos mies kaikkoaa hetkeksi luotanne... :D
 
öööömmm
[QUOTE="Vieras";27855547]
Hitto mä en tajua tätä paita ja perse-meininkiä jossa elämän kumppani raahautuu mukaan lähes joka paikkaan.[/QUOTE]

Meillä on juuri tuollainen paita-perse suhde, tehdään yhdessä lähes kaikki. Miksi ei tehtäis, meillä on niin kivaa yhdessä? Ei meidän yhdessä olo ole sellaista kädestä pitelyä ja kuiskuttelua, vaan ollaan esim. isolla kaveriporukalla yhdessä liikkeellä, matkustetaan kaksin, kaveriporukassa jne. Omasta mielestäni tilanne on aivan ideaali - olen löytänyt ihanan kumppanin, kenen seurassa viihdyn ja kuka viihtyy seurassani, meillä on yhteisiä kavereita ja sen parisuhteen lisäksi olemme myös toistemme hyviä kavereita. Ei ole MITÄÄN syytä, miksi ei voitaisi tehdä niitä asoita yhdessä, eikä mitään halua siihen. Kyllä mekin näemme tahoillamme kavereitamme ja meillä on omia juttuja, mutta valtaosa on nimenomaan niitä yhteisiä menoja, yhteisiä juttuja. Miksi sitä pitää "väkisin" lähteä yksin liikkeelle, jos kotoa löytyy ihminen joka haluaa tehdä samoja asioita? Enemmän ihmettelen niitä pariskuntia, jotka eivät elä mitään muuta kuin sitä perhearkea ja vietä kerran kuussa "parisuhdeaikaa".
 
  • Tykkää
Reactions: Uudi

Yhteistyössä