Kuinka paljon juot kun lähdet bilettämään

  • Viestiketjun aloittaja Alottaja
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma;22341878:
Älä ikinä juttele peilikuvasi kanssa, säästyt siltäkin harmilta.
No ei tulis mieleenkään, mulla kun on kavereita joiden kanssa voin istua baarissa juttelemassa.

Mutta jatka sä itsesi kanssa keskustelua, tunnet varmaan olevas kovinkin normaali.
 
scarlett: Mikset ymmärrä sitä että ihmiset menee johonkin karaokekuppilaan istumaan? En ainakaan saanut tästä ketjusta sitä käsitystä että baari tarkoittaisi vain jotain tanssipaikkaa. Monissa karaokepaikoissa tai pubeissa ei ole tanssilattiaa. Onko susta siis tylyä ja kummallista istua pöydässä?
 
"vieras"
Mä olen käynyt baarissa viimeeksi vuonna 2002, mieheni kanssa. En edes ymmärrä, miten aikuiset ihmiset jaksaa siellä roikkua? 18-21 -vuotiaana siellä vielä kävin, lapsien saannin jälkeen ei ole paljoakaan kiinnostanut. Juon sitten kotosalla, jos juon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ei tulis mieleenkään, mulla kun on kavereita joiden kanssa voin istua baarissa juttelemassa.

Mutta jatka sä itsesi kanssa keskustelua, tunnet varmaan olevas kovinkin normaali.
Hahhah! :D
En todellakaan ole normaali, ja helvetin ylpeä siitä. Onneksi sinut on onnistuttu tunkemaan "normaalin muottiin" niin, että jopa sinäolet varma siitä, että olet normaali. Mulle normaali tarkoittaa samaa kuin hyvä lammas, kiltti, joka ei rimpuile eikä karkaa laumasta. Mä pysyttelen mielelläni lauman ulkopuolella, joten en ole normaali, siinä olet täysin oikeassa.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma;22341948:
Hahhah! :D
En todellakaan ole normaali, ja helvetin ylpeä siitä. Onneksi sinut on onnistuttu tunkemaan "normaalin muottiin" niin, että jopa sinäolet varma siitä, että olet normaali. Mulle normaali tarkoittaa samaa kuin hyvä lammas, kiltti, joka ei rimpuile eikä karkaa laumasta. Mä pysyttelen mielelläni lauman ulkopuolella, joten en ole normaali, siinä olet täysin oikeassa.
No olen todellakin siinä suhteessa normaali, etten juttele itseni kanssa peilin edessä. Kiitos vaan vinkistä, mutta muhun ei tuo idiotismi tartu, oon sille immuuni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Littledeath:
scarlett: Mikset ymmärrä sitä että ihmiset menee johonkin karaokekuppilaan istumaan? En ainakaan saanut tästä ketjusta sitä käsitystä että baari tarkoittaisi vain jotain tanssipaikkaa. Monissa karaokepaikoissa tai pubeissa ei ole tanssilattiaa. Onko susta siis tylyä ja kummallista istua pöydässä?
Varmaankin osoitit tuon minulle, vaikka kirjoitit scarletille. Itse oon ollut töissä niin karaoke- kuin tanssibaareissa ja asiakaskunnasta päätellen haluaisin mielelläni pysyä poissa ensimmäisistä. Nimittäin monesti karaokebaareissa on samoja ihmisiä aamusta iltaan päivästä päivään. Surullista. Vaikka on niitä poikkeuksia, jotka tulevat laulamaan kerran parissa kuussa, eikä mulla ole mitään sitä vastaan. Laulaminenkin kun on eri juttu kuin pelkkä pöydässä ryyppääminen, ellei se ole sitten päivittäistä ajanvietettä.
 
"Vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma;22341494:
Onko koskaan käynyt niin, että sut käännytettäisiin ovelta, kun baariin tullessa olet kännissä?

Jos meen baariin, aloitan vasta siellä, en ole koskaan ymmärtänyt mitä järkeä on tulla baariin jo valmiiksi humalassa.. Jos mä yrittäisin ottaa pohjia ennen baariin menoa, niin todennäköisesti mut jouduttaisiin kantamaan sieltä ulos. Baarissa juon ehkä sen 3 drinkkiä tai siideriä ja 2-3 tequilaa, se riittääkin mainiosti polttoaineeksi tanssilattialle. Sitten juon vain vettä, koska jos olen juonut liikaa (mikä on mun 47 kilon painolla tarkoittaa yllämainittu+ ehkä pari tequilaa tai drinkkiä lisää), sitten en pystyis enää tanssimaan. Mä käyn baarissa siis pääsääntöisesti tanssimassa, en ole ikinä ymmärtänyt sitä, että tullaan baariin istumaan pöydässä ja ryyppäämään, sen voi tehdä kotonakin halutessaan, muttei kuulu mun tapoihin, vaikka toki tykkään rakennella hotshotteja, drinkkejä ja muuta kivaa kotonakin, muttei silloin ryypätä vaan maistellaan. Ammattilaisharrastus tavallaan, kun töissä ollessani tykkään tarjoilla asiakkaille mun omia erikoisdrinkkejä, jos ne tilaa jotain erikoista.
Tosi harva menee alotteleen baariin jos halua kännit. 5 € tuoppi, niitä kaata 10 että on kännissä, siihen viä paukut niin eihän siitä illasta alle 150 € selvitä. Juot kotona ne samat ni selvii jopa 50 €.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No olen todellakin siinä suhteessa normaali, etten juttele itseni kanssa peilin edessä. Kiitos vaan vinkistä, mutta muhun ei tuo idiotismi tartu, oon sille immuuni.
Kannattais muuten kokeilla ees kerran tutustua omaan itseensä ja jutella hetki niitä näitä. Saatat yllättyä siitä, mitä kaikkea tietoisuutesi yrittää sinulle kertoa, jos vain osaat hiljentyä ja kuunnella sen verran, että se saa äänensä kuuluviin. Siihen ei peiliä tarvita.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma;22342000:
Kannattais muuten kokeilla ees kerran tutustua omaan itseensä ja jutella hetki niitä näitä. Saatat yllättyä siitä, mitä kaikkea tietoisuutesi yrittää sinulle kertoa, jos vain osaat hiljentyä ja kuunnella sen verran, että se saa äänensä kuuluviin. Siihen ei peiliä tarvita.
Niin. On aivan eri asia puhua itsekseen hiljaa mielessään kuin peilin kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Tosi harva menee alotteleen baariin jos halua kännit. 5 € tuoppi, niitä kaata 10 että on kännissä, siihen viä paukut niin eihän siitä illasta alle 150 € selvitä. Juot kotona ne samat ni selvii jopa 50 €.
Miksi ryypätä niin paljon, että on kännissä? Onko se jotenkin hauskaa? Ullkopuolisen silmin lähinnä naurattavaa, erityisesti henkilökunnan mielestä, joka juo illan mittaan vain limuja ja vettä. Esim kun nuo pohjia kotona ottaneet ja päälle baarissa ryypänneet tulevat itkemään, huutamaan, raivoamaan tai iskemään tarjoilijoita, kun ei siinä kunnossa keltään seuraa saa... Surullistahan tuo on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma:
WOW, onneksi olkoon. Olet juuri siirtynyt askeleen poispäin laumasta :) :flower:
Nimittäin laumassa pidetään epänormaalia sitä, että joku puhuu itsekseen. Edes siina omassa mielessään, jos ne saa tietää, ne ajattelee, että kuulet ääniä, mikä taas ei ole normaalia :)
 
Scarlett ja pätkivä netti
scarlett: Mikset ymmärrä sitä että ihmiset menee johonkin karaokekuppilaan istumaan? En ainakaan saanut tästä ketjusta sitä käsitystä että baari tarkoittaisi vain jotain tanssipaikkaa. Monissa karaokepaikoissa tai pubeissa ei ole tanssilattiaa. Onko susta siis tylyä ja kummallista istua pöydässä?
Nyt kyllä tuli väärälle nikille sun viestis...
 
"Vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma;22342022:
Miksi ryypätä niin paljon, että on kännissä? Onko se jotenkin hauskaa? Ullkopuolisen silmin lähinnä naurattavaa, erityisesti henkilökunnan mielestä, joka juo illan mittaan vain limuja ja vettä. Esim kun nuo pohjia kotona ottaneet ja päälle baarissa ryypänneet tulevat itkemään, huutamaan, raivoamaan tai iskemään tarjoilijoita, kun ei siinä kunnossa keltään seuraa saa... Surullistahan tuo on.
Salli mun nauraa sulle. Sulla on vähän liikaa pipo kireellä. Luulet varmaan et kaikki riehuu ja raivoo ja kaatuilee kännissä, not not. Kuulutkin ilmeisesti siihen kastii mikä on räkälän henkilökuntaa mis niitä riehujia, kanttis retkuja istuu 24 h. Onnee uralles :D Rahakasta työtä :D
 
Scarlett ja pätkivä netti
Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma;22341977:
Varmaankin osoitit tuon minulle, vaikka kirjoitit scarletille. Itse oon ollut töissä niin karaoke- kuin tanssibaareissa ja asiakaskunnasta päätellen haluaisin mielelläni pysyä poissa ensimmäisistä. Nimittäin monesti karaokebaareissa on samoja ihmisiä aamusta iltaan päivästä päivään. Surullista. Vaikka on niitä poikkeuksia, jotka tulevat laulamaan kerran parissa kuussa, eikä mulla ole mitään sitä vastaan. Laulaminenkin kun on eri juttu kuin pelkkä pöydässä ryyppääminen, ellei se ole sitten päivittäistä ajanvietettä.
Mä olen töissä baarissa jossa on karaoke joka viikonloppu eikä se todellakaan ole mikään räkälä. Harvemmin siellä näkee niitä ihmisiä illalla jotka ovat jo päivällä siellä olleet. Meillä on asiakkaina viikonloppuusin todella paljon ihan tavallisia asiallisia ihmisiä.

Kaikkein vaikeimpia asiakkaita on muuten ne jotka on olevinaan parempia ihmisiä ja juovat vain harvoon. Niiltä sitä paskaa saa niskaan ja ollaan olevinaan niin helvetin paljon parempia kuin kukaan muu. Deekujen kanssa taas yleensä pärjää vallan mainiosti...
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22342010:
kun joskus tuli käytyä niin alkuun pitkä pullo kirkasta ja baarissa valoon asti millon mitäki..:p
Näinhän sitä aloitellaan ja niin kännissä en ikinä silti ole ollut että en kapakkaan sisään olisi päässyt. Tulen vielä kotiin aamuyöstä suhteellisen kunnossa juomiseeni nähden. Mutta mulle uppoaakin alkomahoolia melkoisen reilusti. Tuo viinapää kun on yksilöllistä että turha on marista muiden juomisten vähyydestä taikka reiluudesta.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma;22342041:
Nimittäin laumassa pidetään epänormaalia sitä, että joku puhuu itsekseen. Edes siina omassa mielessään, jos ne saa tietää, ne ajattelee, että kuulet ääniä, mikä taas ei ole normaalia :)
Voi älyhoi. Ensin ehdotat mulle puhumista itseni kanssa, ja sitten onnittelet askeleesta laumasta poispäin. Päätä jo ootko lintu vai kala.
 
IhanaValo
Jotain 4-5 lonkkua tai esim.Breezeriä+joskus joku viina-limppajuoma..baarissa sit ehkä pari-kolme, yleensä baarissa en juo ku "nopeita" eli ei isoja mukillisia :)
Ja hyvin tanssituttaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
sä toinen näkökulma et ehkä sovi ammattiisi, kun asakkitas pilkkaat ja naureskelet muille, itte tuskin oot yhtään parempi:)
Enhän mä niitä pilkkaa, kerron vain, etteivät ne aina ole edukseen humalatilassa. En ole sosiaalityöntekijä enkä psykologi, jotta multa pitäis herua juopoille myötätuntoa. Itsehän ne saavat itsensä naurunalaisiksi omalla humalatoilailullaan. Harvemmin vain kukaan ulkopuolinen tietää mitä baarissa tapahtuu sulkemisajan jälkeen ja miten hauskaa on henkilökunnalla, kun taas joku on sammumut omaan oksennukseensa. Yks kiva momentti on kans se, kun tarjoilijat alkavat kaivella taskuistaaan puhelinnumeroita, joita jotkut epäonniset iskijät ovat helle tunkeneet. Yleensä joka tytöltä löytyy about 10 lappua, ne sitten lasketaan ja juhlallisesti heitetään roskiin. Ja sitten eri työpisteissä olleet tarjoilijat, jotka eivät illan mittaan toisiaan nähneet, kokoontuvat illan jälkeen juttelemaan hauskimmista illan tapahtumista. Usko pois, sovin ammattiini hyvin ja oon hyvä siinä, osaan esittää aidosti kiinnostunutta, jos jollain asiakkaalla jokin painaa sydäntä, osaan hymyillä, vaikkei aina hymyilyttäis, saan ihailijoita, jotka tulevat usein juomaan baariin vain sen takia, että olen siellä töissä ja haluavat nähdä ja jutella (tämä taito on muuten sellainen, mitä jokainen työnantaja arvostaa, kun saa kanta-asiakkaita baariin) jne. Mutta kokeilepas sinäkin baaritöitä, jos kiinnostaa tietää, mistä henkilökunta juttelee ja mille nauraa. Teillä on hauskaa illan mittaan, meillä on hauskaa illan jälkeen. Ja näin on joka baarissa, missä oon ikinä ollut töissä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi älyhoi. Ensin ehdotat mulle puhumista itseni kanssa, ja sitten onnittelet askeleesta laumasta poispäin. Päätä jo ootko lintu vai kala.
Niin.. Ehdotin, että juttelet itsellesi, vaikka laumassa sitä paheksutaan. Kun kerran olit samaa mieltä siitä, että itselleen juttelu tekee hyvää, onnittelin sua siitä, että otit askeleen poispäin laumasta. Luetun ymmärtämistaidosta ois edelleen plussaa. Enkä ole lintu enkä kala, enkä edes lammas, vaan Ihminen, mitä sinullekin toivon :) :flower:
 

Yhteistyössä