kuinka paljon pidätte kotona käteisvaroja?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
onko teillä jemmassa käteisvaroja kotona? Mun täytyy sanoa, että olen varmaan vanhanaikaisesti kasvatettu, mutta kyllä mulla on aina tuo tonni ja ylikin kotona säilössä.... =)

liittyen siis tähän uutiseen:
Kodin h
 
Alkuperäinen kirjoittaja häh;25151475:
Whaaat? Miksi halvatussa säilyttäisin kotona käteisvaroja? Kolikoita lojuu laatikonpohjalla, mutta muuten ei ole käteistä.
Kuten tossa jutussa selitettiin että jos tulee härö tms niin että kortilla et saa etkä pankista niin jotain ois hyvä olla käteisenä. Ei tää systeem niin varma oo etteikö vois kaatua.
 
"vieras"
siis että teillä ei oikeesti oo edes kukkarossa käteistä? :D mulla on usein tilanteita, joissa ei voi maksaa kortilla.. aina ainakin satanen kukkarossa ja kotona tosiaan yli tonni "jemmassa"....
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25151520]siis että teillä ei oikeesti oo edes kukkarossa käteistä? :D mulla on usein tilanteita, joissa ei voi maksaa kortilla.. aina ainakin satanen kukkarossa ja kotona tosiaan yli tonni "jemmassa"....[/QUOTE]

Mulla on hyvin harvoin lompakossa käteistä. Kortilla maksan kaikki, eikä kyllä ole tullut kertaakaan sellaista tilannetta, ettei kortti olisi toiminut.

Myöskään kotona ei ole käteistä.
 
ne mitä lompakossa sattuu olemaan,enkä kyllä jaksa muistaa että äidilläkään oli silloin "ennen vanhaan" mitään sen kummosempia käteisvaroja kotona,vaikkei silloin ollut pankkikortteja millä maksaa ja ihan hyvin selvittiin silloinkin..
 

Yhteistyössä