Kuinka paljon te kuntoilette/ urheilette viikossa?

"..."
Kunnon treeniin menee yht. 4h /vko. Lisäksi tasottavia rasvanpolttolenkkejä, päivittäin n. 30-45min.

minkä ikäisiä lapsia? 9v, 6v, 2.5v
- millaisia työaikoja? Tällä hetkellä kotona, mutta päivätyö ei ole ennenkään estänyt treeniä :)
- miten lastenhoito? Lapset kotona isän kanssa
 
"äitee"
4-5 krt/vko hölkkää 6,5-11km/krt
lapset 13,11,5,2 ja 2
iskä hoitaa lapset
käytännössä minä käyn pikkukakkosen aikaan ja mies käy sit lasten mentyä nukkumaan, hyvin toimii.
olen vielä kotona lasten kanssa.
 
Pari- kolme kertaa viikossa juoksulenkki, yhtenä päivänä jumppailua, hula-hula-vanteen kanssa ketkuttelua, vatsalihaksia...

Lapsia kuusi, käyn yleensä silloin tekemässä lenkin kun jo nukkuvat taikka sitten mies on kotona, ei tarvi hoitajia koskaan hommata.
Nuo jumpat sun muut pystyy tekeen millon vaan.
Hula-hulan kanssa saa olla varovainen, mieluummin sen kanssa hillun aamuisin kun kaikki nukkuu:D On siis sellanen oikea
 
Paljon, monipuolisesti min. 7h/vko max. 28h/vko

-10, 6, 4
-liukuva ja muokattavissa
-Koulu, eskari, päivähoito
 
lucifer
no valtaväestön mittakaavalla en sekunttiakaan kun en käy missään ohjatussa toiminnassa.
liikun hyötyliikuntana metsässä, pihalla, töissä ja sisällä jonkun kilometrin päivässä. toisinaan enempi ja toisinaan vähempi miten huvittaa, laiskottaa tai kiinostaa
 
"vieras"
Kunnon salitreeniä 3 kertaa viikossa (vapailla painoilla, ei mitään kitkuttelua ja Seiskan lukemista jossain reisikoneessa 5 kilon painolla)
Reipas reilun tunnin kävelylenkki 2-3 kertaa viikossa

Ei lapsia
Yrittäjä, vapaat työajat
 
Ano
Joka päivä 2-5 tuntia. Olen yh-kotiäiti ja lapsi 1,5v. Lasken urheiluun joka päiväisen parin tunnin kävelylenkin + kotijumpan lapsen kanssa + youtubejumpan :D Välillä tulee tehtyä enempi, joskus vain tuo parin tunnin kävely. Mä oon kyllä sitä mieltä, että tähän liikuntaan vois laskea puistossa käynnit :D On se aikamoista hetkutusta juosta liukumäen portaita ylös ja alas, kiikata niissä vieterihepoissa ja keinua, siinä välissä juosta 500 kertaa lapsen perään ja nostella ja kantaa ja taas mennä kiipeilytelineessä ym. :)
 
"Lenkkeilijä"
-6X viikossa, aamuisin lenkki sekä sunnuntaisin ohjattu liikuntatunti
-Lapset 7v ja 2 v
- Aamuisin muu väki nukkuu ja sunnuntaisin mies on lasten kanssa.
- Töissä toimistossa
 

Yhteistyössä