kuinka paljon teidän miehet saa rahaa kulumaan baari/tms. reissulla?

Kaikki ihmiset ei käy samanlaisissa riennoissa kuin muutkin. Jokaisella on ihan omat intohimonsa. Minä en voisi todellakaan määrätä kumppanini menoja, enkä haluakaan. Käydään kumpikin vaikka missä, yhdessä tai erikseen. Mutta kumpikaan ei käy baareissa tai urheilutapahtumissa. Onko se noin vaikea uskoa etteikö joku oikeasti enää saa mitään kiksejä kapakoista, varsinkin kun on ollut koko nuoruus aikaa niissä juosta? :)
 
vIeRaS
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Kaikki ihmiset ei käy samanlaisissa riennoissa kuin muutkin. Jokaisella on ihan omat intohimonsa. Minä en voisi todellakaan määrätä kumppanini menoja, enkä haluakaan. Käydään kumpikin vaikka missä, yhdessä tai erikseen. Mutta kumpikaan ei käy baareissa tai urheilutapahtumissa. Onko se noin vaikea uskoa etteikö joku oikeasti enää saa mitään kiksejä kapakoista, varsinkin kun on ollut koko nuoruus aikaa niissä juosta? :)
on ikää 18-v..?
 
tuo mun ukko käy ehkä kerran vuodessa jossain, (ei viihdy baareissa) mut jos esim.kaveriporukan saunailtaa jatkavat pubissa niin semmonen neljäkymppiä on sovittu että saap mennä. sama koskee mua myös. hulluahan se on baariin rahaa kantaa :eek:
 
niini
Alkuperäinen kirjoittaja vIeRaS:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Kaikki ihmiset ei käy samanlaisissa riennoissa kuin muutkin. Jokaisella on ihan omat intohimonsa. Minä en voisi todellakaan määrätä kumppanini menoja, enkä haluakaan. Käydään kumpikin vaikka missä, yhdessä tai erikseen. Mutta kumpikaan ei käy baareissa tai urheilutapahtumissa. Onko se noin vaikea uskoa etteikö joku oikeasti enää saa mitään kiksejä kapakoista, varsinkin kun on ollut koko nuoruus aikaa niissä juosta? :)
on ikää 18-v..?
Ja miksi olisi? Todella fiksusti kirjoitettu, aivan eri tavalla kuin "vIeRaS". Mikä tuossa tekstissä oli vikana?
 
paljon...en edes uskalla arvailla että kuinka paljon. se kun tarjoilee sitten kavereille ja puolitutuillekin drinkkejä ja pelkästään omiin juomiinsa pistää pienen omaisuuden. jos ollaan yhdessä käyty niin samalla ostaa mullekin kun itse käy tiskillä, vaikka olen monta kertaa sanonut ettei tarvitse :headwall: mutta onneksi todella harvoin käy yöelämässä, rakas tykkää olla kotona :) :heart:
 
Riippuu ihan tarvitseeko taksia ja snagaria mutta varmaan sellanen 40-100?.

En ole ikinä kyllä tainnut kysyä eikä hän pahemmin laskeskella paljonko meni. Mä en ainakaan laske illan aikana tai seuraavana päivänä paljonko kului, meni mitä meni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vIeRaS:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Kaikki ihmiset ei käy samanlaisissa riennoissa kuin muutkin. Jokaisella on ihan omat intohimonsa. Minä en voisi todellakaan määrätä kumppanini menoja, enkä haluakaan. Käydään kumpikin vaikka missä, yhdessä tai erikseen. Mutta kumpikaan ei käy baareissa tai urheilutapahtumissa. Onko se noin vaikea uskoa etteikö joku oikeasti enää saa mitään kiksejä kapakoista, varsinkin kun on ollut koko nuoruus aikaa niissä juosta? :)
on ikää 18-v..?
Ei, mutta henkistä ikää varmasti enemmän kuin sulla ;)
 

Yhteistyössä