Kuinka paljon teillä meni joulupöytään?

Kinkku oikeastaan oli sellainen, mikä vei eniten rahaa kun muut olivat jo loppu ja tuo on joku luomuversio.(törkeän hintainen :snotty: )

Kävimme sillä periaatteella kaupassa tänään, että sitä elämää on joulun jälkeenkin.
 
kariniemen kalkkunarulla töistä 2e
perunaa,lanttulaatikkoa

siinä meidän joulupöytä,aika köyhää mutta ainoot joulua juhlivat olen minä.poika ei siitä vielä mitään tajua ja mies ei vietä joulua
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Kinkku oikeastaan oli sellainen, mikä vei eniten rahaa kun muut olivat jo loppu ja tuo on joku luomuversio.(törkeän hintainen :snotty: )

Kävimme sillä periaatteella kaupassa tänään, että sitä elämää on joulun jälkeenkin.
Juu kinkuun menee aika paljon rahaa, mä ostin kinkku, paahtopaisti ja naudanpaisti, sitten vielä kilo kirjolohimätiä, se oli 30, sekin maksoi
 
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
millaisia ruokia teillä joulupöydässä savanna? :)
Vaikka mitä, esim. katkarapusalatti, sitten yks venäläinen herkkusalatti, paahtopaisti, naudanpaisti joku vähän erikoisempi kinkku mä ostin yhdessä lihakaupassa ja valmiina maustettu, pitää vaan paista, mä en ees enää muista mitä ostin, mutt paljon kaikenlaista tulee, tämä on vaan pieni osa luettelosta
 
Eilen myös ostin Ikeasta oli alennuksessa joulukoristeet, todella halvalla ja 160 meni vain, valomatto, hopea jolukuusi, palloja ja vaikka mitä verholle valoja.... eli nyt meen siivomaan ja laitan ne jonnekin kans, varma olohuoneseen, kun tänään olohuonekin tulee valmiiksi vihdoin
 
no miellä meni tänään kauppaan.260 euroissa.ja sitä ennen oltiin kuitenkin ostettu kinkku,karjalanpaistilihat,tehty laatikot,lihapullat sun muut kakut ja pullat.eili ne ei kuulunu tohon hintaan,mut meillä emnee noin normaalisti viikottaisessa kaupankäynnissa se parisataa euroo kuitenki niin ei se niin paljoo ollu ylimäärästä.
 
vieras
177 euroa (kaksi aikuista, lapset 3v9kk ja 1v3kk), sillikaviaaria, kylmasavulohta, lohiherkkua delistä, muikun mätiä, harmaa suolattua kinkkua (valmiina viipaleena), kalkkunan rintaleike. Ja näille kaikille trimmingit (vihanneksiet, laatikot ja perunat jne.) ja lisäksi muita tavallisia ostoksia ja jälkiruokatarpeita ja juustoja. Alkoon meni kyllä varmaan satanen, viinejä menun mukaan.
 

Yhteistyössä