kuinka paljon tuli painoa?

esm
lähtöpaino 53, raskauden lopussa 71.

Sairaalaan jäi vaivaiset pari kiloa, 3kk jälkeen paino 60kg ja viiden kk jälkeen 55. Viimeiset 6 kiloa sain oikeen laihduttamalla laihduttaa, ekat lähti itestään.

Mulla oli DB raskaudenajan, mikä osaltaan nosti tota painoa. Mutta ihan silkkaa lihomista oli kyllä iso osa. Seuraavassa raskaudessa tuun pitämään parempaa huolta itestäni....
 
Mulla tuli raskauden aikana 7kiloa, nekin vasta aika lopulla. Oon muutenkin pieni kokoinen ja mun äidilläkin oli molemmissa raskauksissa jäänyt kilot tohon luokkaan. Pari viikkoa synnytyksen jälkeen kävin puntarilla neuvolassa ja sillon oli 11kg lähtenyt. Vauva oli just vajaa 3kg syntyessään.
 
Alkupaino 62kg, synnärille kun menin yliaikais käynnistykseen 90kg. Painoa tuli siis 28kg. Synnärille jäi 4kg, 2kk synnytyksestä paino 75kg, 3kk 70kg, nyt 5,5 kk ja painoa 1,5 kiloa jäljellä. Täysimetyksellä ja syön kuin hevonen, herkkuja myös. Päivittäin kkoiran kanssa n. tunnin lenkki.
 
Itse painoin raskauden alussa 53kg ja synnyttämään kun menin painoa oli 62kg. Tällä hetkellä paino pyörii siinä 51-52kg paikkeilla ja synnytyksestä on kohta 5kk.. imetys vei kilot mennessään ja raskauden aikana painoa tuli vain vauvan verran (lääkärin mukaan)
 

Yhteistyössä