Kuinka paljon vaatteita OIKEASTI katoaa pk:ssa?

Vai onko tuokin joku typerä myytti?

Poika on ollut pk:ssa nyt vuoden, eikä yhtään ainutta vaatetta ole kadonnut. En myöskään ole koskaan nähnyt kenenkään etsintäkuuluttavan oman lapsensa vaatetta.

Voisiko vika olla siinä, ettei viitsitä nimikoida kunnolla, ja sitten vaatteet päätyvät löytötavaralaatikkoon, minne myöskään ei viitsitä katsoa?
 
Takuulla oli kunnolla nimikoitu ja silti niitä katosi. Täällä poikien tarhassa ei samalla tavalla eli ne kyllä tulee takaisin jos erehdyksessä johonkin menee. Mutta tytön eskariaikana otti niin pattiin välillä. Siellä ei oikeasti ollut mitään väliä. Ei vanhemmille, ei hoitajille. Mulla ei ole muutenkaan kuin huonoja kokemuksia siitä paikasta :| Ja taitaa sen paikan johtajallakin olla vähän napit vastakkain minun kanssa? :ashamed:
 
vieras
Ensimmäisestä hoitopaikasta ei parin vuoden aikana kadonnut mitään. Toisessa jo ensimmäisen kuukauden aikana hanskat, housut ja hattu. Samoin niitä meni rikki ja paloi kuivauskaapissa. Riippuu siis hoitopaikasta.
 
E
Eikatoile ei. Välillä on tullut "naapurin" housut tms. niin olen palauttanu. Yhdet housut oli kateissa mutta nekin vajaassa viikossa löysi kotiin, ilman "etsintäkuulutusta" ja mä olen huono (todella huono) nimikoimaan vaatteita...
 
jupiter
meidän neiti on ollut pk:ssa 4 vuotta eikä mitään ole kadonnut.olen töissä pk:ssa eikä sielläkään vaatteita katoa.ja jos katoaa niin se johtuu siitä että niissä ei ole nimiä.
 
Meillä on parin vuoden aikana vaihtunut kengät ja hattu. Kummassakin tapauksessa tuli huonompikuntoisemmat ja nimikoimattomat tilalle mutta muuten samanlaiset. Yhdet kurahanskat oli kadoksissa puoli vuotta niin ettei muistettu niiden olemassa oloakaan ennen kuin yksi äiti toi ne hoitopaikkaan ja totesi että ei nämä heidän ole.

Mä luulen että noi kengät ja hattu on _vaihdettu_ silloin kun ryhmä on ollut osallisena muskarissa, jumpassa tms. jutussa jossa on muitakin ryhmiä mukana.
 
Ei meillä ole hävinnyt yhtään ainoaa vaatekappaletta. Esikoinen ehti olemaan kahdessa eri päiväkodissa reilun vuoden aikana.
Vahingossa kylläkin nimikoidut vaatteet vaihtuivat tarhakaverin kanssa, mutta saimme omamme aina takaisin.
 

Yhteistyössä