Kuinka pian näkynyt?

mää testasin 2+6!!! :eek:
oikeesti luulin testaavani 3+6, elikkä päivää ennenmmin ku menkat ois pitäny alkaa, mutta ultrassa siirtivät la:ta , joten viikkoja olisi ollut vain 2+6...enpä tiiä uskookko ultraa...
kävin vielä niin aikasten ku 9+ viikoilla...joten voiko sillon tarkkaa la:ta määrittää...no vaaviska syntyy sitten ku syntyy, lasketuista ajoista riippumatta. :)
 
testasin seuraavana päivänä kun menkat piti alkaa; kierto on epäsäännöllinen mutta voimakkaiden ovulaatiokipujen takia tiedän tasan milloin oli ovulaatiopäivä eli milloin menkat piti alkaa. Oli mahassa sellainen tunne että kyllä ne nyt alkaakin, mutta päivä kului eikä alkanut. Yön näin unia plussatestistä ja aamulla kun testasin, ihmettelin että no ei sieltä mitään sitten tullutkaan, omituista. Vaan kun kului minuutti tai pari, sieltä heikko viiva tuli kuin tulikin. Ja nyt kuvottaa (tänään 6vk)
 
B-7
Kuutosen sain testiin näkyviin jo kp 25/28 eli 3+4 viikolla.
Aiemmat oon testannut tasan rv 4+0 eli kp 28/28

Kun taas seiska tuli plussana testiin vasta kp 33/28 eli rv 4+5.Ultrissa sitten onkin vastannut vallan 4 päivää pienempää ;)
 
Plussaa tais näyttää 28/28-31 clearbluella,kp 25? testasin apteekin omalla haamun,jossa oli väriä,kp 26 testasin taas apteekin omalla,mihin sain haamun mut ei ollut enää väriä, et ristiriitaisia tietoja sain eri testeistä,pääasia et kuitenkin olen raskaana :heart:
Viikkoja plussatessani oli jotain 4..
 
mulla tuli selkeää selkeämpi plussa, ja vielä aivan välittömästi (ei siis tarvinnut odotella, vaan viiva ilmestyi heti) pari päivää ennen menkkojen oletettua alkamista, eli oisko ollu 27/29, joskus noilla paikkeilla. Mikä rv toi siis on, sitä en osaa laskea! :LOL:

Mä kyllä kertoisin miehelle jos tulis plussa ja menis kesken!! miksi sitä ei kertois molempien asiaahan se on!!
 
J84
Täällä plussa tuli hailakkana haamuna clearbluen testiin 4+4 kp34/? siitä parin päivän päästä oli inasen tummempi ja sit kunnon sininen plussa tuli 5+4, kun kokeilin vielä uudelleen.
 
Testasin 5+0. Selvä plussa tuli, vaikka testasin iltapäivällä. Olin kyllä jo lähes viikon tuumaillut, että raskaanako sitä ollaan, en vaan uskonut asiaa ennen testiä. :eek: Nyt KM:n jälkeen uuteen nousuun. :heart:
 

Yhteistyössä