Kuinka pian olette tavanneet "puolisonne" vanhemmat?

Seurusteltu nyt pari kk ja kuulemma torstaina oltaisiin yötä tulevassa anoppilassa :eek: :xmas: O-ou. Pelottaa ja paniikki iskee |O Mutta toisaalta.. niin.

Missä vaiheessa te olette tavanneet puolin ja toisin "appivanhempia"?

Meillä ennakkoasetelmat eivät kovin hyvät, miesystävän äiti ihannoi yli kaiken ex-miniäänsä ja on sitä mieltä, ettei poikansa pitäisi lähteä tällaisen naisen mukaan |O Siis kun mulla on lapsia.. Hiukan jännittää. Lisäksi miehen isällä on ammatti, johon liittyen voi tulla mielenkiintoiset kahvipöytäpuheet.. Argh |O |O |O
 
Tapasin anopin noin 3 kk seurustelun jälkeen, kun matkustettiin hänen kotipaikkakunnalleen. Asuttiin miehen kanssa Turkin länsirannikolla ja anoppi asuu ihan idässä. Puhelimessa oltiin juteltu jo ennen sitä.

Ex-anopin tapasin ekoilla treffeillä; olin tutustunut eksään baarissa, seuraavana päivänä oli treffit, ja mentiin suoraan anoppilaan. Siellä mä kaameassa kanuunassa yritin tehdä vaikutusta :xmas:
 
Näin miehen vanhemmat ekaa kertaa, kun tulivat auttamaan yhteenmuutossamme, 10kk ensitapaamisestamme. B) Mies ei ole vielä tavannut vanhempiani, mutta sisaruksiani kyllä. Alkukesästä olisi tarkoitus matkata tuonne pohjoiseen ja viedä ukko näytille.
 
Mä tapasin miehen äidin ekan kerran kun oltiin oltu yhdessä reilu 2 vuotta. Poikakin oli silloin jo 7 kuukautta. Ja pk-seudulla asutaan kaikki, että ei ollut välimatka esteenä :D
Mun äidin mies tapasi, kun oltiin tapailtu joitakin viikkoja.
 
vanhat varikset
Viikon seurustelun jälkeen. Tulevat appivanhemmat lähtivät pahaa-aavistamatta kesälomalle ja kun tulivat, olikin pojalla kotona tyttöystävä!

Oltiin silloin lukiolaisia.
 

Yhteistyössä