KUINKA PIAN PAS SIIRRON JÄLKEEN TESTASIT PLUSSAN???

Mä en ole koskaan testannu kotona vaan olen odottanut veritestiä. No kerran testasin päivää ennen testiä, mut en mä muista miten kävi kun paseja tehty ainakin 5. Kyl mulla oli ainakin yhen kierron paussi ennen seuraavaa pasia.
 
Plussasin jo pp8 passista ennen juhannusta. Hermoheikko kun oon ja kaikenmoisia oireita oli niin tein acon 10 ja plussasin. Varmaan aika harvinaista että noin aikaisin näkyy mutta mahdollista näköjään sekin. Sain kauheita itkuraivareita ja sitäkin kummastelin ennen testin tekoa.
Mulla oli lääkkeellinen pas, zumenonit ja luget meni 13 viikolle saakka mutta luonnolliseen kiertoon tehty pas on asia erikseen ja siinä saa lopettaa tukihoidon jo 7-9 viikolla riippuen hoitopaikasta.
Ei kannata säikähtää pieniä vuotoja voi tulla vaikka onkin raskaana, muistaakseni kummankin lääkkeen tuoteselosteessa lukee että voi aiheuttaa läpäisyvuotoja.

Hormonihirviö 14+2

Ps. Pakko käydä vielä kattoon tämänkin palstan tapahtumia, piinispäivät on niin jänniä aikoja =) hyvässä muistissa vielä itelläkin. Onnea hoitoihin!
 
PP12 plussasin kotitestillä (menkat myöhässä 2 pv normaalikierron mukaan) ja PP14 kävin sitte labrassa veritestissä (joka oli siis mun "luvallinen" testipäivä ).

Hcg oli jo tuolloin 1140 - myöhemmin todettiin alkanut kolmosraskaus. =)

Varmaan siitä johtuen mulla alkoi oireetkin jo viikon päästä siirrosta joten mulla ois varmaan plussannut jo aiemminkin, ei vain uskaltanut/viitsinyt testata..
 
Mä tein ekan testin jo pp9 ja vielä iltapäivällä ja sain haamun aconin25:lla. Sit pp11 aamulla selkeähkön plussan ja sit pp14 aivan selkeän ja kaikki noilla aconin 25:lla. Mulla oli luomu PAS ja kaks siirrettiin vielä en tiedä kuinka monta on kiinnittynyt nyt RV 5+2. Lugeista sen verran et mulla ei kestänyt ne kuin kaks viikkoa eli loppui testipäivän jälkeen . näin oli ohjeet vaikka plussaisinki. Tätä aika monet ovat kauhistelleet,mutta jostain vanhoista keskusteluista luin et väestöliitolla on tämä usein tapana luomu PASseissa. Ja ei ainakaan vielä ole vuotoja ollut ja lugejen lopettamisesta jo 5 päivää. Meni juttu vähän asianvierestä mut pointtini olis se et jos luomu PAS niin niitä voi varmaanki tehdä peräkkäisinä kuukausina
 

Yhteistyössä