Kuinka pian pillereiden lopettamisen jälkeen tulit raskaaksi?

Mulla oli minipillerit käytössä ensimmäisen lapsen jälkeen yli 5v ja heti lopetuksen jälkeen tärppäsi samalla viikolla. Ajattelin että luomumenkat tulee tietysti myöhässä ja kierto olisi sekaisin mutta tulikin plussa testiin. o_O
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Delphyne
Itse sain nyt laskettua että pillereiden kanssa kierto putosi 28:sta päivästä 23:een päivään. Nyt eka kierto menossa pillereiden lopetuksen jälkeen eikä menkkoja / tyhjennysvuotoja vielä ole tullut.
 
vierailija
Mä tulin raskaaksi kolmannesta kierrosta e-pillerien lopettamisen jälkeen. Eka kierto ei ollut kunnon yritystä kun oli työmatkoja sun muuta, niin oikeastaan tiesin ettei mikään raskaus voi alkaa pillereillä tai ilman kun harrastettiin seksiä tyyliin kerran siinä kuussa ja sekin ihan väärään aikaan, vaikka tietysti heti e-pillereiden lopetuksen jälkeen se ajoitus epävarmaa onkin.

Tulin siis aika nopeasti raskaaksi e-pillereiden lopettamisen jälkeen. Olin syönyt ehkäisypillereitä yli 10 vuotta eli meillä se ei vaikuttanut raskautumiseen kun sitäkin joskus kuulee, että pitkä e-pillereiden syöminen voisi vaikuttaa siihen ettei raskaus onnistu niin nopeasti.
 

Yhteistyössä