Kuinka pian raskaaksi clomeilla

Itselleni määrättiin juuri clomit joten toivo alkaa taas herätä vuoden luomu-yrittämisen jälkeen. Kuinka pian teillä on tärpännyt clomien aloituksesta? Sieltä täältä luin että joillakin ainakin jo ekasta clomikierrosta...
 
petriina
mulla meni kuusi clomi kiertoa ja seitsemännellä tärppäsi,sillon tosin en syönyt lääkkeitä kun oli tauko kuukausi. eli clomit vaikuttaa elimistössä parikin kuukautta. mulla vaan heikensivät kohdun lima kalvoa niin ei päässyt kiinnittymistä tapahtumaan ennenkuin annos oli niin sanotusti minimissä. onnea yritykseen ja kirvestä ei kannata kaivoon heittää vaikka hieman kestääkin.mulla nyt rv.16+4
 
Toisen kierron syötyä tärppäsi. Melkein kaksi vuotta oli jo luomusti yritystä takana ennen kuin clomit otin käyttöön. Nyt kyllä vasta rv 5+3. Niin alussa ettei vielä uskokaan asiaa todeksi. Kahden viikon päästä varhaisultra ja siellä toivottavasti on kaikki silloin hyvin.
 
vauvaunelma harmaana
Meillä tärppäsi toisesta kierrosta, ekassa kierrossa annos 1tbl oli tehoton, joten kun annos nostettiin 2tbl niin siitä ovuloin ja tärppi tuli :) Meillä oli clomien rinnalla vielä lugesteronit ja kierto saatiin kohdilleen teroluteilla. Nyt rv36+3 ja kovasti jo odottelen synnärille pääsyä tositoimiin :) Tsemppiä!!
 
harmaana
Meillä tärppäsi kolmannesta kierrosta. Clomeja lisättiin joka kiertoon aina yksi ja vasta 3 tabl./pvä antoi toivotun lopputuloksen. Limakalvonikin pysyi sopivan paksuisena ja nyt on rv 9.
 
rv17
Kolmannesta clomit+terolut -kierrosta tärppäsi annostuksella 1 clomi/ 3-7kp. Ja voin yhtyä edelliseen, että clomit alkoivat toimia heti kun ajoitin terolutit vasta oviksen jälkeiselle ajalle.
 
hei,
toisesta kierrosta tärppäsi. annos oli 1tbl kierron 5-9 päivinä. yksi munis kummallakin kerralla saatiin aikaan ja limakalvokin pysyi hyvänä. minulla tasoitti kiertoa myös sen verran ettei tarvinnut teroja seuraksi.

Onnea ja jaksamista yritykseen!
 
Söin clomeja 1 tabl/pv ja raskauduin kolmennesta kierrosta, raskaus meni kesken muutaman viikon kuluttua. Keskenmenon jälkeen söin vielä kolme kiertoa lisää, mutta en tullut raskaaksi ennen kuin vasta IVF-hoidosta (pikkuinen potkuttelee masussa nyt!) =)
 

Yhteistyössä