Kuinka pian saa soittaa työnantajaehdokkaalle uudestaan?

Bongasin työpaikan, joka selvästi on just mulle! Työhakemukset otetaan vastaan sähköpostitse tai puhelimitse. Yritin soittaa puolisen tuntia sitten, ei vastattu. Laitoin sitten sähköpostihakemuksen menemään, mutta silti haluaisin soittaa, jotekin puhelimitse saa heti paremman kontaktin kuin tylsänä sähköpostihakemuksena. Ja jos soitan uudestaan, minkä ajan päästä? Vai meneekö se sitten jo vähän "yli-innokkaaksi"?

Tokihan tavoittamani henkilö voi soittaa takaisinkin, mutta kuinkahan todennäköistä se on? Häntä on kuitenkin saatettu työpaikka-asioissa piinata vaikka koko päivän. Ja jotenkin tuntuu hiillostukselta, että itsekin soittelen alvariinsa. Kun se hakemuskin on kuitenkin laitettu jo sähköpostitse eteenpäin..

ARGH! Mä oon niin täpinöissäni tästä, että ei edes ajatus kulje! Arvon raati, äläkää haukkuko uusavuttomaksi, vaan kertokaa mitä teen? :D

Nimimerkillä EPÄTOIVOINEN!
 
Jaahas, samalla sekunnilla kun aloituksen lähetin, soitettiin mulle takaisin. Tosin joo, enpä paljoa viisastunut, oli kuulemma kiireinen ja katsastaa kirjallisen työhakemukseni ja palailee asiaan. Se siitä yrityksestä tehdä hyvä ensivaikutelma ja erottua hakemuksien massasta!
 
vieras
Erikoinen ilmaisu "työnantajahdokkaalle". Eikö hakijat ole enemmänkin ehdokkaita, vai oletko valitsemassa sinulle sopivaa työpaikkaa näinä aikoina. Tuskin työhönottaja kovin paljon takaisin soittelee. Yritä huomenna uudestaan. Hyvä on varmaan soittaa, jos kerran ilmoituksessa on numero ja yhteyshenkilö mainittu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Erikoinen ilmaisu "työnantajahdokkaalle". Eikö hakijat ole enemmänkin ehdokkaita, vai oletko valitsemassa sinulle sopivaa työpaikkaa näinä aikoina. Tuskin työhönottaja kovin paljon takaisin soittelee. Yritä huomenna uudestaan. Hyvä on varmaan soittaa, jos kerran ilmoituksessa on numero ja yhteyshenkilö mainittu.
Olin täysin varma, että joku tarttuu tuohon ilmaisuun! Totta, ennemmin minä olen työnhakijaehdokas, mutta tulin todennäköisesti ymmärrettyä myös tuolla sanalla. Tuli kirjoittaessa ensimmäisenä mieleen, kun ei se mun työnantajakaan (vielä :D) ole.

(Ja ennen kuin joku tarttuu seuraavaan, tuo suluissa oleva "vielä" on huono vitsi..)

Olisiko vielä kysyttävää sanavalinnoistani?

Ja kiitos tsempeistä, niitä tosiaan tarvitaan!
 

Yhteistyössä