kuinka pian viimeisen Terolut tbl jälkeen kuukautiset alkaa?

  • Viestiketjun aloittaja milloin
  • Ensimmäinen viesti
Mulla menossa neljäs kierto teroilla. Näin mulla meni: ekalla kierrolla meni 10 päivää ennen kun alkoi, tokalla kierrolla 9 päivää ja kolmannella kierrolla alkoi 6 päivän päästä viimeisestä pilleristä. Saa nähdä miten tässä kierrossa käy.
 
Lääkärit ovat minulle sanoneet, että yleensä menkat alkaa parin päivän sisällä viimeisen teron jälkeen. Olivatkin ihmeissään, kun viimeksi meni se 1,5 viikkoa. Sen jälkeen annostusta nostettiinkin. Pitäisi kuulemma alkaa viimeistään viikon sisällä, mutta yleensä on tuo pari päivää (vaan ei mulla...)
 
mzz
Riippuu siitäkin, että mihin aikaan ovulaatio on tapahtunut, tai jos sitä yleensä on tapahtunut ollenkaan.

Esim. mun pitäis ottaa terolut 15.-24. kiertopäivinä (tabletti 2 kertaa päivässä), ja jos ovista ei tapahdu, niin sitten vuoto tulee melkein heti 25. kiertopäivänä. Joskus ovis on tapahtunut esim. 18. kiertopäivänä, ja silloin vuoto alkaa parisen viikkoa sen jälkeen, vaikka siis viimeiset terolutit oiskin otettu 24. kiertopäivänä.
 
RouvaHuldaHuoleton
Mie olen syönyt teroja vuodesta 97 alkaen suurimman osan aina vuodesta... Mua hoitaneiden lääkärien mukaan viikon sisään olis vuodon tultava tai sitten terolut ei ole riittävä lääkitys tai annostusta on nostettava. Mie olen nyt viimeajat syönyt 2tbl päivässä 14 päivän ajan.
 
Mulla aiemmin alko prikulleen kolme päivän päästä vimesestä napista. Nykyään alkaakin jo joko samana tai viimestään seuraavana päivänä. Teroja oon popsinu vuosikaudet säännöllisen epäsäännöllisesti riippuen vähän tästä "esikoisen hankinta projektista".
 

Yhteistyössä