Kuinka pitkään olet ollut erossa vauvasta?

Reilun tunnin taisin olla erossa esikoisesta, kun hän oli 3 vrk.
Vauva oli isän ja ukin kanssa isovanhempien luona sillä aikaa kun minä ja äitini käytiin keskustassa ostamassa rintapumppu yms tarpeellista.

Kuopuksesta olin noin 8 h erossa kun hän oli 5 kk ikäinen, ja menin esikoisen kanssa Ti-Ti Nallen talossa käymään. Mamma oli vauvan kanssa sillä aikaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Pari tuntia, vauvalla oli ikää 5vrk :)
Kävin ale-myynneissä.
:heart: Ihana. Varsinkin jos vauva oli isällään :heart: :heart:
Kaikki kolme olivat isällään. Syötin ennen lähtöä, lypsin varmuudeksi pullon täyteen ja ehdin seuraavalle syötölle takas :)
Ihana. Harvoin näkee tuollaista luottamusta isääkin kohtaa varsinkin noin pienen kanssa. Liian harvoin.
Mustkin on surullista että isälle ei muka voisi jättää vauvaa.
Ei se aina ole niin yksinkertaista. Minä vasta nykyään uskallan hyvillä mielin jättää ja luotan että isä pärjää. Se muka ei paljoa auta jos vauva ei ole turvassa isällään. Kaikki isät kun eivät ole heti valmiita vastaamaan lapsesta yksin.
No mut jos isällä on haluja ja tahtoa olla vauvan kanssa kaksin niin tottakai he silloin pärjäävät.
Niin...halusi se, mutta vauvan itkiessä karjui ja kirosi sille jättäen 2viikkosen yksin itkemään...sitten murehtii kun poika ei viihdy hänen kanssaan. Eikä ollut ainoa kerta kun pälli kärysi. Näin ja kuulin aivan tarpeeksi tietääkseni ettei avutonta lasta jätetä hänelle. Sekään tahto ei riitä jos homma ei toimi. Onneksi nykyään on tilanne eri ja viihtyvät kaksinkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Ei se aina ole niin yksinkertaista. Minä vasta nykyään uskallan hyvillä mielin jättää ja luotan että isä pärjää. Se muka ei paljoa auta jos vauva ei ole turvassa isällään. Kaikki isät kun eivät ole heti valmiita vastaamaan lapsesta yksin.
Onko miehesi lapsi, vai aikuinen ihminen,puoliso ja lapsen isä? Mä en tosiaan ymmärrä tällästä, onneksi ei tarvikkaan :(
Sanottakoon etten minäkään aina tiedä onko lapsia 1 vai kaksi...Osaa olla myös hyvä isä ja aikuinen, mutta halutessaan kakara...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Ei se aina ole niin yksinkertaista. Minä vasta nykyään uskallan hyvillä mielin jättää ja luotan että isä pärjää. Se muka ei paljoa auta jos vauva ei ole turvassa isällään. Kaikki isät kun eivät ole heti valmiita vastaamaan lapsesta yksin.
Onko miehesi lapsi, vai aikuinen ihminen,puoliso ja lapsen isä? Mä en tosiaan ymmärrä tällästä, onneksi ei tarvikkaan :(
Sanottakoon etten minäkään aina tiedä onko lapsia 1 vai kaksi...Osaa olla myös hyvä isä ja aikuinen, mutta halutessaan kakara...
Luin tuon ylemän teksti, hyvä että nyt on kuitenkin alkanut sujumaan :hug:
 

Yhteistyössä