Kuinka pitkään olette olleet ilman seksiä?

  • Viestiketjun aloittaja dami
  • Ensimmäinen viesti
dami
Eli kun olette aloittaneet seksielämän..ettei joku fiksu tule vastaamaan että lapsena 16 vuotta? ;)

Mulla on nyt puoli vuotta takana "selibaattia," eikä loppua näy!! :( Tosin pisin aika tämä ei taida olla..mutta vaikein kyllä!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Luulisin, että 4 kk. Se oli kamalaa:(

Miksi ap elät ilman seksiä? Jos olet sinkku, voit aina hankkia jonkun vähemmän vakavan hauskapitosuhteen:)
Muutama kuukausi sitten tuli ero miehestä, enkä ole oikein seksiä edes kaivannut kuin nyt..ero oli sen verran rankka, että nyt vasta pääsee elämään kiinni. Jospa sitä juhannusheila löytyisi :)
 
b
Synnytyksen jälkeen olin muutaman kuukauden.. ja muistaakseni myös loppuraskaudessa pidättäydyin, joten useampi kuukausi meni. Mies ei onneksi valittanut, vaan tyytyi osaansa, koska ei ole mikään seksipeto (niin kuin en mäkään) :) Mutta se aika tällä tietoa ohi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Luulisin, että 4 kk. Se oli kamalaa:(

Miksi ap elät ilman seksiä? Jos olet sinkku, voit aina hankkia jonkun vähemmän vakavan hauskapitosuhteen:)
Muutama kuukausi sitten tuli ero miehestä, enkä ole oikein seksiä edes kaivannut kuin nyt..ero oli sen verran rankka, että nyt vasta pääsee elämään kiinni. Jospa sitä juhannusheila löytyisi :)
Pidän sinulle peukkuja:) Ja eikun juhannustansseihin vaan helmat heiluen:)
 
kohta kauan
No, nyt on puoli vuotta mennyt... Erottiin vuosi sitten ja tällöin puoli vuotta sitten sain yhden yön kumppanilta herpeksen. Olen siksi varautunut nyt piiitkään selibaattiin ja ahdistaa, seksi on mulle tosi tärkeetä :(
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Luulisin, että 4 kk. Se oli kamalaa:(

Miksi ap elät ilman seksiä? Jos olet sinkku, voit aina hankkia jonkun vähemmän vakavan hauskapitosuhteen:)
Muutama kuukausi sitten tuli ero miehestä, enkä ole oikein seksiä edes kaivannut kuin nyt..ero oli sen verran rankka, että nyt vasta pääsee elämään kiinni. Jospa sitä juhannusheila löytyisi :)
Pidän sinulle peukkuja:) Ja eikun juhannustansseihin vaan helmat heiluen:)
Kiitos :)
 
mie
olin 2kk... .. ihan omasta vapaasta tahdostani kun koitin lopettaa seksisuhteeni koska tunnen häntä kohtaan ihan liikaa.. (sattuu olemaan ex) sitten... "repsahdin" ja seksi elämä "kukoistaa". :) olemme nyt vähän suunnitelleet et josko yrittäisimme ihan kunnon seurustelua. <3
 
vieras
Menin 18-vuotiaana naimisiin, ja ennätys ilman seksiä on 2viikkoa (synnytyksen jälkeen). Muuten ennätys on 5vrk kun mies oli koulutuksessa ma-pe toisella puolen Suomea. Tuskaa teki.
 
Casper
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
olin 2kk... .. ihan omasta vapaasta tahdostani kun koitin lopettaa seksisuhteeni koska tunnen häntä kohtaan ihan liikaa.. (sattuu olemaan ex) sitten... "repsahdin" ja seksi elämä "kukoistaa". :) olemme nyt vähän suunnitelleet et josko yrittäisimme ihan kunnon seurustelua. <3
Onnea sinne. Toivottavasti onnistuu.
 

Yhteistyössä