Kuinka pitkiä päiviä lapsenne ovat hoidossa?

Aloitan työt maaliskuussa ja laskeskelin tuossa minkälaisia päiviä tulee olemaan(lapset 1v ja 4v). Aloittavat pph:lla ja elokuussa siirtyvät päiväkotiin. Teen 30h viikossa eli 4 päivää/viikko. Parina päivänä tulee 9h päivä ja parina sit 7h päivä. Miten aikaisin joudutte herättämään lapset? Meillä aikaisin tulee olemaan n.6.30...saattaa tulla kiire, mut suunnilleen.
 
Poika 1v 8kk ja hoidossa 5 päivää viikossa. Maanantaina ja tiistaina 6.30-18 (herää kuudelta) ja keskivikko,torstai ja perjantai 7.45-16.15 (herää 7.15). Mulla maanatai ja tiistai koulupäiviä joten silloin pitemmät hoitopäivät. Harvoin kuitenkaan on ihan kuuteen asti hoidossa,mies hakee jos töistä pääsee viimestään klo 17.
 
meillä vuoroviikoin korkeintaan 4h/5päivää, ja vuoroviikoin korkeintaan 8h/5päivää mut harvoin tulee sitä 8tunnin päivää, lapsi nyt n.1v9kk. miehellä vuorotyö niin vie aina vuoroviikoin myöhempään josta lyhyet hoitopäivät!
 
Meillä lapset on 5h/pv, 4x viikossa. Itse teen 6h/pv työpäivää (viikossa sen 30h) ja mies on yötyöläinen, eli vien lapset hoitoon ennen töihin menoa klo 10 ja mies hakee herättyään klo 15. (lapset 2v10k ja 1v7kk ).
 
Kiva kuulla, että muillakin on pitkiä päiviä. Meidän poika (nyt 1v9kk) on ollut alle vuoden iästä lähtien hoidossa lähes 7-17... Poika herää itse tai herätetään siinä 6:15-6:30.

Mites teidän lapset jaksavat pitkän päivän jälkeen? Minä en ymmärrä, mistä tuo kaikki energia tulee. Ulkona pitäisi vielä leikkiä, kun ollaan pääsy kotiin. Kun poika on vihdoin raahattu sisälle, hän paahtaa nasta laudassa vielä pari tuntia. Nukkumaan mennään viimeistään 19:30.
 
Tyttö on hoidossa 8-9h päivässä. Aloitti hoidon 5viikkoa sitten.
Meillä myös aamuisin herätään 6.15-6.30.Hoidossa ollaan klo7.

Joskus jäädään hoidon jälkeen pihalle hetkeksi leikkimään.Ihan hyvin tyttö jaksaa vielä hoidonkin jälkeen leikkiä.Mutta on kyllä ihan valmis menemään siinä 19.30 yöunille. :D Niin ja tytöllä ikää 1v3kk.
 
Poika 1v2kk ollut 5pv/vko hoidossa 11kk asti. Hoitopäivän mitaksi tulee klo 7-17 eli 10h. Pääkaupunkiseudulla matkoihin kun menee tunti suuntaansa. Hyvin on viihtynyt, ja illalla ollaan molemmat vanhemmat 100% lapsen kanssa. Poika meneekin nukkumaan jo klo 19, joten pari tuntiahan siihen vaan jää...
 
Kuopus on päiväkodissa klo 9-15.30, noin. Joskus menee vähän aikasemminkin. Isoveli oli samalla aikataululla, kun päiväkodissa vielä oli. Ja niin, kuopus oli 7,5kk kun päiväkotiin meni, samalla aikataululla.
 

Yhteistyössä