Kuinka saan poistettua kaikki kirjoittamani viestit?

Ajattelin lopettaa palstailun. Siis ihan oikeasti. En kuulu siihen porukkaan joka puhuu ja puhuu ja aina palaa takaisin :D

Haluaisin poistaa kaikki kirjoittamani viestit. Aloin poistelemaan niitä yksitellen, mutta totesin että siinä on aivan liikaa tekemistä :kieh:

Kuinka saisin helpoiten kaikki viestit pois? Poistuuko ne jos poistan mun nimimerkin täältä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Raffeli:
Tyhmä kysymys :D Kuinka mä saan yhteyden ylläpitoon? :D
(Joo ei uskois että oon pyöriny täällä jo niinkin kauan)

Mä oon niin vaatimaton etten kaipaa patsaita :whistle:
No tuosta ohjeita keskustelupalstan käyttäjille nostosta löytyy yhteystietoja ja kai jostaki muualtaki...
 
Toinen musta
Olen miettinyt samaa. Voisko joku ylläpidon edustaja tai mode vastata tähän ketjuun, jos näkevät kysymyksen?

Kertaalleen lähteminen ja palstailun lopettamisella uhoaminen on todellakin niin noloa! Jos kerran lähtee isolla metelillä, niin sitten pitäis olla pokkaa pysyäkin poissa.
 
Ei mua mikkää lainaukset haittaa :) Ei mulla varsinaisesti mitään sensuroitavaa oo, mutta en mä nää mitään tarvetta pitää mun tekstejä tuttujen luettavanakaan :D Onneksi oon osannu pitää henkilökohtasimmat asiat ittelläni.
 
tietoinen
Alkuperäinen kirjoittaja Raffeli:
Ei mua mikkää lainaukset haittaa :) Ei mulla varsinaisesti mitään sensuroitavaa oo, mutta en mä nää mitään tarvetta pitää mun tekstejä tuttujen luettavanakaan :D Onneksi oon osannu pitää henkilökohtasimmat asiat ittelläni.
ai sula on käynyt käry..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Toinen musta:
Kertaalleen lähteminen ja palstailun lopettamisella uhoaminen on todellakin niin noloa! Jos kerran lähtee isolla metelillä, niin sitten pitäis olla pokkaa pysyäkin poissa.
Minä olen uhoillut muutaman viikon ja uhoilen vastakin. Ja pysyn poissa, kun viestilaskuriin on tullut ilmoittamani määrä viestejä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tietoinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Raffeli:
Ei mua mikkää lainaukset haittaa :) Ei mulla varsinaisesti mitään sensuroitavaa oo, mutta en mä nää mitään tarvetta pitää mun tekstejä tuttujen luettavanakaan :D Onneksi oon osannu pitää henkilökohtasimmat asiat ittelläni.
ai sula on käynyt käry..
Ei niinkään käry. On mut täältä tunnistettu jo aikaa sitten :)
Mutta nyt niitä "tuttuja" alkaa olemaan niin paljon että vituttaa ihmisten uteliaisuus :D Kumma kun ei voi asioista udella naamatusten vaan pitää jossain palstalla kyylätä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Raffeli:
Tyhmä kysymys :D Kuinka mä saan yhteyden ylläpitoon? :D
(Joo ei uskois että oon pyöriny täällä jo niinkin kauan)

Mä oon niin vaatimaton etten kaipaa patsaita :whistle:
Sanon suoraan, että ylläpito ei todellakaan lähde yksittäisen palstailijan viestejä etsimään ja poistelemaan. Se on aikaa vievää ja näin ollen myös kallistakin ja käyttäjillä kun on se mahdollisuus itsekin poistella viestejä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Raffeli:
Tyhmä kysymys :D Kuinka mä saan yhteyden ylläpitoon? :D
(Joo ei uskois että oon pyöriny täällä jo niinkin kauan)

Mä oon niin vaatimaton etten kaipaa patsaita :whistle:
Sanon suoraan, että ylläpito ei todellakaan lähde yksittäisen palstailijan viestejä etsimään ja poistelemaan. Se on aikaa vievää ja näin ollen myös kallistakin ja käyttäjillä kun on se mahdollisuus itsekin poistella viestejä.
No anteeksi että meinasin kysyä kun joku pro palstailija niin ehdotti :kieh:
Enkä mä ajatellukkaan että kukaan lähtis niitä yksitellen poistamaan. Joillain saiteilla on semmonen toiminto, että kun poistaa nikin ni kaikki tiedot poistuu. Ajattelin vaan kysyä että kuinka systeemi täällä toimii. Anteeks vaan ja mur!
 

Yhteistyössä