kuinka saatte hiuksenne näyttämään siisteiltä

  • Viestiketjun aloittaja mm
  • Ensimmäinen viesti
E
Hihi, en saisi hiuksiani näyttämään siisteiltä vaikka päälläni seisoisin :D

Hanki säkin rastat, ei tarvitse ressatta epäsiisteydestä. Mulle nää takut on oikeasti pelastus, koska en osaa laittaa hiuksia yhtään. Siinäpä roikkuvat mukana ja näyttävät mainioilta.
 
vier@s
Alkuperäinen kirjoittaja E:
Hihi, en saisi hiuksiani näyttämään siisteiltä vaikka päälläni seisoisin :D

Hanki säkin rastat, ei tarvitse ressatta epäsiisteydestä. Mulle nää takut on oikeasti pelastus, koska en osaa laittaa hiuksia yhtään. Siinäpä roikkuvat mukana ja näyttävät mainioilta.
no oisko sulla kuvaa? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vier@s:
Alkuperäinen kirjoittaja pitahaya:
Alkuperäinen kirjoittaja vier@s:
Alkuperäinen kirjoittaja pitahaya:
Mun hiukset näyttää aina hyvältä kun on rastat.
hei, ei sulla ois kuvaa? =) haluisin nimittäin kans rastat. millaset sulla siis on? paljonko makso? :D
No nää on kampaamossa tehty nää rastat, ja näissä on lisänä aitohiusta. Hintaa tuli 350?, jos ois tehty pelkästään omista hiuksista niin ois ollu kai yli puolet halvempi.. Kuvaa en viitti lisätä.
harmi :( no oisko sulla mitään nettisivua tai jotain mistä näkis hienoja rastoja? oon yrittäny googletella mutta kuvahaulla esim tulee ihan hirveitä ohuita liruja :( en haluu sellasia vaan "tuuheet" :D
kauanko rastojen teossa meni? =) alko taas himottaan :p
Aikaa meni 7+10h, seitsemän tuntia kun tehtiin omiin hiuksiin ja 10 tuntia lisäkkeiden ompelu ja takutus. Käy katsomassa takkutukka foorumilta tai IRC-gallerian Rastaotukat yhteisöstä, löytyy jos jonkinmoista takkua. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pitahaya:
Alkuperäinen kirjoittaja Dorde:
Alkuperäinen kirjoittaja pitahaya:
Mun hiukset näyttää aina hyvältä kun on rastat.
Miten sä hoidat niitä? Kaveri dippaa omat peppuun asti olevat rastansa kiuhuvaan veteen muutaman kerran vuodessa. Pöpöt kuolee. Mutta mitens päänahka?
Eikö kaverisi siis pese hiuksiaan muuten? :eek:
(sori että nostan mutta pakko vastata) Ei pese hiuksiaan, kuulemma jos sen takkupään kastelee niin ei päätä jaksa nostaa vähään aikaan kun rastat on isot ja painavat ja imevät vettä kuin pesusienet.. Mies kyseessä :D Ollaan sen vaimokkeen kanssa mietitty että mitähän siellä kasvaa, tukka haiseekin kuulemma. Voi nam.
 

Yhteistyössä