Kuinka usein baariin?

Kuinka usein käytte baarissa? Kuinka usein miehenne käy? Kuinka usein on yhteisiä perheen viikonloppuja?

Nyt näin ennen kuin lapsi on syntynyt olemme/mies on (en ole nykyään enää jaksanut valvoa niin pitkään että baariin enää jaksaisin mennä ) käynyt baarissa ehkä joka toinen viikonloppu. Nyt raskauden loppuaikana (menossa nyt 36+4 ) ehkä joka kolmas viikonloppu. Silloin kun en raskaana ollut niin tuli kyllä käytyä joka viikonloppu... :)
 
No mä oon kyllä tosi "mummo" jo tähän vastaamaan.. Miehen kanssa ollaan oltu yhdessä kohta 12v, lapsiakin 3v, joten baarissa ei kyllä tuu käytyä suunnilleen ikinä. Jonkun kerran vuodessa käy tyttöjen kanssa ulkona syömässä, mutta sieltäkin kotiudutaan hyvissä ajoin. Mies on absolutisti, joten ei hänkään baareissa baarien takia notku. Jonkun kerran vuodessa käy työasioiden takia..
 
pt
no täytyy kyllä sanoo et ei ois voinu paljoo vähempää kiinnostaa toi baarissa juoksentelu. Nykyään tietty kun ei saa polttaa ni siellähän vois olla jopa inhimillistä, mut ei siltikään kauheesti kiehdo se kännisten ihmisten kattelu ;)

Mies on käyny täs raskausaikana ihan vaan muutaman kerran, nyt ei oo enää menossa kun on auton avaimet kädessä oottamassa et koska lähdetään synnärille :D
 
No, ennen lapsia tuli otettua jotain melkein joka vkloppu. Ei välttämättä menty baariin asti.
Nykyisin käydään ehkä n. 2 kertaa vuodessa. Yhteisiä vkloppuja silloin tällöin, miehellä paljon töitä myös vkloppuisin. Mutta vapaita sattuu sitten arkipäiville.
Eli aika harvoin otetaan mitään, kumpikaan ei juokse erikseen. Ei vaan jaksa, kun tullut juostua silloin ennen miestä ihan riittämiin. :)
 
Emme käy oikeastaan koskaan nykyään. Ei jotenkin vaan huvita, kun on niin paljon kaikkea muuta tekemistä. Tosin emme käytä juurikaan myös alkoholia, että senkään takia se ei ehkä innosta.
 
mies käy n. kerran kuukaudessa jonkun kaverinsa kanssa juomassa yhden tai kaksi tuoppia. Itse olen vauvan syntymän jälkeen käynyt kerran parilla ja nyt ens viikonloppuna on kaverin polttarit niin sillon varmaan mennään kans johonkin..
 
Kaktus
Hyvä jos kerran-pari vuodessa tulee käytyä kavereiden kanssa. Mies ei käy senkään vertaa.

Ennen lasta mies kävi ehkä kerran kuussa, minä yhtä 'usein' kuin nykyäänkin :D
 
Ennen lapsia ramppasin baareissa joka viikko :ashamed: Mut mä olinkin nuori ja vapaa menemään :D
Lasten synnyttyä en ole baareissa käynyt juurikaan, eikä edes kiinnosta. On parempaakin tekemistä =)

Silloin kun mies oli mukana kuvioissa, ei sekään baareissa ravannut, vaan joi kotona |O
 
Viimeeksi käynyt baarissa miehen kanssa kesäkuussa -03 ja silloinkin kivennäisvesilinjalla, kun olin just saanut tietää odottavani esikoista, mieskään ei siis sen jälkeen käynyt.
Ennenkuin tapasin mieheni, niin kävein baarissa joka lauantai :whistle:
 
N. kerta kuussa tulee käytyä, miehen kanssa tai ystävien. Kavereiden kanssa otetaan muutamat ja käydään tanssimassa, mies kun ei tanssi niin sen kanssa mennään sitte pubiin katsomaan kavereita. jos jossain lähellä hyvä esiintyjä, sitä katsomaan...
 
Minä käyn kerran vuodessa firman pikkujouluissa. Baariin asti ei siis tarvii mennä, olen ihan valmista kauraa ennen kuin jatkojen alku on lähelläkään ja lähden kotio.

Mies käy vähän useammin, mutta ei sekään niinkään baarissa. Firman illanviettoja, laitetoimittajien kestityksiä, poikien iltoja mökillä yms. Noin 6-8 kertaa vuodessa, sisältää työmatkat.

Loput viikonloput on sitten sitä koti- ja perheaikaa.

Mut me ollaan yli 30v. :D
 
AnQ
Nyt kun tätä vauvaa on ootellut, on nuo baarireissut yllättäen jäänyt (toisaalta, nyt ei varmasti olisi niin hirveetä, kun ei saa polttaa kukaan missään, ni ei tartteis tupakansavua juosta karkuun). Mies käy varmaan kerran kaks kuukaudessa vetäsemässä lärvit, tosin nyt veemäisenä ämmänä varottelin, että kohta sit alkaa vesiselvä elämä sillekin =) Ennen vauvaa tulikin juostua ihan ahkerasti, mietinkin että miten sitä keksii viikonlopuille tekemistä, mut ihan vauhdilla tää aika on mennyt =)
 
Minä oon käyny baarissa viimeksi helmikuusssa 2006, sitä ennen juhlin synttäreitäni 21.1.2006 sitä ennen oli kahden vuoden tauko ja sitä ennen 1-2 kertaa/2kk.. :whistle: noiden 2006 kertojen aikana tuli niin paha pettymys ettei ole huvittanut. yhden kerran olisin lähtenyt tuossa keväällä/alkukesästä, mutta ihan vaan tapaamaan kaveria. ei houkuta alkoholi olleskaan. kumma juttu. :D
Mies käy sen mukaan miltä tuntuu ja miten serkut saa houkuteltua. tuossa viikonloppuna taas koittivat vongata mutta ei mies lähteny kun se oli koko päivän lämmitelly "pesää".. ;) baarissa tuo käy suhteellisen harvoin, usein on kuukausien välejä, mutta kyllä se kotona tissuttelee harva se ilta.. :/

joka viikonloppu ollaan omalla porukalla. ollaan kotona tai käydään kylässä. aika harvassa meidän kaverit niin ollaan vapaalla aika paljon yhdessä porukalla. :D
 

Yhteistyössä