Kuinka usein imuroit?

  • Viestiketjun aloittaja Jas
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Enpä osaa sanoa minkä ajan oisin ollut kokonaan siivoamatta. Sotkusta täällä on aina, mutta aina edes jotain pientä tulee korjattua tieltä pois, tiskattua, pyykättyä, vietyä roskia...
Imuroidaan kerran viikossa tai harvemmin. Pölyjen pyyhintää en juuri harrasta, käytän imuria. Lattian pesu kerta kuussa, ehkä.
 
Joka päivä imuroin. Pesen lattiat joka toinen päivä ehkä, pari kertaa viikossa ainakin. Lakanoiden kanssa oon ollut vähän laiska, tää maha painaa... Mutt pyrin kerran kahteen viikkoon sen tekeen. Pölyt pyyhin kun muistan.
 
Minä täällä vaan huutelen
Kerran viikkoon meilläkin jää. Joskus jotain saatan imuroida useammin, ihan vaan siksi, kun sillä saa pojan aja kulumaan ja pojalle tekemistä pitkäksi aikaa, kun touhaa sen jälkeen ite imurin kanssa :)
 
Pakko imuroida joka päivä kun koirista lähtee karvaa. Pölyjä pyyhin ehkä kerran viikko. Lattiat luutuan joka toinen viikko paitsi kurakeleillä useammin. Ohimennen aina jotain pientä että pysyy kämppä suht asuttavana.
 
Imuri käy joka päivä, muttei se missään näy varttia kauempaa :kieh:
Pölyjä pyyhin myös päivittäin.
Lattioita pesen harvemmin, keittiössä täytyy toki pyyhkiä liki päivittäin, mutta koko kämpän moppaamisessa voi mennä pari kolmekin viikkoa.
 
Mammatti
Minä imuroin 3-5x joka ikinen päivä.Kerran tai kaks viikossa tuuletan matot ja petivaatteet,vaihdan lakanat,pesen lattiat pyyhin pölyt,pesen vessa ja saunan ja pesen kaaapit jne..
 
Vieras
Varmaan kerran viikossa imuroin (tai joku muu). Lattiat pestään tarpeen mukaan, ei välttämättä joka viikko. Pölyt pyyhin kun siltä tuntuu, ja kun alkaa jossain näkyä kovinkin paljon pölyä. Parin-kolmen viikon välein. Ei ole niin nuukaa.
 

Yhteistyössä