Kuinka usein lapsesi saa roskaruokaa?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
no ei läheskään joka päivä. mäkis käydäön pari kolme kertaa viikos ku se on tos leikkikentän vieres, lapset syö jonkun aterian joskus saa dippiä siihen mutta ei yleensä jäätelöä. kebabbia haetaan vkl ja nuorimmainen syö sitte ranskalaisia/kermaperunoita multa (nuorin kohta 4 ja seuraava 6) kun ei kebabista tykkää, kermaperunat nyt ei mun mielestä edes oo roska ruokaa. jos ollaan kaupungilla nii käydään pitsalla tai hese/mäkki. meidän lapset tykkää siitä ruuasta ja miksen sitä niille ostaasi
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28195151]no ei läheskään joka päivä. mäkis käydäön pari kolme kertaa viikos ku se on tos leikkikentän vieres, lapset syö jonkun aterian joskus saa dippiä siihen mutta ei yleensä jäätelöä. kebabbia haetaan vkl ja nuorimmainen syö sitte ranskalaisia/kermaperunoita multa (nuorin kohta 4 ja seuraava 6) kun ei kebabista tykkää, kermaperunat nyt ei mun mielestä edes oo roska ruokaa. jos ollaan kaupungilla nii käydään pitsalla tai hese/mäkki. meidän lapset tykkää siitä ruuasta ja miksen sitä niille ostaasi[/QUOTE]

sitä paitsi mun mielestä esim. hampurilainen ei oo pakosti epäterveellistä eikä välttämättä edes roska ruokaa. esim mones mäkin tai hesen hampparis on salaattia ja tomaattia välis, mikä siinä muka tekee siitä niin pahan asian ? täytetty sämmpylä ja pihvi,
 
miunmau
[QUOTE="vieras";28195151]no ei läheskään joka päivä. mäkis käydäön pari kolme kertaa viikos ku se on tos leikkikentän vieres, lapset syö jonkun aterian joskus saa dippiä siihen mutta ei yleensä jäätelöä. kebabbia haetaan vkl ja nuorimmainen syö sitte ranskalaisia/kermaperunoita multa (nuorin kohta 4 ja seuraava 6) kun ei kebabista tykkää, kermaperunat nyt ei mun mielestä edes oo roska ruokaa. jos ollaan kaupungilla nii käydään pitsalla tai hese/mäkki. meidän lapset tykkää siitä ruuasta ja miksen sitä niille ostaasi[/QUOTE]

... :) hauska... kai tällaisia ihmisiä sitten oikeasti on, jotka harva se viikko (tai useamminkin) käyvät pikaruokapaikoissa.
 
"Kahden äiti"
Ei vielä kertaakaan olla hesessä tai mäkissä syöty 2v ja 3,5v lasten kanssa. Kotipizzalla ollaan käyty, harvemmin kuin kerran kuukaudessa. Ehkä n. 2kk välein.
 
Nyt ei ole kyllä moneen aikaan. Tuossa oli kyllä aika kun niitä hesen herkkuja vedettiin liian kanssa. Siis tuossa syksyllä kun muutettiin.
Normaalisti riittää mässyruoaksi mieheni tekemät hamppariateriat ja mun tekemä pitsa (jota on useasti)
 
VS
Pikaruokaravintoiloissa syödään ehkä kerran tai kaksi vuodessa. Itse teen hampurilaisia ja ranskiksia ruoaksi ehkä yhtä monta kertaa vuoden aikana.
Pizzerian pizzaa syödään ehkä joka toinen kk, itse teen harvemmin pizzaa ruoaksi. Eli ei ole joka viikon juttu meillä.
 
Meillä menee kausittain. Joskus tehdään kotona hamppareita tai hodareita tai pitsaa (josta muksu ei tykkää lainkaan). Toisinaan on pidempää väliä. Mutta ihan pikaruokapaikan omia ruokia harvemmin kuin kerran kuussa, asutaan niin kaukana kaikesta tuollaisesta. Lähimpään mäkkäriin on noin 64km, ei ihan helpolla tule koukattua sitä kautta :D
 
"-p-"
Ei olla ikinä käyty 2.5-vuotiaan kanssa hampurilaisella tai pitsalla. En edes muista milloin itse olisin viimeksi käynyt, joten en lähde erikseen tuota lastakaan roudaamaan.
 
"vvieras"
Hesessä on käyty viimeksi varmaan yli kaksi vuotta sitten... Mäkkäri-käynnistä on varmaan pitempään vielä. Pizzaa ostetaan ehkä joka toinen kuukausi. Ei pahemmin liikuta kaupungilla, niin ei tule siksi pikaruokaa niin syötyä.
 

Yhteistyössä