kuinka usein pöllytitte peittoa vauvayrityksen aikaan??

me ollaan "pupuiltu" joka toinen päivä viime viikolta lähtien, ovulaatio oli eilen. eilen touhuttiin ja sit kaks päivää aiemmin myös. eilen vaan meni saalis vähän ohi, osa perillekin. mietin että onkohan millaset mahikset.. kannattaako vielä tänäänkin touhuta? huomennahan ei ainakaan enää kannata :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pirullinen emäntä:
kannattaa tänään ja huomennakin...
huomennakin vielä? olen käsittänyt, että munasolu eläisi vain vuorokauden.. mutta tietysti ei voi varpilla tietää, vaikka olisi irronnut vasta tänäänkin tms. täytyypä touhuta sit vielä huomenissakin :)
 
En oo ikinä laskenu mitään kiertopäiviä ja millon olis ovis.

Esikoinen oli vahinko eli siis oli ehkäisy käytössä.
Mutta toisesta touhuttiin kierron aikana vain kerran kun mies oli intistä lomilla ja tärppäs siitä yhdestä kerrasta.
Kolmannesta oltiin kaks kertaa kierron aikana sängyssä peräkkäisinä päivinä ja tärppäs.
 
rv 5+4
Me touhuttiin vaan sillon ku teki mieli ..ja hyvin tärppäs :D..
ei siis olla touhuttu vain sen takii että ovis olisi ollu, ku en ikinä edes laskeskellu millo se mulla olis.. :)
mun mielipide siis on, että turha alkaa pupuilee just tasan 3pv kuukaudessa :D
 
myymä
Eikös sitä sanota et parhinta olis olla joka toinen tai -kolmas päivä jotta siittiöit ehtivät vahvistumaan ja niitä ehtii tulla parissa päivässä lisää. Että ei muuta kun miehelle käsikielto ja parin päivän välein sitten ;)
Mä oon kyl kans vähän sillä kantilla että niin usein ku mieli tekee. Me ollaan pupuiltu nyt vaihtelevasti välillä joka päivä, välillä joka toinen-kolmas. :)
 

Yhteistyössä