KUinka usein te käytte suihkussa??

  • Viestiketjun aloittaja tuuttuut
  • Ensimmäinen viesti
"harmi"
Ainakin kerran päivässä.
Joskus kun kun olen ollut yön töissä käyn kotiin tullessa,päivällä,kun herään ja illalla kun menen nukkumaan/lähden töihin.
Kesäisin kuumilla ilmoilla tulee käytyä myös useammin.
 
Suzyanne
Kesäisin joka ilta tai joskus aamulla, tai helteillä joskus kaksikin kertaa päivässä. Talvella saatan käydä joka toinen päivä, niin että "tietyt" paikat pesen kuitenkin niinäkin päivinä kun en käy kokosuihkussa.
 
"vieras"
Kaksi kertaa päivässä, aamuin illoin. Aamuisin pesen hiukset. Iltaisin pidän hiukset pompulalla. Meillä on miehen kanssa tapa iltaisin käydä suihkussa yhdessä ja istutaan suihkun lattialla sylikkäin ja puhutaan päivän asiat :D
 
"vieras"
Joka toinen päivä käyn niin, että pesen myös hiukset. Välipäivinä pesen kainalot yms., tai käyn pikaisemmassa suihkussa pesemättä hiuksia. Paitsi tietty jos nyt oon hikoillu tosi paljon ja tukka hiestä märkä niin toki pesen hiuksetkin, vaikkei tukanpesupäivä oliskaan.
 
---
[QUOTE="Vieras";24320841]Peesi.[/QUOTE]

Oho, ajattelin jo että olen ainoa joka käy suihkussa näin "harvoin". :D kaikki tuntuvat nykyisin käyvän suihkussa kerran, jopa kaksi kertaa päivässä.
 
Noin joka toinen päivä, pyrin harventamaan väliä joka kolmanteen päivään kun ei atooppinen iho kärsis oikein enempää. Intiimihygieniasta nyt tietty huolehin joka päivä.

Helteellä saatan ottaa sellasia parin sekunnin kylmän veden suihkuja iltasin :)
 

Yhteistyössä