KUINKA USEIN TE....

Mä en värjää raskauden aikana ollenkaan, mun mielestä ne värjäysaineet on kyllä sellaisia myrkkyjä.... Pelkään että ne altistaa allergioille joko minut tai sikiön.
En muutenkaan värjää kuin harvoin.
 
värjääjä
noin joka kolmas kuukausi...eli samanlailla ku ei raskaanakin...kolmas lapsi tulossa ja kaksi ekaa lasta ainakin täysin terveitä ja ei allergisia millekkään :wave:
 
Mie oon värjännyt nyt pari kertaa. Ekan kerran ihan alussa (jolloin meni yökkimiseks koko värjäys, kun oli niin voimakkaat hajut) ja toisen kerran joskus puolivälin tienoilla (ei onnistunut ollenkaan..tuli ihan eri värinen kuin piti). En tiiä värjäänkö vielä tässä kesällä. Ehkä vasta sitten vauvan syntymän jälkeen.
 
Ja mä olin ihan varma, että tässä kysytään jotain ihan muuta ;)

Kerran olen värjännyt. Mä oon "normaalioloissakin" tosi laiska hiusten värjääjä, joten ihan samanlailla olen värjännyt kuin ei raskaanakin.
 
Kuin myös Teppana :LOL:
Ei kai vaan olla kaksmielisiä tyyppejä ;)

Mä oon värjännyt pari kertaa, nimittäin mulla on nyt raskausaikana ottanut tosi lujasti värit kiinni, kun normisti ne ei taas juuri ota lainkaan.. Eli saan normisti värjätä kerran kuukauteen..

Nyt ostinkin juuri kokeeksi pari sävyteshampoota, jos vaikka kerran elämässä nekin ottaisivat kiinni, illalla nähdään tulos...

Jonna ja Pikkuinen 37+3
 
tässä neljännessä raskaudessa olen värjännyt samassa tahdissa kuten ennenkin ja aikasemmissakin raskauksissa, eli 2kk välein. ja kestovärillä, en millään sävyteshampoolla.
ja 3 ihan tervettä ei-allergista lasta jo on ;)
 
Kampaajalla olen värjäyttänyt tukan neljännellä kuulla ja nyt ihan lopussa eli viikolla 38 (tämän lisäksi taisi siinä niihin aikoihin, kun tulin raskaaksi olla kampaaja...). Mulla tukka tosi hyvässä kunnossa raskausaikana eli esim. pestessä lähtee yleensä tosi paljon hiuksia, mutta nyt ei ollenkaan ja värit on tarttunut ihan siinä missä ennenkin...
 
Ei oo totta, mä ajattelin (ilmeisesti) ihan samaa kuin Jonnakar ja Teppana, ilmeisesti tämä loppuraskaus altistaa tietynlaiselle ajattelukuviolle... :ashamed: :D

Mutta siihen ap:n kysymykseen, värjään pään, kun juurikasvua alkaa tulla näkyviin, eli 1-2kk:n välein.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 09:36 Teppana kirjoitti:
Ja mä olin ihan varma, että tässä kysytään jotain ihan muuta ;)

Kerran olen värjännyt. Mä oon "normaalioloissakin" tosi laiska hiusten värjääjä, joten ihan samanlailla olen värjännyt kuin ei raskaanakin.
Mä olin kanssa ihan sata varma, että aihe liittyy johonkin hiukan intiimimpään :LOL:

pari kertaa oon värjänny... eka ite ja sit kampaajalla... en muutenkaa oo mikää himovärjääjä.... kampaajan väri pysy tosi huonosti, mut niin se tuntuu aina olevan, et kaupanväri pysyy mun tukassa paljon pitempään...
 
Hmp
Tähän mennessä kolmesti.. varmaan tulee vielä pari kertaa värjättyä ennen lapsen syntymää. Saman verran mitä värjäsin ennenkin, en aio kulkea elottomana harmaahapsuna vaikka äidiksi tulenkin. Piristää kummasti ainakin omaa mieltäni kun värjää hiukset ja muutenkin laittaa itseään. Sama koskee näitä muita ikuisuuskysymyksiä, otan aurinkoa, laitan silloin tällöin itseruskettavaa jos on vaikka juhlat tiedossa ja niin edelleen. Ei jaksa vaan hysterisoitua.
 
Minäkin ajattelin jotain härskimpää.. :whistle:
Eihän se värjääminen muuten oo haitallista paitsi että väri ei välttämättä ota kunnolla kiinni tai tulee väärän värinen?! Kaipa niissä purkeissa olis selkeet tekstit jos olis jotenki vaarallisia. Minä en yleensä värjää mut viime raskaudessa innostuin kerran värjäämään.
 

Yhteistyössä