Kuinka usein teidän lapsilla vaihdetaan alushousut? Entä yöpuku?

  • Viestiketjun aloittaja Hinni
  • Ensimmäinen viesti
tinni
bokserit laitetaan joka päivä puhtaat. yöpukukin menee aika usein vaihtoon yhen yön jälkeen. pisimmillään ollut varmaan noin 3-4 yötä....

meillä kun syödään iltapalaa tai aamupalaa yökkäri päällä ja puuro ei meinaa aina pysyä' lusikassa :) äiti taitaa kenguru puuroo keittää :)
 
sottuakka
meidän lasten perseet ne varmaan jo kohta homehtuu, kun saattaa mennä kakskin päivää samoilla alkkareilla...ja teille, jotka vertailette äidin vaihtoväliin: kyllähän aikuisella naisella nyt valuu vähän sitä sun tätä alkkareihin, mutta ei lapsilla niinkään. useinmiten on aivan puhtaat ja käyttökelpoiset toisellekin päivälle.
 
vierailija
Alushousut vaihdetaan koko perhe joka ikinen ilta,aamulla otetaan kaapista uudet. Lapsi siis käyttää vielä vaippaa öisin =) Yökkäri vaihdetaan meillä kanssa n.kerran viikossa samalla kun lakanatkin =)
huhhu teillä sit menee..ööö.. 14 paria per henkilö viikossa jos teitä on esim 4 niin menee yhteensä... ööö... oi että!! 56 paria!!! Ei kai nyt noin puhas pitäs olla mä en eesomista 14 paria kalsareita ehkä 5 paria omistan enkä haise miltään hyvä ett on vähän bakteereja niin ei saa kuumetta pinemmästä pikku bakteerista jos on liian puhdasta niin vastustuskyky heikkenee
 
vierailija
meidän lasten perseet ne varmaan jo kohta homehtuu, kun saattaa mennä kakskin päivää samoilla alkkareilla...ja teille, jotka vertailette äidin vaihtoväliin: kyllähän aikuisella naisella nyt valuu vähän sitä sun tätä alkkareihin, mutta ei lapsilla niinkään. useinmiten on aivan puhtaat ja käyttökelpoiset toisellekin päivälle.
mä oon nuori mies vaihan 3-4 päivän välein
 
vierailija
yök... käytätkö sinä itekin pari päivää samoja???

Meillä vaihdetaan joka ilta ja sit aamulla taas uudet!!!
Turhaa vaihtaa ilta ja aamu mä vaihdan joka 3-4 päivä ja ei haise miltään kerran päivässä voin just ja just ymmärtää jos tekee jotain ett tulee hiki pepussa tai sille hiki siellä kalsareissa mutta kerran päivässä jos ei tee mitään ja sit 2 kertaa päivässä turhaa ei se pippeli ja pimppi nyt noin likaisia oo
 
mä oon nuori mies vaihan 3-4 päivän välein
Niin meidänkin teinipoika. Kun on viikon pyykkipäivä, on pyykissä 0-1 kpl hänen kalsareitaan, mutta minun ja miehen kalsareita molempia 7-10 kpl . Suihkussa käy oma-aloitteisesti joka päivä, mutta sen jälkeen vetää ne likaiset kalsarit uudelleen jalkaan. Eikä tajua vaihtaa, jos asiasta ei sanota.
 
vierailija
Mä vaohdan joka toine joka kolmas pävä mulla on 50 paria alushousuja riittä kyllä jos vaihtais vaikka päivittäin mutta se on turhaa jos ei oo urheillut tai ollu töissä tai sillee nyt oon työkokeilussa ja joka päivä nykyää saan vaihtaa alushousut työkokeilu vaivaiset 9€/päivä rikkaaksi tulee 2160€/vuodessa :/ vit**
 
vierailija
Alushousut vaihdetaan joka pv. Hyi sellasia jotka ei alkkareita vaihda joka pv :$ Unipuku on 2-3 pv, sit uutta tilalle.
Ei se pippeli tai/ja pimppi noin likaisia oo ei sieltä öljyä valu jos pippelistä ja pimpistä öljyä valuis niin voisin vaihtaa kerran päivässä :D ei ne päivässä likannu mulla voi olla samat 3-4 päivää päällä enkä mee joka päivä suihkuun. Näin ammattikoulussa yhen meidän luokassa poika sillä oli housut löysästi päällä ett näkyi bokserit sillä oli samat kolme päivää
 

Yhteistyössä