Kuinka usein teidän miehet on yötä pois kotoa?

  • Viestiketjun aloittaja "kaisuli"
  • Ensimmäinen viesti
"kaisuli"
Siis kavereiden kanssa jossain kala tms. reissuilla? Ja erityisesti tarkoitan niitä joiden perheessä on pieniä lapsia. Nää on taas näitä ikuisuus kiistan aiheita:( Mulle muutaman tunnin/päivän poissa olot on ihan ok, mutta noi yön yli kestävät reissut tuntuu pahoilta:(
 
"vieras"
Töiden vuoksi muutaman yön kuukaudessa, vaihtelee aika paljonkin. Välillä saattaa olla ma-pe pois välillä ei ole reissuja muutamaan viikkoon. Kesällä oli viikon kalalla. Harvemmin muuten. Meillä 5 alle 10vuotiasta.
 
"vieras"
meillä ei juuri koskaan kavereiden kanssa yön yli reissuja miehellä. työn puolesta kuitenkin 1-2 yötä viikoittain (eikä siis tule mitään vapaapäiviä tms. tilalle).
 
joskus, kesäaikaan on ensinnäkin enemmän duunia baarialalla ja bändin keikkoja myös enemmän, eli välillä pari yötä kuussa, välillä useammin ja talviaikaan harvemmin, toisin talvella klubikeikkaa ympäri Suomen, menee joskus viikonloppu reissussa :)
 
"vieras"
Töiden tai metsästysreissujen vuoksi silloin tällöin. Esim. nyt syksyllä luvassa töihin liittyvää koulutusta pariin eri otteeseen, 2 yötä kerrallaan pois. Vähän tuntuu kurjalta, kun meille syntyy syksyllä toinen vauva ja varmasti siinä alkuun saa opetella, että pärjää yksin kahden pienen + koiran kanssa. Mutta eipä näille oikein isompia voi..
 
"miina"
Ei ole pahemmin ollu öitä poissa, muutaman kerran käyny ruotsissa lätkää kattomassa kavereiden kanssa ja mun veljen luona lätkä reissulla. 10 v yhessä asuttu ja olisko 10 kertaa ollu yön poissa lätkä reissujen takia.
 
Yleensä tekee kerran vuodessa 4-6 päivän ulkomaanreissun kavereidensa kanssa (useimmiten Englantiin jalkapalloa katsomaan). Tää sopii mulle ihan mainiosti, kun tykkään olla toisinaan itsekseni lasten kanssa ja pääsen kyllä itsekin menemään useammaksi päiväksi kerrallaan, jos tahdon (mutta yleensä en raaski yötä-paria pidemmäksi aikaa lähteä).

Töiden puolesta on kotoa pois keskimäärin 3-6 yötä kuukaudessa - sekin on ihan ok.
 
"vieras"
Yhteensä 2 yötä koko yhdessäasumisen aikana eli viim. 12v aikana. Ilman minua siis, yhdessä on tietty oltu pois kotoa :D. Itse mies ihmetteleekin tyyppejä, jotka noin vain lähtevät kalareissuille, vaelluksille yms. perheen luota. On kieltäytynyt jopa työmatkoista sen vuoksi ja töissä tietävätkin lähettää jonkun muun.

Minä olen ollut paljon enemmän poissa kotoa opiskelun ja työn vuoksi.
 
wgqf
Pari kertaa vuodessa lähtevät firman kanssa viikonloppureissulle ulkomaille. Eli jotain neljä-kahdeksan yötä vuodessa. Ei ole ongelma mulle, voisi käydä useamminkin jos haluaisi.
 
next to never
Ehkä kerran pari vuoteen on joku työreissu, kavereiden kanssa about kerran vuodessa ( kaikki on perheellisiä miehiä eri paikkakunnilta niin hankala järkätä mökkireissua kun osalla matkatöitä ja kaikilla pienet lapset)
 
"vieras"
Töiden vuoksi muutaman yön vuodessa. Harrastuksen (kalastus) vähintään 1 vko putkeen kesässä reissussa & jokunen vkonloppukalareissu lisäksi. Viime kesänä (2010) oli ulkomailla kahteen otteeseen harrastuksen vuoksi n 11,5 vkoa kerrallaan.
Yli kymmenen vuotta on oltu yksissä, joten olen tottunut ;)
 

Yhteistyössä