Kuinka usein teidän mies haluaa anaaliseksiä (itselleen)

  • Viestiketjun aloittaja "Sanna82"
  • Ensimmäinen viesti
"Sanna82"
Siis kuinka usein lykitte miestänne anukseen dildolla? Mietin sitä kun vain yksi ex:stäni sitä halusi ja miehellehän se on todennetusti nautinnollisempaa kuin naiselle johtuen eturauhasesta. Onko teillä usein seksiä jossa te vain dildotatte miestänne ja tät's it? Tai mitä pidätte moisesta touhusta?
 
czxghfoui
Oma mies tuosta tykkää. On vieläpä bi, ja kokeillut homoseksiä.

Ensalkuun tuo oli kyllä aika järkky uutinen ja kai voisi sanoa kuvottavaa.
Mutta sitten kun asiaan tottui, niin kyllä me tuota harrastetaan aina joskus, ehkä kerran pari kuussa tai jotain. Yleensä menkkojen aikana kun normiseksi ei oikein houkuttele.
Ei se niin häiritsevää ole kun näkee miten kovasti mies oikeasti nauttii siitä.
Itse en osaa edes tajuta miten se voi tuntua noin hyvältä, koska itse en ole koskaan oppinut tykkäämään anaaliseksistä, tuntuu joko epämiellyttävältä tai sit ei-oikein-miltään :D
 
"Sanna82"
Mitäs se kertoo miehestä joka alkaa pyllistävää naista lykkimään yhtäkkiä anukseen? Vähän kehari tai muuten outo?

[QUOTE="Mie";28306394]Joo ei. Koko ajatuskin vetää sanattomaksi. Jos mies mies jotain perseensä sisään haluaa niin työntäkööt itse tai etsikööt jonkun homon siihen touhuun.[/QUOTE]
 
[QUOTE="Sanna82";28306341]Siis kuinka usein lykitte miestänne anukseen dildolla? Mietin sitä kun vain yksi ex:stäni sitä halusi ja miehellehän se on todennetusti nautinnollisempaa kuin naiselle johtuen eturauhasesta. Onko teillä usein seksiä jossa te vain dildotatte miestänne ja tät's it? Tai mitä pidätte moisesta touhusta?[/QUOTE]

Aika rankkaa yleistystä.

Se on yksilökohtainen asia.

Kannattaa muuten selvittää missä eturauhanen sijaitsee, ei sitä automaattisesti sörkitä jos jotain perseeseen laittaa miehelle, se vaatii oikeasti jo ihan yritystä jos sitä aikoo sörkkiä.
 
Nauttija
Kaikki ketkä väittä miehiä homoiks jos haluu dildoo anuksee. Ni niiden pitäs ite kokeilla sitä ite olin aikanaa samaa mieltä ja nyt eri mieltä ja siitä nautin ja sita haluun nii paljonku saan ja joskus itekki itteäni dildotan. Kai sit oon homo.
 
XYXX
Perusasiat seksuaalisesta suuntautumisesta: Seksuaalinen suuntautuminen määritellään sen mukaan harrastaako seksiä vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa (heteroseksuaalinen) vai oman sukupuolen edustajan kanssa (homoseksuaalinen). Sillä MITEN seksiä harrastaa ei ole väliä. Kumppanin sukupuoli ratkaisee asian. Siitä voi toki olla eri mieltä onko jokin asia kiihottava vai ei, mutta sehän on vain makuasia eikä määrittele seksuaalista suuntautumista.
 
"hmm"
Aika rankkaa yleistystä.

Se on yksilökohtainen asia.

Kannattaa muuten selvittää missä eturauhanen sijaitsee, ei sitä automaattisesti sörkitä jos jotain perseeseen laittaa miehelle, se vaatii oikeasti jo ihan yritystä jos sitä aikoo sörkkiä.
Saatko sinä muuten suuremman anaalinautinnon miespartnerisi kyrvästä, dildosta vai ihan pelkästä sormitouhusta? Ja hyväileekö kumppanisi esim. kiveksiäsi samalla?
 
"jeppistä"
En dildolla, ei onnistu kun ei osu oikeaan paikkaan, mutta sormilla varmaan muutaman kerran kuussa tantran ja sen sellaisen yhteydessä tai ihan muuten vain jos mies pyytää. Tykkään siitä kyllä kun mies on niin euforiassa ja saa niin käsittämättömän kovaa aina.
 
[QUOTE="hmm";29765137]Saatko sinä muuten suuremman anaalinautinnon miespartnerisi kyrvästä, dildosta vai ihan pelkästä sormitouhusta? Ja hyväileekö kumppanisi esim. kiveksiäsi samalla?[/QUOTE]

Ei ole miespartneria, pahoittelen. Joudut ottamaan ihan itse selvää.
 
Vierasmiess
Perusasiat seksuaalisesta suuntautumisesta: Seksuaalinen suuntautuminen määritellään sen mukaan harrastaako seksiä vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa (heteroseksuaalinen) vai oman sukupuolen edustajan kanssa (homoseksuaalinen). Sillä MITEN seksiä harrastaa ei ole väliä. Kumppanin sukupuoli ratkaisee asian. Siitä voi toki olla eri mieltä onko jokin asia kiihottava vai ei, mutta sehän on vain makuasia eikä määrittele seksuaalista suuntautumista.
Näinpä. Vastaavalla logiikalla suuseksistä/sormeilusta nauttiva nainen on lesbo.
 
sinnikkyys palkitaan
Mieheni ei missään tapauksessa halua edes ajatella sitä, kuvottaa häntä.
Kaikki edelliset kumppanini olivat tuota mieltä, aviomiehenikin harkitsi aikoinaan jopa eroa kun kerroin nauttivani eturauhashieronnan antamisesta, mutta jokaikinen alkoi tykätä noista hommista kun tarpeeksi sinnikkäästi halusin ja jopa pyysivät sitä lopulta :) Ja kuka mies loppupeleissä kieltäytyy elämänsä kovimmista orkuista? Kun kerran tulee huutaen ja itkien piiiiiiiiiiiiiitkän kiusoittelun ja hoidon jälkeen, niin ei sieltä "pimeältä puolen" ole enää paluuta :D

Ja ihan hyvä näin, en ikimaailmassa jaksaisi olla ihmisen kanssa joka ei olisi innokas kokeilemaan vähän kaikkea kanssani.
 
Kannattasi tiedostaa anaaliseksin riskit, ennen kuin siihen ryhtyy.
Seksitautien tarttumisriski anaaliseksissä on suuri. Tohtori.fi sivusto kertoo myös, että anaaliseksissä “kivun ja repeytymisen riski on suuri”. [1] Liukuvoide helpottaa kipuja, mutta anaaliseksissä liukuvoidetta käyttävillä on kolme kertaa enemmän sukupuolitauteja kuin niillä, jotka eivät siinä liukasteita käytä. Seksikumppanien määrä tai kondomin käyttö ei asiaan vaikuta. Tutkijat arvelevat, että jotkin liukuvoiteet ärsyttävät enemmän peräsuolen limakalvoja, mikä tekee niitä käyttävät alttiimmiksi tartunnoille, kuten kondyloomalle, tippurille ja klamydialle. [2]
Ihmisen peräaukossa on suolistobakteereja, jotka anaaliseksissä helposti siirtyvät sieltä muualle ja se on vaarallista ja aiheuttaa tulehduksia. [3]
Anaaliseksissä on aina riski, että vastaanottavan osapuolen sulkijalihas vahingoittuu, mistä seuraa inkontinenssia eli kyvyttömyyttä pidättää ulostetta. [4] Usein anaaliseksin harrastajat kertovat kärsivänsä peräpukamista.
 
"Hmm"
Miten anaali ja eturauhanen liityy toisiinsa ja orgasmiin? Senkö takia miehissä on homouteen taipuvia? Jos tietäisin asiasta enemmän, voisin kokeilla ronkkia mieheni persausta, mutta pelkäänpä että en osaisi :D
 
Ei olla dildoa kokeiltu, mutta kun otan suihin, etenkin loppuun asti ottaessa, saatan työntää sormen.

Mulle asia on tosi ok, kaikki asiat millä voin tyydyttää miestäni on ok.:)
Mies on ihan normaali, että eipä tuo mitään friikkijuttuja ehdottelekaan. Jotain "perwoo" kuitenkin.:D Aika samanmakuisia ollaan seksin suhteen.:)
 
  • Tykkää
Reactions: Rätti Väsynyt
Kokeilijamies
Melkein kaikkea heteroseksin rintamalla on tullut koettua, myös näitä minuun kohdistuneita anaalijuttuja. Tulipa sitä itsekkin joskus koitettua kun jostain palstalta vakuuteltiin... ennakkoasenteet oli siis positiivisia, mutta ei ollut kyllä mun juttu. Todella epämiellyttävä tunne kun sinne jotain työntää. Jostain eturauhasen hieromisestakin tulee lähinnä nega fiilis.

Ei oo multa pois jos joku mies tykkää, mutta ärsyttää kun joillakin (yleensä homomiehillä) on kauhea tarve vakuutella, että kaikki miehet siitä tykkäisi. Että jos ei tykkää on vaan kamalan estoinen. Paskanmarjat... Sinällään mua kyllä naurattaa sellaiset estoiset heteropuristit, mutta se on sitten eri asia.
 

Yhteistyössä