Kuinka usein vaihdatte rintaliivit?

  • Viestiketjun aloittaja häpeilijä
  • Ensimmäinen viesti
häpeilijä
Pakko kysyä, olenko jotenkin epähygieninen... alushousut ja sukat vaihdan päivittäin, muut vaatteet kun on likaisia. Mutta rintsikat tulee vaihdettua yleensä kerran viikossa... tuntuu että eihän ne mihinkään likaannu. Mitenkäs muut?
 
Kyllä mä vaihdan joka päivä. Osittain ihan siksi että ne kestää paremmin jos ne on puhtaat, pesu kun kutistaa niitä materiaaleja sen verran että palautuvat kuosiinsa eivätkä kulahda ja veny löysäksi. Jos monta päivää pitää samoja peräkkäin, materiaalit ei pääse lepäämään välillä.
 
jos et hikoile niin ihan okei. jotkut naiset hikoilevat kamalasti ja haisevat ihan hirveälle jos ei käy usien pesulla. itse vaihdan kanssa sitten kun tuntuu että likaset.
menee yli viikonkin usein.
ja sukat ja alkkarit vaihdan noin joka toinen päivä,silloin kunnkäyn suihkussa

siinä teille ihmettelemistä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 14:44 Dietorelle kirjoitti:
jos et hikoile niin ihan okei. jotkut naiset hikoilevat kamalasti ja haisevat ihan hirveälle jos ei käy usien pesulla. itse vaihdan kanssa sitten kun tuntuu että likaset.
menee yli viikonkin usein.
ja sukat ja alkkarit vaihdan noin joka toinen päivä,silloin kunnkäyn suihkussa

siinä teille ihmettelemistä.
minäpä se vasta omituinen olen... menee kyllä yli viikko kun vaihdan. en todellakaan hikoile ja ja ei mun rintaliivit siellä kaunalossa ole...
eikä todellakaan haise, siis rintaliivit.
eri asia jos urheilen tai hikoilen kunnolla niin vaihdan.
alushousut vaihda jokapäivä ja sukat.
pesettekö esim pipon jokapäivä????
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 14:44 Dietorelle kirjoitti:
jos et hikoile niin ihan okei. jotkut naiset hikoilevat kamalasti ja haisevat ihan hirveälle jos ei käy usien pesulla. itse vaihdan kanssa sitten kun tuntuu että likaset.
menee yli viikonkin usein.
ja sukat ja alkkarit vaihdan noin joka toinen päivä,silloin kunnkäyn suihkussa

siinä teille ihmettelemistä.
näin myös
 
Hih
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 14:44 Dietorelle kirjoitti:
jos et hikoile niin ihan okei. jotkut naiset hikoilevat kamalasti ja haisevat ihan hirveälle jos ei käy usien pesulla. itse vaihdan kanssa sitten kun tuntuu että likaset.
menee yli viikonkin usein.
ja sukat ja alkkarit vaihdan noin joka toinen päivä,silloin kunnkäyn suihkussa

siinä teille ihmettelemistä.
Mulla myös näin.. :D

Ja mulla raasulla kun ei oo ku kahdet rintsikat mitä sopii, ni ei niit ny joka päivä pestä :D
 
ap häpeilijä
Mukava kuulla että on muita yhtä epähygienisiä. =) Mä en harrasta urheilua enkä hikoa muutenkaan juuri lainkaan, joten ei ne rintsikat hikisiksi tule. Jos tulevat niin sitten toki vaihdan. Tuntuu niin turhalta laittaa pyykkiin puhtaita vaatteita vaan "tavan vuoksi".
 

Yhteistyössä