Kuinka usein

minimerkki
kauheen usein teillä kaikilla.
meillä noin kerran kuussa.kun mä en vaan oikein aina jaksa innostua.
ja sit jos mua panettaa joskus vähä seammin (eli 2 kertaa kuussa) NI SIT ÄIJÄ VÄSYNYT TMS ??
 
meillä vaihtelee joskus kerran viikkoon ja joskus taas 3 kertaa viikos. minä hiukan jarruttelen mies on yleensä aktiivisempi. mut meillä on paljon - melkein koko ajan hipelöintiä ja pussailua...
mun motto on et mitä enemmän tekee sitä enemmän/useammin haluu?
10 vuotta yhdessä ja 5 lasta. Ja parempaa seksi on nyt ku suhteen alussa.
 
JES...jes, jes!!! mä haluan äkkiä vanhemmaksi.... täähän on ihanaa kuultavaa, että vanhat pariskunnat harrastaa eniten sesiä ja vielä monta kertaa viikossa!!! ONNITTELEN TEITÄ SUURESTI!!! :flower: Nyt vanheneminen ei tunnu enään niin kurjalta!!! Kiva että olette saaneet pidettyä parisuhteenne mielenkiintoisena ja seksirikkaana... kiitos tästä tiedosta!!
:hug: :heart: :heart: :flower:
 
Nyt on ollut järkyttävän ja masentavan kuiva kausi.
Ollaan oltu harrastamatta parisen kuukautta! :'( Tavallisesti touhuilua on n. 1-2 kertaa/kk. Seksi on muuttunut tylsäksi, eikä uudet kokeilut innosta.. Tämä vallan pelottaa! Totta stressillä, väsymyksellä ja lapsettomuuden tiedollakin ollut osuutta asiaan.
Millä intohimon saa taas kukkimaan??!
Tuli hyvä mieli luettuani viestejänne, jotka olette olleet 20v. yhdessä ja elämänne ja rakkautenne kukoistaa seksinkin saralla, ihanaa!


Yhdessä ollaan oltu viidettä vuotta, N24 ja M27.
 
neiti vaalea
hmm, mies sanoo et liian vähän mut ainaki 4 krtaa viikossa.ei se määrä vissiin, vaan se laatu :whistle: meillä on aika nopeaa toimintaa ku ei oo aikaa kunnolla siihen(kään)

mut oon ihan tyytyväinen :p :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2007 klo 14:04 vieras kirjoitti:
JES...jes, jes!!! mä haluan äkkiä vanhemmaksi.... täähän on ihanaa kuultavaa, että vanhat pariskunnat harrastaa eniten sesiä ja vielä monta kertaa viikossa!!! ONNITTELEN TEITÄ SUURESTI!!! :flower: Nyt vanheneminen ei tunnu enään niin kurjalta!!! Kiva että olette saaneet pidettyä parisuhteenne mielenkiintoisena ja seksirikkaana... kiitos tästä tiedosta!!
:hug: :heart: :heart: :flower:
ööh.. etpä arvaa miten masentavalta tuo vanhat pariskunnat kuulostaa.. :whistle:

;)
 
neiti vaalea
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 20:04 Gina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2007 klo 14:04 vieras kirjoitti:
JES...jes, jes!!! mä haluan äkkiä vanhemmaksi.... täähän on ihanaa kuultavaa, että vanhat pariskunnat harrastaa eniten sesiä ja vielä monta kertaa viikossa!!! ONNITTELEN TEITÄ SUURESTI!!! :flower: Nyt vanheneminen ei tunnu enään niin kurjalta!!! Kiva että olette saaneet pidettyä parisuhteenne mielenkiintoisena ja seksirikkaana... kiitos tästä tiedosta!!
:hug: :heart: :heart: :flower:
ööh.. etpä arvaa miten masentavalta tuo vanhat pariskunnat kuulostaa.. :whistle:

;)


ei vais mut ihanaa tosiaa et kaikenikäset osaa nauttia elämästä!!

äläpäs niin, sehän on vaan älyttömän ihanaa vanheta ja viisastua :whistle:

tietää mitä haluaa ja niin edelleen. ;) :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 20:07 neiti vaalea kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 20:04 Gina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2007 klo 14:04 vieras kirjoitti:
JES...jes, jes!!! mä haluan äkkiä vanhemmaksi.... täähän on ihanaa kuultavaa, että vanhat pariskunnat harrastaa eniten sesiä ja vielä monta kertaa viikossa!!! ONNITTELEN TEITÄ SUURESTI!!! :flower: Nyt vanheneminen ei tunnu enään niin kurjalta!!! Kiva että olette saaneet pidettyä parisuhteenne mielenkiintoisena ja seksirikkaana... kiitos tästä tiedosta!!
:hug: :heart: :heart: :flower:
ööh.. etpä arvaa miten masentavalta tuo vanhat pariskunnat kuulostaa.. :whistle:

;)


ei vais mut ihanaa tosiaa et kaikenikäset osaa nauttia elämästä!!

äläpäs niin, sehän on vaan älyttömän ihanaa vanheta ja viisastua :whistle:

tietää mitä haluaa ja niin edelleen. ;) :D
no juuh, niin mäkin yritän aatella ;) Eihän tässä muutakaan voi :whistle:
mutta on se tosiaan ihanaa kun elämä tasoittuu eikä tarvitse pikkuasioista hötkyillä niinkuin nuorempana.
 
Bee
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2007 klo 23:13 Pähkinä3 kirjoitti:
Seksi on muuttunut tylsäksi, eikä uudet kokeilut innosta.. Tämä vallan pelottaa! Totta stressillä, väsymyksellä ja lapsettomuuden tiedollakin ollut osuutta asiaan.
Millä intohimon saa taas kukkimaan??!
Tuli hyvä mieli luettuani viestejänne, jotka olette olleet 20v. yhdessä ja elämänne ja rakkautenne kukoistaa seksinkin saralla, ihanaa!
Minä olisin voinut kirjoittaa tämän..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2007 klo 17:06 Iivana Nyhtänköljä kirjoitti:
Keskiarvo on varmaan kerran viikossa. Itse haluaisin joka ilta, mies ei. Niin ja miehen reissuhommat vähän rajoittaa joka iltaista sekstailua!! :D

Yhdessä ollaan oltu 18 vuotta, minä 32v. ja mies 33v.

Sama määrä vuosia yhdessä. Sama ongelma. Mä haluaisin vaikka joka päivä, mies ei.
 

Yhteistyössä