Kuinka vaikeaa onlöytää uusi kumppani

  • Viestiketjun aloittaja jänskättää
  • Ensimmäinen viesti
jänskättää
tai satunnaista seuraa pieneen hauskanpitoon aikuisiällä yh:na?

Pohdin tosissaan tätä asiaa. Ja murehdinkin. Ikää itselläni on vähän päälle kolmekymmentä. Painoa 10 kg liikaa, olen tyylikäs ja huoliteltu, mutta en kyllä enää kaunis. Palkka ja koulutus hyvä, jos niillä lopulta mitään merkitystä.
 
Yh isänä on kumppanii.... seksii.. jutusteluu.... vaikee löytää... tuntuu et naiset juoksee karkuun kirkuen et kun mainitsee sen että asuu 2 lapsen kanssa ja puuhaa niitten kaa kaikenlaista...... no kyl mie ymmärrän ku on jo 2 lasta niin naiset luulee etteivät välttämättä saaa sitten lapsii tai niis tulee äitei siin sivussa.....


Mut tuntuu se pikkusen hankalalta
 
"vieras"
Yh isänä on kumppanii.... seksii.. jutusteluu.... vaikee löytää... tuntuu et naiset juoksee karkuun kirkuen et kun mainitsee sen että asuu 2 lapsen kanssa ja puuhaa niitten kaa kaikenlaista...... no kyl mie ymmärrän ku on jo 2 lasta niin naiset luulee etteivät välttämättä saaa sitten lapsii tai niis tulee äitei siin sivussa.....


Mut tuntuu se pikkusen hankalalta
Miksi ne nyt kahdesta lapsesta karkuun juoksee? Suht "normaali" lapsilukumäärä.

Ja eihän välttämättä naisenkaan ole helppoa miestä löytää jos lapsia on 2 tai enemmänkin.
Toki jo yksikin voi olla "este" jollekin.
 
Juu, pikkusen hankalalta tuntuu neljän lapsen yh-äitinä saada seuraa. Ihan kuin miehet vähän juoksis karkuun...

Treffipalstoilla ei pääse juurikaan kaunista luonnettaan esittelemään, kun miehet karkoittuu siinä vaiheessa kun kertoo lasten lukumäärän. Ja ihan hyvässä hengessä sen olen kertonut, en lyönyt mitään rättiä naamalle,,
 
jänskättää
Jos ei ole ollut ongelmaa ennen lasta/lapsia, niin tuskin on sen jälkeenkään! Lähinnä kiinni siitä oletko kiinnostava persoona, ei siihen liity lapset mitenkään. Näin ainakin omalla kohdallani ollut.
Ei ollut aiemmin vaikeaa, mutta silloin olin hyvännäköinen, nuori ja treenattu sinkkunainen. Nyt huonon parisuhteen muisto ja iso vastuu omasta työstä näkyy kasvoilla, ja kropassa:/ Persoonastani en osaa sanoa... Kun sekin on jotekin kadonnut arjen, työn ja äitiyden alle. Ainakin kavereita on, uusiakin tuttavuuksia. Puheenaiheita ja iloa löydän kavereiden kanssa. Mutta aiheet kyllä liikkuu äitiyden ympärillä...
 
edelleen voisin sanoa et ei ole lasten lukumäärästä kiinni. Olen aina löytänyt seuraa. Lapsia 5.Eikä seuraa einaa seksiseuraa, sitä nyt saa kuka vaan. En harrasta yhdenillan juttuja, en ennen enkä jälkeen lasten. Koko elään aikana muutaa sellainen vain ollut.
 
jänskättää
Alkuperäinen kirjoittaja tillintallintömpsis;27623935:
Juu, pikkusen hankalalta tuntuu neljän lapsen yh-äitinä saada seuraa. Ihan kuin miehet vähän juoksis karkuun...

Treffipalstoilla ei pääse juurikaan kaunista luonnettaan esittelemään, kun miehet karkoittuu siinä vaiheessa kun kertoo lasten lukumäärän. Ja ihan hyvässä hengessä sen olen kertonut, en lyönyt mitään rättiä naamalle,,
Kuulostaa epäreilulta:/ Toivotan sullekin tsemppiä uusiopariutumisessa!
 
jänskättää
Yh isänä on kumppanii.... seksii.. jutusteluu.... vaikee löytää... tuntuu et naiset juoksee karkuun kirkuen et kun mainitsee sen että asuu 2 lapsen kanssa ja puuhaa niitten kaa kaikenlaista...... no kyl mie ymmärrän ku on jo 2 lasta niin naiset luulee etteivät välttämättä saaa sitten lapsii tai niis tulee äitei siin sivussa.....


Mut tuntuu se pikkusen hankalalta
Sulle myös tsemppiä!
 
Kaiva se oma persoona sieltä esiin! :) Ja kannttaa puhua muustakin kuin lapsista uuden miestuttavan kanssa :D Oikeastaan varmaan kaikesta muusta paitsi siitä alkuun. Mä sanonut aina kyllä suoraan et montako lasta on ja jos se jotakin häiritsee ei ole mun ongelma. Siis täänkin sanonut "ettei ole mun ongelma jos sua häiritsee". Jos olet puheissa itsevarma ja rohkea, sanomaan miltä tuntuu ja heittäydyt keskusteluun kuin ei olis lapsia. Jos toinen pelästyy lapsiasiaa niin ei hän sinua vasrten olekaan...Jos olet ennen ollut hyvännäköinen miksi et ole nyt? Ei ole kerennyt kampaajalle? Et jaksa enää meikata? Pieni panostus niin homma toimii taas :D Piristät itseäsi noilla hemmptteluilla niin mielikin on jo ihan erilainen ja tunnet ittes viehättäväks ja jutu tulee sen mukaiseksi :D

Jooh, nää oli mun mielipiteitä :D ja ajtauksia :D
 
  • Tykkää
Reactions: Minni:)
jänskättää
Kaiva se oma persoona sieltä esiin! :) Ja kannttaa puhua muustakin kuin lapsista uuden miestuttavan kanssa :D Oikeastaan varmaan kaikesta muusta paitsi siitä alkuun. Mä sanonut aina kyllä suoraan et montako lasta on ja jos se jotakin häiritsee ei ole mun ongelma. Siis täänkin sanonut "ettei ole mun ongelma jos sua häiritsee". Jos olet puheissa itsevarma ja rohkea, sanomaan miltä tuntuu ja heittäydyt keskusteluun kuin ei olis lapsia. Jos toinen pelästyy lapsiasiaa niin ei hän sinua vasrten olekaan...Jos olet ennen ollut hyvännäköinen miksi et ole nyt? Ei ole kerennyt kampaajalle? Et jaksa enää meikata? Pieni panostus niin homma toimii taas :D Piristät itseäsi noilla hemmptteluilla niin mielikin on jo ihan erilainen ja tunnet ittes viehättäväks ja jutu tulee sen mukaiseksi :D

Jooh, nää oli mun mielipiteitä :D ja ajtauksia :D
:)
 
Olen ihan tyytyväinen itseeni. :D Nyt käyn salilla ja se tietty nostaa itseluottamusta ja hyvää oloa muutenkin. Ollut suht tyytyväinen kroppaani, siihen nähden et 5 mukulaa on. 53/162 ja tykkään myös kasvoistani kun peiliin katson :D Toki huonojakin päiviä on.. ennen menkkoja esim :kieh: :LOL:

muuten olen aika höpöttäjä ja huumorintajuinen. iloinen. :D
 
En osaa yleisesti sanoa, mutta itse 4:n lapsen eroaitina kylla loysin (tai tulin itse loydetyksi) nopeasti.

Kannattanee hakeutua sellaisiin harrastuspiireihin, joissa itse viihtyy. Sielta saattaa samanhenkista seuraa loytya.
 
"lala"
Ite tulin syksyllä 4 lapsen yksinhuoltajaksi, eikä ole ollut hankalaa löytää seuraa. Treffi-palstalla kävin, mutta tarjontaa oli liikaakin... Ja olen hoikka ja kai ihan nättikin. Rohkeasti vaan :)
 
Kepsis
Jos internetti ei ole pois suljettu vaihtoehto niin kyllä naiselle aina seuraa löytyy, se millaista on sitten vähän tuurissaan, seksiin nyt pitäisi aina löytyä kaveria jos uskaltaa.

Semmoiselle ei komealle kaljamahaiselle miehelle tuo on paljon vaikeampaa, mutta ei sekään mahdotonta jos tykkää olla sosiaalinen ja osaa kanssa puhua.
 
åäö
En osaa yleisesti sanoa, mutta itse 4:n lapsen eroaitina kylla loysin (tai tulin itse loydetyksi) nopeasti.

Kannattanee hakeutua sellaisiin harrastuspiireihin, joissa itse viihtyy. Sielta saattaa samanhenkista seuraa loytya.
Mitenkähän sitä yh hakeutuu niihin harrastuspiireihin? Siis lasten kanssa olis sitten sinnekin mentävä. Ja turha tarjota vaihtoehdoks, että viepä ne lapses hoitoon. Kun olen päivät töissä ja lapset koulussa ja päiväkodissa, useampana iltana on lapsilla harrastuksia ja joitakin iltoja olisi tärkeää viettää ihan vaan aikaa niiden lasten kanssa, niin siinä ei enää viikossa jää sellaista iltaa, että veisin lapset hoitoon jonnekin.

Siis pienten lasten vanhempi ei harrastuspiireissä ehdi notkua.
 

Yhteistyössä