Kuinka vakuutus tässä tapauksessa, Espalla jotain kävi

Mä luulin ensin et Milanna tarkotti auton metallipintaa mut tosiaan se musta muoviosahan siinä on damagea ottanut (luetun ymmärtämisessä parantamisen varaa:oops:) Ikäväähän tuo on, en oikein ymmärrä miten tuollaiseen kohtaan onnistuu kolhasemaan ilman että autoon tulee muuta jälkeä?o_O
Kannattaa soittaa vakuutusyhtiöön ja kysyä sieltä, jokaisella kun on omat toimintatavat ja välillä riippuu virkailijastakin miten siellä suhtaudutaan.:)

Mulla pisti silmään se jälki takaoven kahvasta viistoon alaoikealle ovenreunassa, onko sekin kluhmu vai puskeeko jo ruostetta? Näkyy kyllä pahempana kuin se alaosa.:unsure:
Oikeasti toi naarmu kuin veitsellä vedetty ihan kuin joku ihme auto yritti parkkiroida ja ajanut mun päin myös halkeama ko alaosassa kuvasta halkeamasta ei saa niin selville, en tiedä miks ei ole missään muualla mitään vaan juuri alaosassa. Ei se ruoste ole toi harmaa, joka Roverissa sama ärsyttävä palikka
 
vierailija
No kerran muistan kun ajannut kuin ihminen moottoritiellä ja joku hullu kovalla vauhdilla tuli mun eteen ja jarrutti, itsellä oli tupakka kädessä (valitettavasti poltan silloin tällöin) niin vakuutus ei korvannut mitään vaikka poltin penkin ja Canada Goose takin, kuulemma oma moka että poltin autossa, vaikka lain mukaan ei se kielletty ole ja Goosesta sain vain 200,-eur kun kuulemma tätä voi vielä käyttää :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: kysyin rouvan käsittelijän käytätkö siinä sen jos myyn sen sulle ovh hinnalla
Käyttövaatteiden hinta laskee aina, kun ne ostanut, kuka hullu niistä ovh:ta maksaa käytön jälkeen, olkookin joku merkkituote. Ja moni varmaan käyttää tuonkin jälkeen, pistää vaikka jonkin merkin paikaksi sen reiän päälle. Ja kaskon pääasiallinen käyttö on kyllä auton vahinkojen korjaamiseen, kuten tuollaisten rikkinäisten osien.
 
Oikeasti toi naarmu kuin veitsellä vedetty ihan kuin joku ihme auto yritti parkkiroida ja ajanut mun päin myös halkeama ko alaosassa kuvasta halkeamasta ei saa niin selville, en tiedä miks ei ole missään muualla mitään vaan juuri alaosassa. Ei se ruoste ole toi harmaa, joka Roverissa sama ärsyttävä palikka
Ok:) Kuvat aina vähän vääristää.
On tuo kyllä ketusta... No mut jos soittelet sinne vakuutusyhtiöön niin kerrotko miten käy?
Pahoin pelkään ettei korvaa mut aina se kysyä kannattaa..(y)
 
Nooh, joillakin ei ole parempaa sanottavaa. :)
Välillä tulee sellanen fiilis että jotkut istuu sormet valmiiksi näppiksillä suu vaahdossa odottamassa että milloin pääsee sanallisesti hyökkäämään kimppuun:D ja voin kuvitella sit sen onnellisen hykertelyn ja käsien yhteen hieromisen sen jälkeen kun pääsee jonkun sivalluksen vetään:)
Joskus tuntuu että jotkut odottaa niin täpinöissään et sit ku tulee tilaisuus niin siitä ei tiedä onko se Suomea vai Saksaa kun ei malta edes ajatella mitä näppäimiä painelee:ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Käyttövaatteiden hinta laskee aina, kun ne ostanut, kuka hullu niistä ovh:ta maksaa käytön jälkeen, olkookin joku merkkituote. Ja moni varmaan käyttää tuonkin jälkeen, pistää vaikka jonkin merkin paikaksi sen reiän päälle. Ja kaskon pääasiallinen käyttö on kyllä auton vahinkojen korjaamiseen, kuten tuollaisten rikkinäisten osien.
Ei 1000,- takki ihan 200,- laskee ja vakuutus kun korva aina ovh summan :ROFLMAO:. Itseasiassa merkkilaukkujen hinnat taas kasvaa riippuu tietysti merkistä ja mallista...Mutta kun he päättivät sen saa käyttää vielä. En laita mitään sinne se on myynnissä 200,-lla
 
Välillä tulee sellanen fiilis että jotkut istuu sormet valmiiksi näppiksillä suu vaahdossa odottamassa että milloin pääsee sanallisesti hyökkäämään kimppuun:D ja voin kuvitella sit sen onnellisen hykertelyn ja käsien yhteen hieromisen sen jälkeen kun pääsee jonkun sivalluksen vetään:)
Joskus tuntuu että jotkut odottaa niin täpinöissään et sit ku tulee tilaisuus niin siitä ei tiedä onko se Suomea vai Saksaa kun ei malta edes ajatella mitä näppäimiä painelee:ROFLMAO:
Haha juuri näin :ROFLMAO:
 
Pöh miks luulet että siellä on ,,rakennusliikkeen,, konttori pitäisi olla no höh näköjään et tiedätkään mitään tai huono seuraaja olet...ihan eri ala joka liittyy juuri ,,Capitaliin,, jos se sana jotain kerro sinulle

Sepäs se pointti täss just on, miksi meni taas niin iholle, että aaargh! :D Capital on sitä missä olen MSc Econ. ja sen parissa olen tehnyt kymmenet vuodet asiantuntijatöitä ja nyt konsultoin.
 
Ok:) Kuvat aina vähän vääristää.
On tuo kyllä ketusta... No mut jos soittelet sinne vakuutusyhtiöön niin kerrotko miten käy?
Pahoin pelkään ettei korvaa mut aina se kysyä kannattaa..(y)
Se on ärsyttävä kun en tiedä kuka, milloin ja myös miten ja kun mua kaikki naarmut ym ärsyttää. Pitää varma soittaa ja sanoa miten kävi eli en edes tiedä miten kävi :ROFLMAO: jos ei korja onhan se kallista korjata itse kun ko autolle ne osat pitää vielä tilata pirullisen pitkällä toimitusajalla
 
Ja et vielä tiedä mitä kaikkia Capital tarkoittaa?
Johan minä kerroin sinulle jo aloittaessani tämän "yritysnimi"- asian.
Tietenkin itse ajattelen aina ensisijaisesti taloustiedettä, liike-ja rahataloutta, kirjatpitoa :D ja siinä tasetta. Mutta kerro sinä mitä näistä mahdollisista eri tarkoituksista sinä haluat kertoa "asiakkaalle" muuta kuin Rahaaaa:

1. ensisijainen
2. pääasiallinen
3. tärkein
4. kuolemalla rangaistava
5. kohtalokas kuvaannollinen
6. iso
7. versaali
8. suurenmoinen vanhahtava, brittienglanti
9. fantastinen vanhahtava, brittienglanti
10. mahtava vanhahtava, brittienglanti
11. loistava vanhahtava, brittienglanti
Substantiivit
12. pääkaupunki
13. pääoma liiketalous, rahatalous, kirjanpito
14. iso kirjain
15. versaalikirjain
16. majuskeli
17. kapiteeli arkkitehtuuri
18. henkinen pääoma
19. kapitaali
Muut/tuntemattomat
20. varallisuus
 
Johan minä kerroin sinulle jo aloittaessani tämän "yritysnimi"- asian.
Tietenkin itse ajattelen aina ensisijaisesti taloustiedettä, liike-ja rahataloutta, kirjatpitoa :D ja siinä tasetta. Mutta kerro sinä mitä näistä mahdollisista eri tarkoituksista sinä haluat kertoa "asiakkaalle" muuta kuin Rahaaaa:

1. ensisijainen
2. pääasiallinen
3. tärkein
4. kuolemalla rangaistava
5. kohtalokas kuvaannollinen
6. iso
7. versaali
8. suurenmoinen vanhahtava, brittienglanti
9. fantastinen vanhahtava, brittienglanti
10. mahtava vanhahtava, brittienglanti
11. loistava vanhahtava, brittienglanti
Substantiivit
12. pääkaupunki
13. pääoma liiketalous, rahatalous, kirjanpito
14. iso kirjain
15. versaalikirjain
16. majuskeli
17. kapiteeli arkkitehtuuri
18. henkinen pääoma
19. kapitaali
Muut/tuntemattomat
20. varallisuus
Sen näet miks pitäisi kertoa, ehkä sinäkin jopa joskus tarvitset mun apua tulevaisuudessa :)
 
vierailija
Yrittäjän pitää tietää, että aika on rahaa. Täällä kyseleminen ja vakuutusyhtiöön soittamisen pitkittäminen on hölmöä kaikilta tavallisilta kansalaisilta. Sitten tuo, joka paikassa "yrittäjä" -hokeminen, miksi?
Olet siis taas perustanut uuden yrityksen. Miksi? Aiempi on nyt verovelkarekisterissä. Siksi. Mitä yrittämistä tuo on, tai siis oikeastaan onhan se: "yrittämisen yrittämistä". Totuuden pakenemista. Velkojen selvittämättä jättämistä tyyliin "aika hoitaa". Ihan vakavasti sanon sinulle, Näin ei pidä jatkaa, ja lottovoittoon ei kannata uskoa. Siitä voi unelmoida, jos haluaa, mutta ei uskoa.
Tiedätkö, että infra= maanrakennus, teiden ja ratojen rakentaminen. Kaikki rakentaminen ja suunnittelu perustuksien pintaan asti. Infra Ry oli ennen SML - Suomen maanrakentajat. Infran tuotteita harvemmin seinämaalarit maalaavat. Eikö vaan?
Sitten tuo sana : Capital= pääoma, kapitaali. Ei varmaan ole vielä ihan tuttu juttu, koska capital ei tarkoita velkaa, vaan se on vastaavaa ja pääomaa, ei vastattavaa :D
Ihan turhaan paasaat. Kyllä kaikki tietää että tämä rouva saa harrastaa mitä vaan millä tavalla tahansa, kassa on pohjaton, aina joku hoitaa velat.
 
vierailija
Ettet nyt olisi jossain kohti itse ajellut tuota naarmua autoon ? sitä.sattuu aina välillä... nim. Ajoin Enkuissa tuliterään Audiini koko toisen sivun pituisen naarmun kun olin vielä aika tuore kuski, vilkkaalta kadulta piti kääntyä kapeasta portista sittemmin antaisit on parantuneet, mut joo sikäläinen vakuutus korvasi tietenkin (aika kallis maalaus) ja unohtivat vielä periä omavastuunkin
 

Yhteistyössä