Kuinka valmistatte lihasuikaleet

Stroganoffi pannulla/kasarissa (lisään ruokakermaa, ranskankermaa, sinappia, sipulia, tomaattipyrettä, mustapippuria) ja lihapata uunissa (esim. lihaliemikuutioita, pippuria, hernemaissipaprikaa)...
 
Mä laitan porsaan maustamattomat näin:

Pataan 1-2 prk ruokakermaa,niin että lihat peittyy.

Mustapekka-juusto paloiteltuna lohkoihin,ympäri vuokaa.

Pari ruokalusikallista sinappia kermasekoituksen sekaan

Uuniin n. 1h ja n.200astetta

Ja on muuten hyvää. :p
 
Ruskistan teflonkattilassa, sipulia sekaan, sitten vehnäjauhoja ja vettä. Haudutan 45 min tai tunnin. Suolaa ja pippuria.

Me ollaan niin paksuja, että mikään kerma- tai juustolisä ei tule kysymykseenkään. :(
 
olet jo ehkä kokkaillut, mutta ensi kerralle sitten: ruskista suikaleet ihan kunnolla ja lisää joukkoon (joko pakastettuja, jos haluat nopeasti tai sitten itse pilkottuja) vihanneksia ja ananastölkin sisältö ihan mehuineen päivineen. Sitten vaan pari lusikallista soijakastiketta ja teelusikallinen chiliä. Ja lisukkeena riisiä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 15:14 iloton kirjoitti:
olet jo ehkä kokkaillut, mutta ensi kerralle sitten: ruskista suikaleet ihan kunnolla ja lisää joukkoon (joko pakastettuja, jos haluat nopeasti tai sitten itse pilkottuja) vihanneksia ja ananastölkin sisältö ihan mehuineen päivineen. Sitten vaan pari lusikallista soijakastiketta ja teelusikallinen chiliä. Ja lisukkeena riisiä.
Kiitos :flower: Tuon tapaisen sörsselin teinkin.
 
-400g possun lihasuikaleita(naturel,miksei myös marinoitu),ruskista
-sekaan pilkotaan isoina paloina kaksi isoa sipulia sekä keittojuureksia pakkasesta melkein koko pussi...
-suolaa,paprikamaustetta,pippuria/pippureita rouheena

-4dl vettä & lihaliemikuutio,kiehauta,lisää sekaan 1dl vettä johonka sekoitettu 4rkl.vehnäjauhoja..sitten vielä 1rkl.ruokasoijaa ja 1rkl.sinaappia

annetaan hautua vähintään 30min,mitä kauemmin sen parempi!aika reipas satsi tulee kastiketta.

sitten tarjoillaan muussin,keitettyjen perunoiden tms.kanssa... kevyttä,paistamiseen ei lisäillä rasvaa vaan teflonilla paistellaan..
 

Yhteistyössä