Kuinka vanha olet ja minkä ikäiseksi sinua luullaan?

"tiina"
Olen 42-vuotias ja ihan aina luullaan reilusti nuoremmaksi. Kahden vuoden sisällä on kysytty papareita kahdesti, kerran alkossa ja kerran baarissa Töissä luulivat minua 27-vuotiaaksi, ja pari viikkoa sitten laivalla "jotain alle kolmekymppiseksi".

22-vuotiasta poikaani kuulemma joskus ärsyttää liikkua kanssani koska meitä kuulemma luullaan pariskunnaksi :D
 
"vieras"
Mä oon 39 ja mun lapsiani ei uskota mun lapsiksi, joko ne on mukamas mun sisaruksia tai sitten mieheni entisestä liitosta. Ja lapset on 13 ja 11 vuotiaat, etten oo edes mikään teiniäiti ;)
 
"carelia"
13vuotiaana näytin kymmenvuotiaalta, 18 vuotiaana näytin neljätoista vuotiaalta, olin kakskyt neljä kun tarjosivat lastenlippua junaan, 27 vee kun kysyttiin papereita ravintolaan, jossa ikäraja 18. Sittemmin ei ole papereita kysytty. Nyt nelivitosena on hyvinä päivinä luultu alle nelikymppiseksi ja tosi hyvinä päivinä ja heikossa valaistuksessa on saattanu mennä vähän nuoremmastakin. Johtunee kasvonpiirteistä ja "tyttömäisestä" vartalon mallista (tai sit pomppivasta etenemistyylistäni ja tavasta rymytä lattialla lasten kanssa).
 
Tänä vuonna tulee 30 täyteen ja viimeks kun menin paljastamaan ikäni niin reaktio oli jokseenkin epäuskonen.
Viimeisin kunnon veikkaus tuli kun olin 27v ja mua luultiin 33v. Eli jos sillä kaavalla mennään niin kai sitä alkaa jo nelikymmpiset lähenemään...
 
Olen 26v. Ilmeisesti minua luullaan vielä ala-ikäiseksi sillä viime viikolla pelatessani ray pelikoneita tuli vartija kysymään papereita... Niin ja kaupassakin aina alkoholipitoisia juomia ostaessani joudun paperit vilauttamaan...
 
vrvfv
Olen 24 ja luullaan aina 15-17 vuotiaaksi. Aina lototessa kysytään henkkareita :p Joka kerta ulkona käydessä kysytään papereita. MIes kohta 30 ja häneltä kysytään myös henkkareita aina lototessa ja baarissa yms. Eräs sukulaisen sukulainen harmitteli kuinka elämä menee meillä pilalle kun näin nuorina saadaan lapsi. Oli oikein harmitellut kuinka vastuuttomia teinejä ollaan ja kuinka meidän pitäisi ymmärtää että vauvat eivät ole nukkeja ja niitä hoitaessa saattaa olla raskasta. Molemmilla vakityö ja ihan hyvässä iässä olevia. Sopivan ikäisiä äidiksi ja isäksi. Oli kyseiseltä suu loksahtanut kun oli kuullut meidän iät, itse kun oli kahden lapsen äiti ja iältänsä meidän välissä :D
 

Yhteistyössä