Kuinka vanha olet, tatuoitu?

  • Viestiketjun aloittaja "Sirkkeli"
  • Ensimmäinen viesti
"Sirkkeli"
Ja kuinka vanha on tatuointisi? Kadutko ottamista?

Omani on 20 vuotta vanha, itse täytän juuri 40v. Kadun, koska kummatkin tatuointini ovat epäonnistuneet. Ja levinneet sottaiseksi. Jos olisi hyvät, en katuisi.
 
"Sirkkeli"
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27029244:
Vitosen matikallani laskeskellen minä olen 33 ja tatuointini noin 15-vuotias. Ei kaduta, mutta pitäisi käydä siistimässä sen kuvakkeen reunoja. Kukaan ei kertonut, että kun 18-vuotiaana ottaa pakaran yläpuolelle tatuoinnin, niin se saattaa jossain vaiheessa elämään vähän levitä. :xmas:
:D
 
"vieras"
Olen 29 vuotias ja ensimmäinen tatuointini on 1 vuoden vanha. Ei kaduta, otin sen peittämään järkyttävää arpeutunutta ihoa. Ihmeen hyvin arpikohdatkin saatiin naamioitua osaksi tatuointia.
 
Olen 40 v. jaensimmainen tatuointini on 21 tai 22 v. En kadu. Ei kuulu tapoihini.

Mutta uutta varia nuo kaipaavat. Ja jatkoa, josko joskus tulisi valmiiksi saakka. Seuraavana on kylla vuorossa eri projekti, mutta tatuointi kuitennii.
 
Ano
Olen 23-vuotias ja kadun toista tatuointiani. Mulla on kaksi, jotka otin 15-vuotiaana kaverin tekemänä (hohooooi järki!). Niskassa perus simppeli sydän, siitä pidän. Vasemmassa nimettömässä (tuossa tavallaan sormien välissä?) teksti Love, joka on hieman levähtänyt vuosien varrella ja näyttää enemmänkin roskalta kuin siltä kauniilta tekstiltä, jota aikanaan ajattelin. Jos olisi siistissä kunnossa en katuisi.

Näin ollen todellakin yritän nykyään takoa nuorten päähän, ettei siltä kaverilta kannata ottaa tatuointia alta parikymppisenä, vaikka se olis miten taitava piirtää tai tatuoinu ainaki hetken aikaa. Oikeesti. Ei ne osaa. Eikä kyse ole pelkästä piirtämisestä, vaan tulehduksista ja sen ihmiskehon ymmärtämisestä, miten syvälle missäkin pitää se tatuointi hakata, mitä niille paikoille käy vuosien varrella, säilyykö se tatuointi minkälaisena.
Että oikeesti nuoret jos luette näitä ja on pakko saada se tatuointi: mene liikkeeseen, maksa enemmän, ole tyytyväinen vielä vuosienki päästä. Älä ryssi, älä ota kaverilla, älä ota mitään älyttömiä anarkismitekstejä tai liskoja tai muuta, jota voisit katua. Pliis. Nimim. kokemusta on. :( Onneksi omani tosin pystyy korjaamaan.
 

Yhteistyössä