Kuinka vanhoja on vanhimmat....

  • Viestiketjun aloittaja finleissoni
  • Ensimmäinen viesti
finleissoni
pussilakanat/lakanat jotka ovat teillä vielä käytössä?

Itte just tuossa yks ilta oikkein pysähdyin miettimään ettäs kyllä olen saanut eräät käytössä vielä olevat pussilakanat lahjaksi joskus 1989 elikkäs yli kakskyt vuota sitten.Ja ne pelittää vielä kympillä, ehjät ja täysin kuosissa.
Ehkä ne oli tuossa välillä käyttämättä jokusen vuoden.

Hitsi, nuohan on kohta museotavaraa :)
 
FiZZ
mulla on mun äidin vanhat pussilakanat jostain 70-luvulta, aivan ehjät ja ihanan pehmeiks kuluneet :D kuosikin ihanaa ruskeeta missä valkosia kukkasia :D ihan mun lempparit!! =)
 
vieras
Ittellä ei tuu käytettyä kuin ihan uusimpia, viime vuodelta (3 settiä)

Lapsilla on mun vanhoja pussilkanoita, edelleen ihan ehjiä ja siistejä, 70-luvun puolivälistä :D tokikaan niitä ei ole välillä käytetty 30 vuoteen...
 
Mulla on oma karvislakana, jonka sain muistaakseni joululahjaksi -84 (ei tosin jatkuvassa käytössä), sit on finlaysonin mustavalkoruudullinen pussilakana jostain 80-luvun lopulta ja ne finlaysonin vaaleenpuna-valkoiset sydänlakanat kans jostain kasarin lopulta.

Eli noin 26 vuotta on vanhin pussilakana.

Paitsi, et onhan mulla muistona pari mummon koristelemaa lakanaa ja mummo kuoli jo 1979...
 
finleissoni
Alkuperäinen kirjoittaja apua:
ootteko koskaan kuullu että peitot,tyynyt ja lakanat pitää uusia muutaman vuoden välein! Heittäkää nyt jo ne pölyiset lumppunne veke!
Uskot sie ihminen kaiken minkä kuulet:)
Äläkä ala vekeä heitteleen, sitä sattuu :)
 
vieras
Pussilakanoita ja tyynynliinoja löytyy 70-luvulta nykypäivään. Mummun kapioita ei käytetä ne on vaan koristeita ja ne on tehty 30-luvulla. Vanhimmat lakanat on 90-luvulta. Ihan hyvin ne vielä palvelee, en oo viittiny ehjiä heittää pois ja on niillä mulle vähän nostalgista arvoakin.
 

Yhteistyössä