Kuinka voi lähestyä epämiellyttävää nikkiä?

  • Viestiketjun aloittaja arkajalka
  • Ensimmäinen viesti
arkajalka
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Auttaisko, jos teippaisit tuohon näytön vasempaan reunaan noin 5 cm levyisen paperikaistaleen? Silloin et näkisi, ketkä nikit edes ovat keskustelussa mukana.
Näkyy nikkejä molemmilla puolilla, ja sitten en tietäis kelle mie vastaan. Eihän siinä ois mitään järkeä. Höh teiän kanssa- onko järkevämpiä vinkkejä.
 
Mä aloin nyt tosissaan miettimään ratkaisua ap:n ongelmaan :saint:

Näytön vasempaan reunaan voi myös venyttää sukkahousut peittämään epämiellyttävien nikkien nimet. Kätevää, helppoa, eikä jää ikäviä liimajälkiä kuten teipistä :xmas:



 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:
Mä aloin nyt tosissaan miettimään ratkaisua ap:n ongelmaan :saint:

Näytön vasempaan reunaan voi myös venyttää sukkahousut peittämään epämiellyttävien nikkien nimet. Kätevää, helppoa, eikä jää ikäviä liimajälkiä kuten teipistä :xmas:

*PUTOS* :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

 
arkajalka
Miulla näkyy oikeellakin puolella nikkejä, ei auta siun sukkikset siihe. Ja enhän ole edes kysynyt miten en nikkejä näe, haluan tietää miten voin läähestyä epämieluisia nikkejä. EN MUUTA.:( :( :(
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja arkajalka:
Miulla näkyy oikeellakin puolella nikkejä, ei auta siun sukkikset siihe. Ja enhän ole edes kysynyt miten en nikkejä näe, haluan tietää miten voin läähestyä epämieluisia nikkejä. EN MUUTA.:( :( :(
Mulla on ratkaisu sulle:
1. Lähesty heitä, kuten kaikkia muitakin TAI
2. lähesty heitä kuten toivoisit itseäsi lähestyttävän

 
Alkuperäinen kirjoittaja arkajalka:
Miulla näkyy oikeellakin puolella nikkejä, ei auta siun sukkikset siihe. Ja enhän ole edes kysynyt miten en nikkejä näe, haluan tietää miten voin läähestyä epämieluisia nikkejä. EN MUUTA.:( :( :(
Eihän se nyt vaikeaa voi olla. Kirjoitat vain asiasi, ja se riittää.
 
arkajalka
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja arkajalka:
Miulla näkyy oikeellakin puolella nikkejä, ei auta siun sukkikset siihe. Ja enhän ole edes kysynyt miten en nikkejä näe, haluan tietää miten voin läähestyä epämieluisia nikkejä. EN MUUTA.:( :( :(
Mulla on ratkaisu sulle:
1. Lähesty heitä, kuten kaikkia muitakin TAI
2. lähesty heitä kuten toivoisit itseäsi lähestyttävän
Ei voi kaikkia kohdella samoin, ja riitoja en halua tai uhkailuja.
 
inttu
Alkuperäinen kirjoittaja arkajalka:
Miulla näkyy oikeellakin puolella nikkejä, ei auta siun sukkikset siihe. Ja enhän ole edes kysynyt miten en nikkejä näe, haluan tietää miten voin läähestyä epämieluisia nikkejä. EN MUUTA.:( :( :(
mutta oikealla puolella ovat avauksia joissa sä et ole, kun ongelmahan oli nikkeleihin sekaantuminen samassa ketjussa.

sanoit että jätät ketjuun kirjoittamisen jos tulee ikävää sanottavaa? olet siis ketjuntappaja, mene ketjuun ketjuntappaja 13!!!

mutta ratkaisu on olla harmaa ja kirjoittaa joka näkemyksensä eri nikillä, niin ei kukaan pääse sun uniis irl.

jos olet harmaa, ei ede tiimarivihko saa susta selvää, love <3

oliko muita onkelmii? :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:
Mä aloin nyt tosissaan miettimään ratkaisua ap:n ongelmaan :saint:

Näytön vasempaan reunaan voi myös venyttää sukkahousut peittämään epämiellyttävien nikkien nimet. Kätevää, helppoa, eikä jää ikäviä liimajälkiä kuten teipistä :xmas:

Näin kovaäänisesti ei olekaan ikinä palstalla tullut naurettua. Voi herratun aika, aivan vesi lensi silmistä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:
Mä aloin nyt tosissaan miettimään ratkaisua ap:n ongelmaan :saint:

Näytön vasempaan reunaan voi myös venyttää sukkahousut peittämään epämiellyttävien nikkien nimet. Kätevää, helppoa, eikä jää ikäviä liimajälkiä kuten teipistä :xmas:

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Tää oli kyllä sikahyvä juttu, vaikka en tota teidän päänaukomista muuten ymmärrä.

Arkajalka: älä ota niin vakavasti herjauksia ja uhkailuja. Ajattele tätä vaan leikkinä, niin kun minä. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja arkajalka:
Alkuperäinen kirjoittaja RokkiAusten:
Kysyppä nyt nii vastaan.
Miten sie esim lähestyt epämieluisaa nikkiä samassa ketjussa?



Anteeksi kun kesti, piti hoidella kotihommia välillä.
Niin, ehkä se ketjusta pois lähteminen on ratkaisu. Mikäli aihe on mielenkiintoinen ja sen vuoksi haluaa pysyä kyydissä, on tarpeen ottaa ammatillinen asenne ja keskittyä asiaan,ei nikeihin.
Vertaa mielisairaalat..
 
arkajalka
Alkuperäinen kirjoittaja tundra:
Siis mitä, kuivuko tämä ketju vai keksikö ap jo tavan miten hoidella ne epämiellyttävät nikit???
Mulla on muutakin elämää kuin tää palsta, enkä mie tuntunu saavan yhden yhtä vinkkiä miten muut toimii.
Ilmeisesti ongelma on yksin miun.
 
Vepasto
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Auttaisko, jos teippaisit tuohon näytön vasempaan reunaan noin 5 cm levyisen paperikaistaleen? Silloin et näkisi, ketkä nikit edes ovat keskustelussa mukana.
Mä liimasin kerran töissä keltasen muistilapun kellon päälle, etten vilkuilisi sitä koko aikaa, siis siihen tietokoneruutuun. Kunnes huomasin, että siinä meidän käyttämässä ohjelmassakin oli kello. En sit viitsinyt toista muistalappua lätkästä enää keskelle ruutua. :D
 
Sanni
Alkuperäinen kirjoittaja arkajalka:
Alkuperäinen kirjoittaja tundra:
Siis mitä, kuivuko tämä ketju vai keksikö ap jo tavan miten hoidella ne epämiellyttävät nikit???
Mulla on muutakin elämää kuin tää palsta, enkä mie tuntunu saavan yhden yhtä vinkkiä miten muut toimii.
Ilmeisesti ongelma on yksin miun.
Ei se yksin sun ongelma ole, olet vaan niitä harvoja jotka myöntää ettei mustana sano kaikkea.
Ja olet tietty myös oikeassa siinä, että osa rohkeemmin uskaltaa kantansa sanoa. En nyt osaa auttaa siihen, että miten lähestyisit. Kerrot vaan aina OMAN mielipiteesi, etkä sitten arvostele sitä nikkiä, keskustelet vain asiasta joka on kyseessä. Ja lopetat turhan murehtimisen siitä mitä se epämiellyttävä nikki ajattelee...
 

Yhteistyössä