Kuinkas moni kattelee L-koodin uusintoja?

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja NuoriAikuinen:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
????? tarkoittaa rakastan =)
Kivoja käppyröitä joo.. :whistle: :xmas:

Mistä mä muuten tiedän, jos sä vaikka haistattelit mulle nyt jotain? :whistle: :D
no vertaa tähän:
pasla ti suka na hui (jos joskus saat tietää mitä toi tarkoittaa niin ei oo sit mitenkään henkilökohtaista...) :whistle:
Siis mähän tiedän heti mitä sä sanoit paas laittaen sukkanauhoi
B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiikerin päiväuni:
Alkuperäinen kirjoittaja NuoriAikuinen:
Tulit sitten kuokkiin! :kieh: :LOL: no ei vaan :)
Aioin aiemmin illalla laittaa ketjun kukista ja mehiläisistä mutta en jaksanut... Tosin olisi ollut kyse vain siitä kuinka valtavasti syreenissä on kukkia ja niissä pimpiäisiä :snotty:
Syreenit tuoksuu tosi hyälle!! ahhhh.. jos joskus saadaan omakotitalo niin mä tahdon niitä sitten sinne. Mulle tää pimpiäis-pimppari-termistö oli ihan uusi juttu, törmäsin ekan kerran noihin sanoihin täällä palstalla ja aattelin että mitä että..
 
päätön ratsumies
no en kai mä nyt semmosta tekis , mullon sentään käytöstapoja .
enkä yleensäkkään esiinny julkisesti ilman vaatteita , enkä anna yksityisnäytöksiäkään mesessä :attn:
 
NuoriAikuinen: Meillä on omakotitalon pihassa kaksi valtavaa syreenipöheikköä :heart: Tuoksu on huumaava.
Ja tänään kävin omin kätösin poimimassa kieloja maljakkoon, olen muutaman kerran jo "päivittänyt" noita tuoreisiin. Vähän kukkaiskieltä tänne joukkoon =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiikerin päiväuni:
NuoriAikuinen: Meillä on omakotitalon pihassa kaksi valtavaa syreenipöheikköä :heart: Tuoksu on huumaava.
Ja tänään kävin omin kätösin poimimassa kieloja maljakkoon, olen muutaman kerran jo "päivittänyt" noita tuoreisiin. Vähän kukkaiskieltä tänne joukkoon =)
Tiiäkkö! Mäkin keräsin kimpun keiloja, taisi olla lauantaina! :)
 

Yhteistyössä