Kuivista housuista vaihteeksi

Mä olen aivan lopen kyllästynyt meidän esikoispoikaan. Hän on ollut nyt noin 1,5v ilman vaippaa päiväsaikaan. Kun vuosi oli mennut mun mielstä kohtuu hyvin kokeiltiin tuossa heinäkuussa ottaa yövaippa pois. Pojalle asia sopi.
Nyt on tullut nin paljon takapakkia, että on pitänyt laittaa yöksi vaippa takaisin. Pahimmillaa peräkkäisinä öinä 2 kertaa sänkyyn, yleenä 1 kerta.
Silloin aikoi myös päivisin housut kastu pahimmillaa vaikka 5-6 kertaa päivässä.
Tää on ihan mahdotonta. Nyt jo mietin päivävaipan laittamista takaisin. Jos kerta ei jaksa muistaa niin laitetaan vaippa.
Pikkasen taisi herättää, kun kutsui pikku siskoa (1,4) vaippapöksyksi. Tosin myös hänen olevan vaippapöksy.

Tää on vain niin turhauttavaa, kun pojasta ei ole yhtää outoa olla märillä housuilla. Leikit sujuu ihan upeasti vaikka housut on märät.

 
ättä harmaana
Niinpä jäi laittamatta ikä. Meillä ollaan ensi viikolla tasan 4v.

Meillä huomaa pissahädän siitä että poika alkaa steppaamaan paikoillaa, jos siis sattuu olemaan pystyssä.

Aluksi, kun otettiin päivävaippa pois, käytettiin näitä tarran keräyksiä. Siinäkin tuli yleensä lapsen unohtavaisuus vain esille. Ei hän muistanut että jotain pitäisi kerätä. Nyt kun on tullut ikää ajattelen ehkä kaivavani sen uudestaan esille.
Olin tehnyt semmoisen hienon portaikon jonka yläpäässä olisi tavara tai jäätelö tai karkki.
Mut ei meitin kaveria kiinnostanut tuo vuosi sitten.

Odotellaan eskarin alkamista, jos vaikka sitten.............

 

Yhteistyössä