Kuka aikoo seurata la telkkarista Victorian ja Danielin häät?

paljon melua tyhjästä
Alkuperäinen kirjoittaja nella:
joka kanavalta ja koko päivän. ärsyttää.. ei kiinnosta yhtään :(
minusta ne on ruma pari kaiken lisäksi
Peesi. Se Daniel on :x

eikä Victoriakaan todella kilpaile samassa sarjassa kuin esmees kuvankaunis pikkusiskonsa

ihan olematon juhla koko häät. tuleva kuningatar ruotsista menee saimisiin...sou?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja paljon melua tyhjästä:
Alkuperäinen kirjoittaja nella:
joka kanavalta ja koko päivän. ärsyttää.. ei kiinnosta yhtään :(
minusta ne on ruma pari kaiken lisäksi
Peesi. Se Daniel on :x

eikä Victoriakaan todella kilpaile samassa sarjassa kuin esmees kuvankaunis pikkusiskonsa

ihan olematon juhla koko häät. tuleva kuningatar ruotsista menee saimisiin...sou?
Voi jehna. Ja samat tyypit katsoo kieli pitkänä kun tavis Nico-Petterit nai tavis naapurin tyttö Jessica-Janicoita jossain päin Suomea. Ja ne on ihan rumiakin ja juhlapaikka on ruma ja pappi nolo ja anoppi ärtsy ja appiukko liian kännissä ja kaaso ihan tosi paljon nätimpi ja varmaan sulhanen sitä panee seuraavaksi. Höh.
 
Lumivalkoinen
Alkuperäinen kirjoittaja Ellu-80-:
Ei voisi vähempää kiinnostaa :x
Tuskin ruotsissakaan kukaan kattois telkkarista kenenkään suomalais parin häitä.. :D
Ihan sama mulle mitä ruotsalaiset tekisi tai jättäisi tekemättä. Mitä se tähän edes liittyy? Mä katson häitä koska haluan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Ellu-80-:
Ei voisi vähempää kiinnostaa :x
Tuskin ruotsissakaan kukaan kattois telkkarista kenenkään suomalais parin häitä.. :D
Ihan sama mulle mitä ruotsalaiset tekisi tai jättäisi tekemättä. Mitä se tähän edes liittyy? Mä katson häitä koska haluan.
Ei se varmaan liitykkään, mutta tulipa vaan mieleen
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Ellu-80-:
No, onko ne jotenkin parempia ihmisiä ja ylempiarvoisia että niiden häät pitää katsoa. Vaikka ettehän edes oikeasti tunne niitä ihmisiä :whistle:
No onhan ne nyt kuitenkin kuninkaallisia. Eikä noita kuninkaallisia häitä nyt niin usein telkkarista tule, että niihin alkaisi kyllästyä.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ellu-80-:
No, onko ne jotenkin parempia ihmisiä ja ylempiarvoisia että niiden häät pitää katsoa. Vaikka ettehän edes oikeasti tunne niitä ihmisiä :whistle:
Joo, mut onneks me tunnetaan ne satuhäitten ja muitten hääohjelmien ihmiset edes :D
 

Yhteistyössä